Er zijn mensen die omwille van het 'spel' liever degene waar ze een hekel aan hebben zien blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef Gert het volgende:
Pro Karim.![]()
Twee polls vind ik onzin trouwens, maar goed..
Ah. Tot nu toe loopt het wel behoorlijk gelijk op dit keer, maar het zou wel grappig zijn als er echt een groot verschil in zou zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die omwille van het 'spel' liever degene waar ze een hekel aan hebben zien blijven
De uitslag van een eerdere exit waarbij maar 2 genomineerden waren liet dat zien
hoe dat ineens dat heb ik niet mee gekregen stream bij upc staat al een tijdje op zwembadquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef afca_oc het volgende:
Poll klopt niet meer, Alex is ook genomineerd
dat denk ik dus nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Is dat zo? Dan lijkt het me duidelijk, Alnix exit!
ik bel niet ik heb upc kan stemmen met de rode knopquote:
Bij dezen dan:quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef afca_oc het volgende:
Poll klopt niet meer, Alex is ook genomineerd
Daarom bedanken ze je dat je op Alex hebt gestemd als je belt naar 0909-1393 en dan ze het in de streams het erover hebben, maar welke andere scenario's zijn mogelijk dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:52 schreef Gert het volgende:
Het blijft voorbarig hoor, dat Alex op zeker genomineerd is.
Er zijn meerdere scenario's mogelijk.
Op de streams hebben ze het er toch alleen over omdat De Stem aan Laura heeft verteld dat er een zware sanctie voor Alex zal volgen? Dus hebben ze geconcludeerd dat dit dan wel een nominatie zal zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Daarom bedanken ze je dat je op Alex hebt gestemd als je belt naar 0909-1393 en dan ze het in de streams het erover hebben, maar welke andere scenario's zijn mogelijk dan?
Alex is genomineerd, daar hebben ze het openlijk over op de streams.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de streams hebben ze het er toch alleen over omdat De Stem aan Laura heeft verteld dat er een zware sanctie voor Alex zal volgen? Dus hebben ze geconcludeerd dat dit dan wel een nominatie zal zijn.
Een ander scenario: Alex wordt genomineerd, maar heeft die nominatie aan Laura te danken. Daarom wordt Laura de keus geboden om de nominatie van Alex over te nemen.
gij geloof ze??????quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef itsme het volgende:
Wie moet er volgens jou blijven?
Karim 44%
Philip 56%
bron secreet story site
Stemmen heeft geen zin, geldklopperij en sst bepaaldquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef appelboom1 het volgende:
Dit heb ik al eerder bij een andere topic gepost:
Mijn theorie:
Je hebt de Geer-gang en de Jo-gang. Vorige week waren Jo, Sharon en Aafke genomineerd. Jo-gang stemt: Jo en Geer-gang stemt: Aafke / Sharon. Stemmen worden verdeeld bij de Geer-gang dus: Aafke eruit!
Nu Flip en Karim genomineerd:Geer-gang stemt Karim en Jo-gang stemt Flip. Resultaat: Karim blijft!!!
NU: Moeten de Geer stemmers weer hun stemmen verdelen over Karim en Alex. Resultaat: Flip blijft en Alex of Karim eruit!
Vies spel dus!!! Kon je maar stemmen op wie je eruit wil hebben!!!! Dan zou het pas eerlijk zijn!!!
Als je naar de poll kijkt.... wordt mijn theorie wel bevestigd!!!
Wat onzinnig natuurlijk doet ze dat nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de streams hebben ze het er toch alleen over omdat De Stem aan Laura heeft verteld dat er een zware sanctie voor Alex zal volgen? Dus hebben ze geconcludeerd dat dit dan wel een nominatie zal zijn.
Een ander scenario: Alex wordt genomineerd, maar heeft die nominatie aan Laura te danken. Daarom wordt Laura de keus geboden om de nominatie van Alex over te nemen.![]()
dus dat, Alex zal vertrekken met dank aan Lauraquote:Op woensdag 6 april 2011 07:36 schreef beroet het volgende:
Voorspelling: De missie van Laura is mislukt en dat heeft gevolgen voor Alex. Hij staat genomineerd naast Karim en Flip. Alex is het minst populair ( kleurloos) en hij moet donderdag vertrekken. Daarmee verdwijnt dan ook de helft van de gezamelijke kluis.
Het is een geweldig idee man.quote:Op woensdag 6 april 2011 04:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat onzinnig natuurlijk doet ze dat niet![]()
Welke incompetente wannabe rls makert heeft dat nou weer bedacht
Dat is een peuleschil vergeleken met: iemand in de show houden die er door de kijkers is uitgestemd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:02 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Alex is genomineerd, daar hebben ze het openlijk over op de streams.
Dat laatste zou theoretisch nog kunnen, alleen dat ze je dan bedanken dat je op Alex als je naar 0909-1393 belt.
kloptquote:Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is een peuleschil vergeleken met: iemand in de show houden die er door de kijkers is uitgestemd.
Ja nu vat ik hem, alex is genomineerd (als het al zo is begrijp ik nu?) door de schuld van laura en zo mag ze hem nog even natrappenquote:
Op de NET5 site, is Alex niet genomineerd.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja nu vat ik hem, alex is genomineerd (als het al zo is begrijp ik nu?) door de schuld van laura en zo mag ze hem nog even natrappen
Juist!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja nu vat ik hem, alex is genomineerd (als het al zo is begrijp ik nu?) door de schuld van laura en zo mag ze hem nog even natrappen
Hoezo zou dat niet kunnen. Moet jij eens opletten.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op de NET5 site, is Alex niet genomineerd.
Zou ook niet kunnen, genomineerd worden omdat een ander, buiten je weten om, een opdracht niet volbrengt.
Kan wel door een sanctie, bij misdraging.
Er kan wel veel wat dat betreft denk ik hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op de NET5 site, is Alex niet genomineerd.
Zou ook niet kunnen, genomineerd worden omdat een ander, buiten je weten om, een opdracht niet volbrengt.
Kan wel door een sanctie, bij misdraging.
Ze hadden/hebben het er openlijk over hoor in de streams en gisteravond krijg je te horen bedankt dat je op Alex hebt gestemd als je belde naar 0909-1393.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er kan wel veel wat dat betreft denk ik hoor
We moeten dus nog even afwachten wat die zware sanctie voor alex gaat inhouden.... SPANNOND
De cossers dachten geloof ik wel dat het een nominatie was, maar goed die zien wel meer "dingen"
Maar die lijn was ook weer gesloten toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ze hadden/hebben het er openlijk over hoor in de streams en gisteravond krijg je te horen bedankt dat je op Alex hebt gestemd als je belde naar 0909-1393.
Denk meer in de richting van,Laura met karim in de luxe slaapkamer op zolder.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er kan wel veel wat dat betreft denk ik hoor
We moeten dus nog even afwachten wat die zware sanctie voor alex gaat inhouden.... SPANNOND
De cossers dachten geloof ik wel dat het een nominatie was, maar goed die zien wel meer "dingen"
Op dr hondje... dan gaat ze eruitquote:Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef NenaLois het volgende:
Philip eruit; kijken waar Joanna zich dan op gaat richten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |