Er zijn mensen die omwille van het 'spel' liever degene waar ze een hekel aan hebben zien blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef Gert het volgende:
Pro Karim.![]()
Twee polls vind ik onzin trouwens, maar goed..
Ah. Tot nu toe loopt het wel behoorlijk gelijk op dit keer, maar het zou wel grappig zijn als er echt een groot verschil in zou zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die omwille van het 'spel' liever degene waar ze een hekel aan hebben zien blijven
De uitslag van een eerdere exit waarbij maar 2 genomineerden waren liet dat zien
hoe dat ineens dat heb ik niet mee gekregen stream bij upc staat al een tijdje op zwembadquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef afca_oc het volgende:
Poll klopt niet meer, Alex is ook genomineerd
dat denk ik dus nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Is dat zo? Dan lijkt het me duidelijk, Alnix exit!
ik bel niet ik heb upc kan stemmen met de rode knopquote:
Bij dezen dan:quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef afca_oc het volgende:
Poll klopt niet meer, Alex is ook genomineerd
Daarom bedanken ze je dat je op Alex hebt gestemd als je belt naar 0909-1393 en dan ze het in de streams het erover hebben, maar welke andere scenario's zijn mogelijk dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:52 schreef Gert het volgende:
Het blijft voorbarig hoor, dat Alex op zeker genomineerd is.
Er zijn meerdere scenario's mogelijk.
Op de streams hebben ze het er toch alleen over omdat De Stem aan Laura heeft verteld dat er een zware sanctie voor Alex zal volgen? Dus hebben ze geconcludeerd dat dit dan wel een nominatie zal zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Daarom bedanken ze je dat je op Alex hebt gestemd als je belt naar 0909-1393 en dan ze het in de streams het erover hebben, maar welke andere scenario's zijn mogelijk dan?
Alex is genomineerd, daar hebben ze het openlijk over op de streams.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de streams hebben ze het er toch alleen over omdat De Stem aan Laura heeft verteld dat er een zware sanctie voor Alex zal volgen? Dus hebben ze geconcludeerd dat dit dan wel een nominatie zal zijn.
Een ander scenario: Alex wordt genomineerd, maar heeft die nominatie aan Laura te danken. Daarom wordt Laura de keus geboden om de nominatie van Alex over te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |