Als we niet in het nieuwe topic zaten had ik de TT aangepast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als we niet in het nieuwe topic zaten had ik de TT aangepast.![]()
Sms stress does not suit you Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a bitch, I'm a lover...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Sinner or Saintquote:
Is er niet ietsquote:
Zou ik doen, volgens mij bijt hij.quote:
En jij houdt van bijters?quote:
Heul niet. Nou ja zachtjes een beetjequote:
Erik, in je mond nemen en erop zuigen alsof het een lolly is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heul niet. Nou ja zachtjes een beetje.
Als ik een extra koelkast had, dan had je hem gewonnen!quote:
Is allang geweest joh, zo'n 355 dagen geleden.quote:
Bijna bijna bijna bijna bijna!quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik een extra koelkast had, dan had je hem gewonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |