Als we niet in het nieuwe topic zaten had ik de TT aangepast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als we niet in het nieuwe topic zaten had ik de TT aangepast.![]()
Sms stress does not suit you Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a bitch, I'm a lover...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Sinner or Saintquote:
Is er niet ietsquote:
Zou ik doen, volgens mij bijt hij.quote:
En jij houdt van bijters?quote:
Heul niet. Nou ja zachtjes een beetjequote:
Erik, in je mond nemen en erop zuigen alsof het een lolly is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heul niet. Nou ja zachtjes een beetje.
Als ik een extra koelkast had, dan had je hem gewonnen!quote:
Is allang geweest joh, zo'n 355 dagen geleden.quote:
Bijna bijna bijna bijna bijna!quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik een extra koelkast had, dan had je hem gewonnen!
Anders niet bijten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Erik, in je mond nemen en erop zuigen alsof het een lolly is.![]()
Behalve als het een lolly is, dan gewoon meteen doorbijten.
[/twitter]quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde eigenlijk een wijntje opentrekken, maar dan moet ik naar beneden om de kurkentrekker te pakken en ik heb geen zin om op te staan. Ondanks dat ik ook naar de WC moet en dus straks toch naar beneden moet.
Je moet zo gaan slapen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde eigenlijk een wijntje opentrekken, maar dan moet ik naar beneden om de kurkentrekker te pakken en ik heb geen zin om op te staan. Ondanks dat ik ook naar de WC moet en dus straks toch naar beneden moet.
Hals van fles afslaan, fles leegdrinken en de rest kun je zelf wel raden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat vond vagijn ervan?quote:
Da's aerdig van je.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en voor het de 15e is mag het ook nog de 7e worden
Tofquote:
Sterven van de glasscherven in mijn slokdarm. Leuk, Cat. Neem nog een bitch-pill, ze slaan niet aan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hals van fles afslaan, fles leegdrinken en de rest kun je zelf wel raden.
*is behulpzaam*
quote:
Nee, das pas na deletenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heeft geen Twitter, dus dat is onbekend. Ik gok dat die zich nogal gladjes voelt
Dan heb je niet goed geslagen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sterven van de glasscherven in mijn slokdarm. Leuk, Cat. Neem nog een bitch-pill, ze slaan niet aan.
Het leest geweldig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
TofBen heel benieuwd hoe zoiets nou leest, heb het nog nooit gezien
Dat moest toch bottom up?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien kan Cat dan meteen iets anders demonstreren met die flessenhals
Heb jij de jouwe eigenlijk al?quote:
Bebook Club ofzo?quote:
Ja die ligt ergens stof te happenquote:
'k Heb jou gemist ja!quote:
Voor films is het dan nog wel leuk. Hoeveel inch heb je?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ligt ergens stof te happenHet is een beetje een faalapparaat. Hij kan wel full HD films afspelen en kleuren (touch)scherm enzo, maar wat ik er van las op intranet heeft het al moeite met bepaalde epub's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor films is het dan nog wle leuk. Hoeveel inch heb je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of Calibre er op draait, en geen idee hoeveel inch. Denk een inchje of 6 á 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit gewoon een crappy CPU in, en een hele dikke GPU, waardoor je dus de idiote situatie hebt dat je er films en series op kan kijken, maar amper een pdf of grote epub op kan lezen
En als er nou nog een browser en wifi op zat was het handig voor internetz, maar ho maar
En het is ook gewoon een full color LED/LCD scherm, dus het leest ook niet fijn. Die meeste e-readers zijn daardoor ook niet in kleur, of met maar paar kleurtjes
In kleur? Dus het vreet nog stroom ook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee of Calibre er op draait, en geen idee hoeveel inch. Denk een inchje of 6 á 7
Er zit gewoon een crappy CPU in, en een hele dikke GPU, waardoor je dus de idiote situatie hebt dat je er films en series op kan kijken, maar amper een pdf of grote epub op kan lezen
En als er nou nog een browser en wifi op zat was het handig voor internetz, maar ho maar
En het is ook gewoon een full color LED/LCD scherm, dus het leest ook niet fijn. Die meeste e-readers zijn daardoor ook niet in kleur, of met maar paar kleurtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Eej! Speak for yourself!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een kutte technotalk, stelletje lesbo's.
Pot-Ketelquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een kutte technotalk, stelletje lesbo's.
*streep door wat niet van toepassing is.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In kleur? Dus het vreet nog stroom ook?
Ja, tis gewoon echt full color LCD scherm. Geen idee of het stroom vreet en hoe het met calibre e.d. zit, heb dat ding niet langer dan een half uur aan gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Las op onze online community () dat er wat geeks bezig waren om Android er op te klussen ofzo, maar goed... zonder wifi blijft het falen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Mijn Kindle heeft wel wifi.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, tis gewoon echt full color LCD scherm. Geen idee of het stroom vreet en hoe het met calibre e.d. zit, heb dat ding niet langer dan een half uur aan gehad
Las op onze online community () dat er wat geeks bezig waren om Android er op te klussen ofzo, maar goed... zonder wifi blijft het falen.
Wel eerst helemaal opladen he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:04 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, ik kan morgen al gelijk gaan lezen. Collega van me heeft al een zooitje boeken gemaild
Hoezo, hij is toch al half opgeladen zodat je gelijk kan lezen?quote:
Ik kan in één keer 2000 boeken oppakken.quote:
Ja tis wel een beetje een faal. T zal best wat gekost hebben, er zit helemaal custom hoesje met bedrijfslogo bij enzo, en dan is het verder zo'n faalapparaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn Kindle heeft wel wifi.![]()
Oké, je kunt weinig op internet met een reader, maar als ik zou willen, dan kan ik erop.![]()
En jij zit bij een geek community. How sad cute.
Mijn Kindle was niet opgeladen. Maar dat duurde maar anderhalf uur (via usb kabel). Ik heb het ding nu ruim een maand en heb hem nog niet hoeven op te laden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoezo, hij is toch al half opgeladen zodat je gelijk kan lezen?![]()
Niet? Moet ik nu weet ik het hoe lang gaan wachten?
Nog 20 minuten. Mag ik 'm een welterustensms sturen of is het beter van nietquote:
Ow. Dat moet ik dan even nakijken. Ik ben die van mij juist aan het laten leeglopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Er zit wss een Li-Ion batterij in? Die moet je gewoon in het begin zoveel mogelijk en zo vaak mogelijk opladen, en NIET zoals vroeger dat ding eerst iedere keer helemaal leeg laten lopen. Das heul slecht voor Li-Ion batterijen, die kunnen niet tegen deep cycling en 'vergeten' niet zoals vroegere accu's, maar worden juist beter van hoe vaker je ze laad.
Oh, een half uur is nog wel te doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn Kindle was niet opgeladen. Maar dat duurde maar anderhalf uur (via usb kabel). Ik heb het ding nu ruim een maand en heb hem nog niet hoeven op te laden.Maar ik gebruik hem ook niet heel intensief, half uurtje per dag hooguit.
Van mij mag dat hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog 20 minuten. Mag ik 'm een welterustensms sturen of is het beter van niet?
Hoe weet je of er zo'n batterij in zit?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Er zit wss een Li-Ion batterij in? Die moet je gewoon in het begin zoveel mogelijk en zo vaak mogelijk opladen, en NIET zoals vroeger dat ding eerst iedere keer helemaal leeg laten lopen. Das heul slecht voor Li-Ion batterijen, die kunnen niet tegen deep cycling en 'vergeten' niet zoals vroegere accu's, maar worden juist beter van hoe vaker je ze laad.
Dan ga ik er nu heenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van mij mag dat hoorMaar je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt
Staat meestal wel gewoon bij de specificaties?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe weet je of er zo'n batterij in zit?
Hahaha, doe wat je niet laten kan, maar wees wel een beetje verstandigquote:
Oh, ik kijk morgen wel even dan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Staat meestal wel gewoon bij de specificaties?
Oké, ik ga zo slapenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, doe wat je niet laten kan, maar wees wel een beetje verstandig
Good boy!quote:
Ik kan het online niet vinden. En geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Staat meestal wel gewoon bij de specificaties?
Geek.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
http://batteryuniversity.(...)hium_based_batteries
Zal waarschijnlijk de laatste keer zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik duik nu m'n bed in. Nog even in een ouderwetsch papieren boek lezen voor het slapen gaan
Dat zit er blijkbaar in mijn Kindle. En die moet ik dus niet helemaal dood laten gaan? Nooitnie of alleen de eerste tijd?quote:AC power adapter and rechargeable lithium polymer battery.
Ik heb er tabak van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
Cat, roep nog es wat over pijpen... ik jaag iedereen weg
Oh das geen Lithium Ion dus :pquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
Oi! Geekboy!
[..]
Dat zit er blijkbaar in mijn Kindle. En die moet ik dus niet helemaal dood laten gaan? Nooitnie of alleen de eerste tijd?
Nee, dat heus nietquote:
Aha, dus die moet wel dood?quote:
Klinkt goedquote:LiPo batteries, or lithium polymer batteries, offer an extremely efficient and lightweight method for storing electricity. They can store 300 percent more energy than comparable nickel cadmium batteries, and are 10 to 20 percent lighter. For these reasons, they are very popular for use in remote control helicopters and many other applications. However, LiPo batteries must be charged correctly to avoid catching on fire, emitting toxic smoke, exploding and otherwise losing the batteries. Knowing how to charge these batteries properly will keep you and the batteries safe.
Informatieve quote. Maar how moet ik ze dan correctly chargen?quote:
Ik beloof hierbij plechtig dat ik niet deep ga cyclen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
Geen idee, er is niet zoveel over te vinden eigenlijk. Het zijn meer dus een soort batterijen dan echt een accu van wat ik begrijp. Ik zou me er niet te druk over maken, zeker als het zo'n eeuwigheid mee gaat. Gewoon tussen de 0 - 20 % gaan laden, zit je altijd goed. Verlies je kwaliteit dan is het nog te overzien, en als je niet mag deep cyclen dan doe je dat ook niet
Precies, niet tot de bodem Cat. Niet te deep.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik beloof hierbij plechtig dat ik niet deep ga cyclen.
Ik beschouw jou als de deskundige op dit gebied.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, niet tot de bodem Cat. Niet te deep.
Niet aan beginnen Tombo!quote:
De rest van de trap hopelijk niet?quote:
Verry informattif.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Deep_cycle_battery
quote:
Ja, nou, poeh. Ik heb zunne kabel erbij gekregen. En die past in 'ne opening in mijn laptop en het andere kantje in de Kindle. En dan gaattie laajen. Tottie vol is. En dan haal ik d'n kabel weer d'ruit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Kiek es: http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_polymer#Charging
Arm teentje. Helemaal overstuur.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nee dat doe ik niet zo vaak gelukkig. Dit wel, maar mijn teen is nu wel erg ontzet
Moest gewoon teruglezen om er iets van te snappen![]()
Zo'n beetje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat zal ondertussen wel gewoon geregeld worden vanuit dat ding, ik denk dat je je daar niet druk om moet maken. Gewoon niet in de fik steken of doorboren, maar dat is zo'n beetje met iedere batterij.
Het lijkt wel wát gevoeliger/kwetsbaarder te zijn dan Li-Ion, wat ook meteen zou verklaren waarom het niet in nóg mobielere devices zoals telefoons etc. wordt gebruikt
quote:
Hmm dat had ik eerder moeten weten, mijn werktelefoon is empty&empty all the time.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo'n beetje?![]()
Nee, ik ga me er verder ook niet te druk om maken. Maar het is wel handig om te weten hoe ik de maximale levensduur uit het ding kan halen.
Bedankt voor het opzoeken.
Als ik cycle go ik deep uiteraardquote:
De ceintuur van de badjas vloog hier bijna uit de knoop!quote:
Ik ben nog in avondgala; vergaderingen 's avonds FTWquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De ceintuur van de badjas vloog hier bijna uit de knoop!
Wanneer vergader jij niet 's avonds?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben nog in avondgala; vergaderingen 's avonds FTW
Altijd helaasquote:
Dus je vergadert nooit 's avonds?quote:
Ze was jaloers dat ze mijn bitchpillen niet mocht.quote:
You are forgetting a Rquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze was jaloers dat ze mijn bitchpillen niet mocht.![]()
Sawye heeft net 1/3 rondje mand gescharreld!Volgens mij was hij de weg richting tet kwijt nadat ik hem neerzette na een knuffelsessie.
Sawyèèèèèèè!quote:
Dan neem ik mijn ettertjes ook meequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik Sjefke gewoon alvast meenemen naar jou toe Cat? Dat ze aan elkaar kunnen wennen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik Sjefke gewoon alvast meenemen naar jou toe Cat? Dat ze aan elkaar kunnen wennen?
Ow ja, dat gaat mijn team geweldig vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Goed plan, de kattekamer kan wel een nieuw behangetje gebruiken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
We zetten de katten gewoon bij elkaar en dan gaan wij wel ergens eten ofzo
En een compleet nieuwe inboedel; stond dat ook op je planning dit jaar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed plan, de kattekamer kan wel een nieuw behangetje gebruiken.
De inboedel van de kattekamer is niet zo duur.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En een compleet nieuwe inboedel; stond dat ook op je planning dit jaar?
Nee nog niet. Wacht nog heul efkes.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Erikjah![]()
Heb je al gesmsd dat je vanmiddag aan komt waaien en dat je er zonder tegenbericht van uit gaat dat ie accoord is?
Pauze, nog 10 minuutjes maarquote:Op woensdag 6 april 2011 13:00 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, daar ist 'ie weer![]()
Ben je vrij Ing of heb je pauze?
Heul efkesquote:Op woensdag 6 april 2011 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wacht nog heul efkes.
Heb je al een tijd afgesproken met jezelf?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wacht nog heul efkes.
Bleghquote:
Dan moet je een Samson & Gert briefje ophangenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Blegh![]()
Ik ben vrij vandaag, maar heb nog niets nuttigs gedaan. Durf nu ook niet te stofzuigen omdat ik bang met dat ik de meneer van TNT niet hoor(deurbel is kapot)
Mooi excuus toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Blegh![]()
Ik ben vrij vandaag, maar heb nog niets nuttigs gedaan. Durf nu ook niet te stofzuigen omdat ik bang met dat ik de meneer van TNT niet hoor(deurbel is kapot)
Nou ja, het plan ligt er al vanaf vanochtendquote:Op woensdag 6 april 2011 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je al een tijd afgesproken met jezelf?
Klinkt als een heerlijke dag. Ik ben bezig met opruimen, maar elke keer beland ik toch achter mijn computer en dan is er weer een half uur voorbijquote:Op woensdag 6 april 2011 13:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Blegh![]()
Hij is langs geweest, dus nu niet meer. Nu heb ik zelfs nog een betere reden om te gaan stofzuigen, aangezien ik een pakje voor de buren heb aangenomen. Die komen altijd achterom, dus dan is alles zichtbaarquote:
Bijna goed, maar ik schenk het je.quote:
Ennuennuennu?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou de postduif is onderweg. 10 seconden verstreken, nog geen bericht terug.
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou de postduif is onderweg. 10 seconden verstreken, nog geen bericht terug.
Faal.quote:
Ja behoorlijke faalquote:
Ach, niemand wordt boos op zo'nquote:Op woensdag 6 april 2011 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja behoorlijke faal. De schade valt mee, vooral een rode neus
hopelijk trekt dat nog weg voor morgen want dan moet ik onder de mensen komen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, niemand wordt boos op zo'ngezicht.
Ik vind het niet kunnenquote:
Nee of hij nog een kus smste of misschien 'zodra ik wel tijd heb afspreken'quote:
quote:
A-say-whut.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Zolang ie z'n moeder nog niet uit bad hoeft te halen zou ik me niet teveel zorgen maken
Ben je met je hoofd op het toetsenbord aan het rammen?quote:
Ze is een echte stoere meid.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een leuk gek hand-achtig klauwtje heeft ie.
Lief he? Heb je al een nuttige bijdrage geleverd in mijn topic?quote:
Tha Poesjahsquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, ik ben amper op FOK! en volgens mij worden ze zonder mijn nuttige bijdragen (heb ik die ooit?) ook wel groot
![]()
Met de goede zorgen van mamaCat
En dan moet jij het weer bezoedelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele slechte Girl-band
Piep.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
En dan moet jij het weer bezoedelen.MUIS.
Swing it shake it move it make itquote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I said a whoooooooooooooooooooooooooooooooo do you think you are
Ik had een stoere Spice Girls ketting manquote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dat toch een prachtig fenomeen geweest.
Ik was ZWAAR Backstreet Boys fanquote:Op woensdag 6 april 2011 19:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik had een stoere Spice Girls ketting man
Ik ookquote:
OMG Muis. Nee.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ookde SG kwamen op de tweede plaats.
Ik heb nog staan shaken & cryen in Gent toen de BSB een concert gaven.
Toen was jij ook 6 ofzoquote:Op woensdag 6 april 2011 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Backstreetboys heb ik in die tijd heel erg overgeslagen.
Ik had mn hele kamer met posters behangen en een BSB dekbedquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ookde SG kwamen op de tweede plaats.
Ik heb nog staan shaken & cryen in Gent toen de BSB een concert gaven.
Et tu, Tombo. Ook al zo'n gillende maniak.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen was jij ook 6 ofzo
[..]
Ik had mn hele kamer met posters behangen en een BSB dekbed
En ik ben in Ahoy geweestMet Peter Andre in het voorprogramma
Ohhh jaloersquote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen was jij ook 6 ofzo
[..]
Ik had mn hele kamer met posters behangen en een BSB dekbed
En ik ben in Ahoy geweestMet Peter Andre in het voorprogramma
Pffff. Alsof jij niet hysterisch fliefd bent op je kittens.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik had (en heb) er gewoon niks mee, dat hysterische gedoe.
Ik sta er niet bij te shaken en te cryen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pffff. Alsof jij niet hysterisch fliefd bent op je kittens.
Tombo, welk team was jij? Ik Howie
Ik Nickquote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pffff. Alsof jij niet hysterisch fliefd bent op je kittens.
Tombo, welk team was jij? Ik Howie
Howiequote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh Tombo
Howie was pas een eckte man
Kuch.
Howie sloeg iig niet zn vriendinnen in elkaar laterquote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh Tombo
Howie was pas een eckte man
Kuch.
Bitchfight? Ik vond de BSB allemaal leuk hoor, maar A.J. was de favorietquote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, ga de bitchfight hier nog eens overdoen.![]()
*pakt popcorn*
Vergeet niet je pony te touperen en te haarlakken.quote:
Bwuhhhh ja ik ook.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bitchfight? Ik vond de BSB allemaal leuk hoor, maar A.J. was de favoriet![]()
Kevin vond ik wel de stomste
Ja, en die vond ik OUD!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bitchfight? Ik vond de BSB allemaal leuk hoor, maar A.J. was de favoriet![]()
Kevin vond ik wel de stomste
What else is new?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Deze moet je teruglezen om het te kunnen snappen
Oh nee, dat vond ik ook leukquote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en die vond ik OUD!
NSYNC vond ik stom toen, puur uit principe
Te mooi om niet te quotenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
Mijn kad is op oorlogspad!
Ik denk "wat hoor ik nou voor geschreeuw buiten?"
Zit ie voor het raam van de buren () te schreeuwen naar de rood-witte kater die daar binnen zit
I neeeed youuuououuuuquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
Zit ie voor het raam van de buren () te schreeuwen naar de rood-witte kater die daar binnen zit
Kad?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
I would do anything girl anything forrrr youuuuuquote:
Ik kreeg hem ook gewoon niet terugquote:
Wehehehe.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kreeg hem ook gewoon niet terugTot ik met de snoepjes rammelde, nu zit ie hier binnen te mopperen
Die was blij dat ie binnen zat, want Sjef is een kop groterquote:Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe.
En wat vond de roodwitte ervan?
Volgens mij zit Tombo aan haar derde zoete witte slobberwijntje van de dag.quote:
Jij kijkt ook!quote:
Met vibrerende slipjes begrijp ik?quote:
Poedel-zequote:Op woensdag 6 april 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met vibrerende slipjes begrijp ik?![]()
Ik ga ff douchen
OMG Grees harteloze spoilert.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Oeh, nu gaat ze zo zeggen dat het een man-whore is
/spoiler
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OMG Grees harteloze spoilert.
Dadelijk ga je nog zeggen dat Dumbledore dood gaat.
Als ik van alle acties alle films moest gaan bekijken kwam ik nooit meer uit huisquote:Op woensdag 6 april 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
Hele Harry Potter actie op FOK! maar mooi niet weten wie Dumbledore is
Did you ever read a thing called a book?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
Oh Google zegt me dat het iemand uit Harry Potter is.
Ik heb nimmer een Harry Potter film aanschouwd
So? Beetje toewijding tonen he?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik van alle acties alle films moest gaan bekijken kwam ik nooit meer uit huis
Buitenshuis is overrated.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik van alle acties alle films moest gaan bekijken kwam ik nooit meer uit huis
Ja hoor, maar HP trekt me totáál nietquote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Did you ever read a thing called a book?
Jeweetwel, die harde zware dingen waar je spinnen mee dood mept.
Hoe weet je dat als je het niet hebt gelezenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, maar HP trekt me totáál niet
Ik houd gewoon niet van dat soort verhalen.
quote:
Gezellig!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |