Dat is makkelijk met nieuwe mensen leren kennenquote:
Dat is wel heel extreem hoor....quote:
mijn vrouw heeft wel een uitgesproken mening over met wie ik eigenlijk zou moeten omgaan, maar daar veeg ik m'n reet mee afquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft ze er ook last van als er een paar kerels komen?
Ja, zo heb je er lekker veel aan iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
Ach, wees blij dat je vrouw jaloers is. Dan houdt ze waarschijnlijk nog steeds van je
nou als ik de wartaal zie die jullie naar mekaar uitslaan dan kun je toch met aan zekerheid grenzene waarschijnlijkheid vaststellen dat er meer in het spel is dan frisdrankquote:
Dat was plat. Plat proate witte wel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
nou als ik de wartaal zie die jullie naar mekaar uitslaan dan kun je toch met aan zekerheid grenzene waarschijnlijkheid vaststellen dat er meer in het spel is dan frisdrank
Beetje positieve insteek mag toch best? Ik bedoel, de vrouw van Koen wordt hier regelmatig afgezeikt maar ze zal toch ook best iets goeds hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zo heb je er lekker veel aan idd![]()
blijkbaar ben ik daar te oud voorquote:
ow jawel hoor, en ik hou echt nog wel van d'r, anders was het echt welquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje positieve insteek mag toch best? Ik bedoel, die vrouw van Koen wordt hier regelmatig afgezeikt maar ze zal toch ook best iets goeds hebben
Ze heeft iets goeds; Koen en de kinderenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje positieve insteek mag toch best? Ik bedoel, de vrouw van Koen wordt hier regelmatig afgezeikt maar ze zal toch ook best iets goeds hebben
ik zal er over nadenkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Partners die een eigen leven hebben ftwDat vind ik eigenlijk een vereiste
Ik wil wel een beetje bewegingsruimte hebben hoor....
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat weet ik wel zeker, anders was Koen niet bij haar geblevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje positieve insteek mag toch best? Ik bedoel, de vrouw van Koen wordt hier regelmatig afgezeikt maar ze zal toch ook best iets goeds hebben
Dat zeker, iets met buitendeur hobby'squote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Of te niet-plat-proaterquote:
ik heb ergens iets fout gedaan...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Voor dat geld kom je in NL niet ver en het is hier al duur
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
nou als ik de wartaal zie die jullie naar mekaar uitslaan dan kun je toch met aan zekerheid grenzene waarschijnlijkheid vaststellen dat er meer in het spel is dan frisdrank
Elke gek heeft zijn gebrekquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, anders was Koen niet bij haar geblevenEn ach, we hebben allemaal zo onze dingen toch?
Voor iedereen die mee gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nijner gaat friet halen voor ons allemaal
precies drank dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was plat. Plat proate witte wel?
ja ja ja, jij ziet me het liefst aan de ketting in de keukenquote:
Aha, Voerquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nijner gaat friet halen voor ons allemaal
Ik heb nog nooit alcohol gehad.quote:
dat is meer dan waar, ook wij allemaalquote:
quote:
ALs de ketting maar lang goenoeg, is, je moet nog wel bier kunnen brengen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja ja ja, jij ziet me het liefst aan de ketting in de keuken![]()
heb je dat oog nu al in de muur geschroefd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dan is het drugsquote:
Ik gok je backlightquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
WTF
Een of andere display ding in mijn laptop stopte ermee en ik kreeg een halve seconde een zwart scherm![]()
![]()
Om over mij nog maar te zwijgenquote:
Oh bah niet van die enge dingen zeggenquote:
Kijk Jij snapt hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
ALs de ketting maar lang goenoeg, is, je moet nog wel bier kunnen brengen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je dat oog nu al in de muur geschroefd?
kom ik binnenkort doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Das Muck dr domein toch alquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar voor heb je toch een walking fridgequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Mannenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
RokNijntjequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
MannenJullie weten wie eigenlijk de broek aan heeft he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |