Lijkt een beetje op de tattoonaaldquote:
Ik dacht dat je erg fan van hem was. Had je hem niet ooit als UI?quote:
Uhh nee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je erg fan van hem was. Had je hem niet ooit als UI?
Ow sorry,quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uhh nee.
Heb wel eens mijn waardering uitgesproken over zijn techniek als lange speler, maar erg fan... Zeker niet.
Ow okee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb naast mijn bunny's verder alleen tijdelijk wat awardjes in mijn avatar gehad.
Zit je te snacken Vaduz?quote:
Is het zonnetje inmiddels al in Dushtown?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja verhip, wat wreed van mij om je er nu in deze staat aan te herinneren.
Nee, ik snack pas zaterdag weer.
Ik had nog helemaal niets gezien.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschka; The Silence of the Lambs![]()
Had je nog niks gezien uit die serie of ontbrak alleen deze eerste?
Rising overtreft voor mij alle voorgaande deeltjesquote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
ze zijn allemaal vrij freaky
niet horror bloed en gore freaky, maar toch freaky
2007quote:
Nou, ik zal sterker zeggen, dat ik me altijd afvraag hoe mensen zoveel kúnnen stinken en winden de hele dag, vreten die zich soms de hele dag vol?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
Katy Perry zegt net dat scheten van vegetariërs verschrikkelijk zijn. Would you like to elaborate on that, Pisc?
Waar zittie nog meer in?quote:
Net als mensen die de hele dag boeren, ik snap het nietquote:
In mij vannacht.quote:
Ik denk het, en combi met vet/slecht eten, dik zijn...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Sommige mensen hebben er toch ook meer aanleg voor?
Nu we het erover hebben, hoe zit het met die chick van jou? Daten jullie nog?quote:
ik heb geen flauw idee wat ik daar mee aan moet eigenlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu we het erover hebben, hoe zit het met die chick van jou? Daten jullie nog?
is dat niet russel brand?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet ook weer denken aan die Twittertpic van Katy Perry, die haar vriend online mikte
Goodmorning
Ohquote:Op woensdag 6 april 2011 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee wat ik daar mee aan moet eigenlijk
Ja naam klinkt wel bekend, herken hem wel van gezicht, maar verder niks eigenlijk... Is hij acteur? Zanger? Whut whut?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is dat niet russel brand?![]()
die gast is briljant namelijk
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet ook weer denken aan die Twittertpic van Katy Perry, die haar vriend online mikte
Goodmorning
Russel.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is dat niet russel brand?![]()
die gast is briljant namelijk
nee, ze heeft een hekel aan fora, maar meh, ik laat het er wel bij, van wat ik begrepen heb van een vriendin van haar is dat ze helemaal niet klaar is voor zoietsquote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhZit ze op Fok? Dan kunnen we hintjes sturen
hij is acteur, en algemeen grappig persoonquote:Op woensdag 6 april 2011 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja naam klinkt wel bekend, herken hem wel van gezicht, maar verder niks eigenlijk... Is hij acteur? Zanger? Whut whut?
Hoe oud is ze? Hoe oud ben jij eigenlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ze heeft een hekel aan fora, maar meh, ik laat het er wel bij, van wat ik begrepen heb van een vriendin van haar is dat ze helemaal niet klaar is voor zoiets
zij is 20, ik word in april 22quote:Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Hoe oud ben jij eigenlijk.
"Zoiets"quote:Op woensdag 6 april 2011 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ze heeft een hekel aan fora, maar meh, ik laat het er wel bij, van wat ik begrepen heb van een vriendin van haar is dat ze helemaal niet klaar is voor zoiets
Ah, je bent wel op onderzoek uitgegaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel had je Zwab gegeven? Voordat hij het melddequote:Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Hoe oud ben jij eigenlijk.
21.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel had je Zwab gegeven? Voordat hij het meldde
22quote:
Dat is wel amaaaaaaaaazing.quote:
Fietspompen zijn ook best ok.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
ja, niet te lang over nadenken, wordt het leven ook niet leuker van
Fabulous dahling!quote:
Ik wilde net zeggen dat je straks lekker kunt spuiten met die brush waar je al zo lang over droomt!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dat ja, als ik alleen blijf kan ik altijd nog knuffelen met een aluminium pijp
ook goedquote:Op woensdag 6 april 2011 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh over welke pijp praten we dan trouwens? Bongpijp?
Jij ziet dit al als optie, je komt er wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
chicks hosselen met mijn pimped out rekenmachine met vlammen
Alleen even schudden met tha locks en stiften met z'n Copicquote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij ziet dit al als optie, je komt er wel.
Moeke heeft rammelende omastokken denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
Pisc, ik moest er ook aan denken.Echt meteen.
Wat een afgrijselijk, tranentrekkend idee, hoe zielig kun je zijn, vriendin voor je zoon uitkiezen.
lang haar is niet bepaald in de mode geloof ik, ik krijg alleen maar vragen wanneer ik het eens ga knippenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen even schudden met tha locks en stiften met z'n Copic
Van (leuke?) meiden?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
lang haar is niet bepaald in de mode geloof ik, ik krijg alleen maar vragen wanneer ik het eens ga knippen
En wij straks weer eerste rij gaan kiekenquote:
Sjaloesie.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van alle meiden, en jongens ook trouwens
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wij straks weer eerste rij gaan kieken
Ook van meiden die dezelfde muzieksmaak als jij hebben? In de kroeg, tijdens concerten? No waiquote:Op donderdag 7 april 2011 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van alle meiden, en jongens ook trouwens
je maakt een grove overschatting van het aantal mensen dat ik ken denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 00:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook van meiden die dezelfde muzieksmaak als jij hebben? In de kroeg, tijdens concerten? No wai
Nee, dat niet, maar ik denk dat dat idd allemaal van die hippe modemaisjus zijn dan...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je maakt een grove overschatting van het aantal mensen dat ik ken denk ik
Sowieso, mannen bemoeien zich nooit met uiterlijk van vrienden/kennissen/bekenden, dus wat voor flauwe jongens zijn dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
Niets van aantrekken. Het is alleen maar stijl. Mensen die tegen jou zeuren over je haar hebben een laag zelfbeeld en hebben allerlei dingen die ze aan zichzelf zouden willen veranderen maar om dat te maskeren projecteren ze het op jou.
Is dat weer zover? Oh ja doenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal je maar eens nomineren voor Mr. Fok.
Heart is net wakkerquote:Op donderdag 7 april 2011 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Come over here with your hart.
Goeiemorgen!
Gelukkig spaar je mij altijd met m'n spellingquote:Op donderdag 7 april 2011 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja inderdaad.
Ik keek er al raar naar.
Whatever, zo een saucijzenbroodje.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
ha, net hannibal rising gekeken, awesome indeed
Twijfels moet je idd niet hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor komende dinsdag toch maar een bezoekje ziekenhuis plannen, ik ben er niet helemaal gerust op. Na wat mindere dagen.
Meer last en troep, het ziet er verder niet slecht uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Twijfels moet je idd niet hebbenHeb je er weer meer last van of ziet het er ook niet goed uit?
uhuh, doe het echt al sinds de basisschool, heb hier een koffer met tekendingetjes, en daar naast een bak met kalligrafiepennen enzoquote:
Ja het is heel leuk om te doenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, doe het echt al sinds de basisschool, heb hier een koffer met tekendingetjes, en daar naast een bak met kalligrafiepennen enzo
heb er al een tijdje niets meer aan gedaan though,misschien weer eens oppakken
Mijn moeder had jaren geleden een cursus, ik heb ook veel met die speciale pen gestoeid. Echt zo gaaf om te doen!quote:
Ja lekker glijden op papierquote:Op donderdag 7 april 2011 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn moeder had jaren geleden een cursus, ik heb ook veel met die speciale pen gestoeid. Echt zo gaaf om te doen!
Ook die hoeken maken, bij overgangen. Tongetje uit de mond om de precisie waar te maken.quote:
Ik heb nog een ouderwetsch "poessie"-album, waar mijn favoriete lerares ook alles in die stijl geschreven heeftquote:Op donderdag 7 april 2011 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook die hoeken maken, bij overgangen. Tongetje uit de mond om de precisie waar te maken.
De mijne niet. Geloof me.quote:
Is het leesbaar?quote:
Ouwe lullen handschrift. Zelfde handschrift die mensen vroegah in de oorlog hadden!quote:
Das toch tofquote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ouwe lullen handschrift. Zelfde handschrift die mensen vroegah in de oorlog hadden!
Inclusief authentieke Parkinson uitschieters.quote:
Artistiek is je middle name.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
mijn handschrift bestaat voornamelijk uit schuine streepjes, en tussendoor wat golfjes die samen iets van letters moeten voorstellen in een abstracte postmoderne impressie ofzo
Voor de rest artisjok.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar niemand kan em lezen als ik em schrijf
Heb je nooit gehad dat iemand het kon lezen?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar niemand kan em lezen als ik em schrijf
Maisjus op de middelbare schrijven altijd (meestal) met van die vreselijke dikke bolle losse lettersquote:Op donderdag 7 april 2011 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
Wel lekker retro inderdaad. Vroeger wilde ik altijd hetzelfde handschrift als mijn vriendinnen. Maar iedereen heeft dat, nu ben ik blij dat ik als een bejaarde schrijf.
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nooit gehad dat iemand het kon lezen?
Ik nam wel eens aantekeningen over, waarvan de mannelijke eigenaar niks kon ontcijferen
Handig trucje is dat, later wil niemand meer aantekeningen van je hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nooit gehad dat iemand het kon lezen?
Ik nam wel eens aantekeningen over, waarvan de mannelijke eigenaar niks kon ontcijferen
dat en rondjes als punt op de i, of hartjesquote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maisjus op de middelbare schrijven altijd (meestal) met van die vreselijke dikke bolle losse letters
Jaaa! Verschrikkelijk vind ik het nu, zo banaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maisjus op de middelbare schrijven altijd (meestal) met van die vreselijke dikke bolle losse letters
Ik kon altijd veel ontcijferen, waarna het dan van mij overgeschreven moest worden, daar had ik dan ook weer geen zin inquote:Op donderdag 7 april 2011 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Handig trucje is dat, later wil niemand meer aantekeningen van je hebben.
Ja ook datquote:Op donderdag 7 april 2011 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat en rondjes als punt op de i, of hartjes
Pgrquote:
Hah, leuk Bos! Ik was al nieuwsgierigquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even over handschriften. DIt is mijn handschrift (nickpic voor andere fokster )
Ja redelijk. Heb er wel hard opgeoefend. Door motorische problemen heb ik altijd wel moeite gehad met schrijven. Nu lukt het me aardig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hah, leuk Bos! Ik was al nieuwsgierigPrima handschrift
Wat goed, je zou het niet zeggen, ziet er keurig uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja redelijk. Heb er wel hard opgeoefend. Door motorische problemen heb ik altijd wel moeite gehad met schrijven. Nu lukt het me aardig.
Hey leukquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Dank je.
Net even bij de Action geweest.
Boek over Dick Advocaat voor 98 eurocent![]()
Ik weet niet of ze er in iedere action liggen. Lagen ook boeken van Philip Freriks tussen. Maar ik heb al een stapel boeken die ik nog moet lezen. Moet niet gekker worden, maar als PSV-supporter en voetballiefhebber vond ik het wel een must have-je.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey leukDat onthoud ik voor de volgende keer dat ik er ben, goeie tip.
Ja het is altijd afwachten per vestiging, maar altijd leuk om het toch te proberenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze er in iedere action liggen. Lagen ook boeken van Philip Freriks tussen. Maar ik heb al een stapel boeken die ik nog moet lezen. Moet niet gekker worden, maar als PSV-supporter en voetballiefhebber vond ik het wel een must have-je.
Ja, vaak wel. De afgelopen 2 weken niet. Maar meestal lees ik wel 50-100 pagina's op een dag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is altijd afwachten per vestiging, maar altijd leuk om het toch te proberenNormaal let ik nooit op boeken. Qua voetbal pluk ik heel veel mee
En als je nog een flinke stapel hebt liggen Bos, dit soort boeken lezen wel snel weg toch meestal?
Zo snel gaan we toch niet?quote:
zo weinig kijk ik blijkbaar op fokquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:59 schreef Bos81 het volgende:
Zo maar even afsluiten en de trein naar Weert nemen
Tot vanavond
[..]
Zo snel gaan we toch niet?
yepquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef pgrferrari het volgende:
Waar gekocht zwabber?
Op die platenbeurs?
jaarbeurs utrecht, vandaag en morgenquote:
ligt er aan, verschilt per standje en in welke staat de plaat is als je em tweedehands kooptquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wat betaal je dan gemiddeld voor zo'n plaatje Zwab?
Oke, dus erg verschillend, maar kan ook een koopje zijn, leuk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaarbeurs utrecht, vandaag en morgen
[..]
ligt er aan, verschilt per standje en in welke staat de plaat is als je em tweedehands koopt
singeltje Red Hot Chili Peppers (tweedehands) was 7,50, singletje White Stripes (nieuw) was 5,-
de LP van Pink Floyd (tweedehands maar wel picturedisk) was 20,-, en de LP van Steven Wilson (nieuw) was 27,50
Gaaf!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een aantal van die leuke platen, zo heb ik een bloedrode doorzichtige LP, en een knalgroene doorzichtige
en een lichtblauw singletje
oeh, en een picturedisk van Tool![]()
zo eentje:
[ afbeelding ]
de cover is ook trippy, met hologram achtige decoratie
mooi gezichtquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
die groene heb ik voglens mij wel eens laten zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stonden trouwens ook genoeg bakken met platen en singletjes voor een euro of 2,50 en zo, maar die muziek die daar in stond...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Grappig, ik had echt geen idee hoe duur die spulletjes waren.
die ziet er inderdaad geweldig uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
Joe! Nog geen foto's, komen er misschien aan! Als ik daar zin in heb. Voldoening uit haal.
Heb het Telephone singeltje van Lady Gaga, die zit er zoooo vet uit.
The Doorsquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
Joe! Nog geen foto's, komen er misschien aan! Als ik daar zin in heb. Voldoening uit haal.
Heb het Telephone singeltje van Lady Gaga, die zit er zoooo vet uit.
Dark Side of the Moon van Pink Floyd
The Doors, eerste album.
Arctic Monkeys! Whatever People Say I Am, That's What I'm Not. Debuut.
En een guilty pleasure, Prince Charming van Adam and the Ants.
Abba "happy new year"?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stonden trouwens ook genoeg bakken met platen en singletjes voor een euro of 2,50 en zo, maar die muziek die daar in stond...
porcupine treequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
Lisa, als je interesse hebt, zal ik een serie mp3tjes van porcupine tree doorsturen
geen fan, maar wel goede herinneringen aan en al te lang niet meer geluisterdquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh een fan![]()
ik heb echt stapels Cd's en LP's van ze
Hey Bosquote:
Goed hoorquote:
Ja nu is het even wat minder, maar gewoon even de schouders eronder en zo slapen. Komt allemaal goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey BosGoed dat je zo'n geslaagde dag hebt gehad, lekker
Goed zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja nu is het even wat minder, maar gewoon even de schouders eronder en zo slapen. Komt allemaal goed
Nee. Misschien ook niet helemaal mijn stijl. Maar die cd draai ik wel eens. best wel lekker hoor zo nu en dan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken ze alleen van naam volgens mij. Ook niet echt mijn muziek.
laatste cd van ze is wat harder qua gitaarwerk, maar alsnog lange stukken clean en acoustisch tussendoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Misschien ook niet helemaal mijn stijl. Maar die cd draai ik wel eens. best wel lekker hoor zo nu en dan.
Okee, dan luister ik binnenkort wel op Bol.com of het me wat lijkt. of via Youtubequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laatste cd van ze is wat harder qua gitaarwerk, maar alsnog lange stukken clean en acoustisch tussendoor
Is goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
Lisa, als je interesse hebt, zal ik een serie mp3tjes van porcupine tree doorsturen
Ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben echt een beetje misselijk van dat Alphen aan de Rijn drama.
whut?quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik waan me nu dansend onder de vleugel van Tante Sjaan, beetje swingen en doen, Bella cherry top pom pom cheer, en Vaduz steelt de show als oppershine. Het komt allemaal goed!
quote:
maar ik heb geen idee waar ze het over heeftquote:Op zondag 10 april 2011 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Zwabber, jij hebt ook een rol. Welke weet Pisc.
Ik zie Zwab al gaan met country hoed op en een stro graan in de bakkes, die danst ons er allemaal uitquote:Op zondag 10 april 2011 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Zwabber, jij hebt ook een rol. Welke weet Pisc.
duidelijk dat je me nog nooit irl gezien hebtquote:Op zondag 10 april 2011 01:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie Zwab al gaan met country hoed op en een stro graan in de bakkes, die danst ons er allemaal uit
Inlinedancing bij Tante Sjaan. En vooraf, of misschien beter achteraf, dineren bij Taco Bellaquote:Op zondag 10 april 2011 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar ik heb geen idee waar ze het over heeft
Ik geloof je niet! Maar als de nood hoog is kun je onder de andere vleugel bij Tante Sjaan. Bella is al Americano en Vaduz talenteert mee, met dezelfde flairquote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
duidelijk dat je me nog nooit irl gezien hebt
No wayquote:Op zondag 10 april 2011 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
errr, ik begrijp dit niet, ben ik in een surrealistische Dali dimensie terecht gekomen?
quote:Op zondag 10 april 2011 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
zou wel tof zijn, kom ik nooit meer te laat, want alle klokken zijn toch pudding
Nu ik aan jou + eten denk is de uitkomst zuurkoolquote:
Lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 01:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb genoeg gevreten. Gourmet. Heb zitten schransen.
Hoest gelukt met dat nachtje doorhalen en werken? Of was dat eergister?quote:
dat was eergister ja, en dat was niet doorhalen, maar wel heel laatquote:Op zondag 10 april 2011 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoest gelukt met dat nachtje doorhalen en werken? Of was dat eergister?
Je moet eerst je tieten hier posten voor je verder magquote:
Hey hallotjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Bella ella ella ella ellaquote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ineens, allemaal weer terug op het nest!
With the stars as her umbrella![]()
Hey jij ook nieuw? Welkomquote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik las eerst tieten spoelen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet eerst je tieten hier posten voor je verder mag“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey hallotjesHet werkt zo;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pisces
Hallooooo
![]()
Hoe is het met je?
Wat vond mini-Pisces van het keukentje?
With the stars as her umbrella![]()
Oh, gefeliciteerd! Wat ga je doen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:37 schreef omearos het volgende:
[..]
goed
binnenkort beginnen bij mijn nieuwe baanWith the stars as her umbrella![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat? Ik heb een post gemist geloof ik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: