okequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
@Marijke, wat wel opviel zondag was dat mijn vrouw nauwelijks negatief reageerde toen ik jullie 'toevallig' tegenkwam, ze had het er hooguit over hoe klein de wereld is
ik zit nu op mijn handenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. Wil even iedereen zijn hand opsteken die op Beau van Erven Dorens zit te wachten? Bedankt.
Jup, ze gaat vreemd, de hoer!quote:
Ehm, waarom zou iemand op Beau zitten wachten? Of mis ik ietsquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. Wil even iedereen zijn hand opsteken die op Beau van Erven Dorens zit te wachten? Bedankt.
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een beetje als die reclame dat mannen niet kunnen multitasken
Mijn handen liggen nu op de grondquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
hmmm vervelend voor je handenquote:
Als jij iets mist mis ik dat ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, waarom zou iemand op Beau zitten wachten? Of mis ik iets
Jaloerse paarden allemaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
@Marijke, wat wel opviel zondag was dat mijn vrouw nauwelijks negatief reageerde toen ik jullie 'toevallig' tegenkwam, ze had het er hooguit over hoe klein de wereld is
als ik mag kiezen uit een rijtje als Beau van Erven Dorens, Patty Brard, Gordon, Patricia Paay of Albert Verlinde dan ben ik opeens enthousiast over Beauquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Ik sla het er wel uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
hmmm vervelend voor je handen
Maar blijkbaar heb je dus geweld nodig om je hand niet op te steken
Echt hoor ik snap die jaloezie nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaloerse paarden allemaalEn die van crv is net zo erg begrijp ik?
Nou, ben je lekker mee dan
Mijn hemel, daar noem je ook wel een paar namen op zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik mag kiezen uit een rijtje als Beau van Erven Dorens, Patty Brard, Gordon, Patricia Paay of Albert Verlinde dan ben ik opeens enthousiast over Beau![]()
tja, you can't live with them and also not without themquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaloerse paarden allemaalEn die van crv is net zo erg begrijp ik?
Nou, ben je lekker mee dan
Dan zap ik nog een keertjequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik mag kiezen uit een rijtje als Beau van Erven Dorens, Patty Brard, Gordon, Patricia Paay of Albert Verlinde dan ben ik opeens enthousiast over Beau![]()
Als je heel onzeker bent dan welquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt hoor ik snap die jaloezie niet
quote:
ik zal het eens laten vallenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kortom, we komen wel een keer op de koffie
Goazellufmoarhoalegaiquote:
Ja? Ik mag gewoon met jouw vent afspreken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je heel onzeker bent dan welIn mijn vorige relatie had ik dat ook
Nu helemaal niet bijvoorbeeld...
Gewoon nonchalant, oh ja, aanstaande zaterdag komen die mensen uit Nemo op de koffiequote:
ik ook niet, persoonlijk heb ik er helemaal geen last van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt hoor ik snap die jaloezie niet
Joa ik dus ok wel, met unnun frikkedel durbai en unnen krokketquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Joah, da kennik ik wel gebruike nu.
Haiquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Joah, da kennik ik wel gebruike nu.
Ja hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja? Ik mag gewoon met jouw vent afspreken?kewl
Heeft ze er ook last van als er een paar kerels komen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niet, persoonlijk heb ik er helemaal geen last van.
jij bent toch nog te jong voor alcoholquote:
Ik ben ook onzeker, maar ik maak me niet zo druk om wat J. misschien buitenshuis doetquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je heel onzeker bent dan welIn mijn vorige relatie had ik dat ook
Nu helemaal niet bijvoorbeeld...
Uhh je begrijpt het niet echt?quote:
Lekkur, ga moar halequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joa ik dus ok wel, met unnun frikkedel durbai en unnen krokket
Maar niet over je relatie blijkbaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook onzeker, maar ik maak me niet zo druk om wat J. misschien buitenshuis doet
Andersom dan weer wel
Was het gezellig?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiLekker gewerkt?
[..]
Ja hoorZolang ik em heel terugkrijg
Dan goade gai wel mee jonguhquote:
minder, ze moet ze echter wel kennenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft ze er ook last van als er een paar kerels komen?
Centjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]moe maar voldaan.
Ik mag donderdag weer![]()
Lekker veel centen
Hij wel soms, ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar niet over je relatie blijkbaarDat zit dan wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |