Ja hoor ik vind Gerard top,quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef scooby-doo het volgende:
De sfeer wordt hier steeds negatiever.
Op elke deelenemer wordt steeds meer gescholden...
Valt me gewoon op.
Zijn er nog wel favorieten??
Vroeger kon je op Aruba en Curacao heel makkelijk je rijbewijs halen, gewoon over een zandweggetje rijden en je mocht autorijden. Zal me niets verbazen als ze die IQ-test ook daar gedaan heeft toen ze daar woonde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je denkt dat ze die tests laten zien?
Zo heeft iedereen toch ook een psychologische test af moeten leggen. Wat nog wel zou kunnen is dat het een slechte IQ test was, maar ik kan me dat niet voorstellen. Dat komt toch uit.
Iedereen heeft testen moeten afleggen voor het progamma...en wat zat erin?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je doelt op van die kubusjes en wieltjes hoe ze draaien op papier?
ze heeft idd nog steeds goed door hoe mensen te manipulerenquote:
Jij bent het lesbische equivalent van iemand die ook zo enthousiast was in 40-45 #godwindinsdagquote:
Jij doet je naam wel eer aan, wilde je wat zeggen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef ikke79 het volgende:
ikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikik
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef scooby-doo het volgende:
Valt me gewoon op.
quote:
Ik kan nergens vinden wat haar missie is...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef Mylene het volgende:
Ik hoop zo dat Laura haar missie mislukt is en dat Alex meteen genomineerd staat.
Het wordt sinds BB5 inderdaad per reallifesoap steeds platter..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef scooby-doo het volgende:
Valt me gewoon op.
Nederland 3 Real Madrid - Tottinghamquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef Ireth het volgende:
Welke streams zijn intressanter? De dames in de slaapkamer of Jankbek en Faalex?
ze moet kriebelen en knuffelen met Karim en Alex links laten liggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:01 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden wat haar missie is...
Kun je ff kort vertellen....ty
Meh, er zijn ook wel van die opdrachten en dingen waaruit blijkt dat ze wel koppie koppie is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Vroeger kon je op Aruba en Curacao heel makkelijk je rijbewijs halen, gewoon over een zandweggetje rijden en je mocht autorijden. Zal me niets verbazen als ze die IQ-test ook daar gedaan heeft toen ze daar woonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |