Ik wilde hem niet makenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef Dekatria het volgende:
"Er gebeurt van alles in m'n mond."
Erwin: DAT ZEI JE MOEDER OOK.
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef Physics het volgende:
Hij is niet alleen arrogant, maar ook nog fucking slecht die erwin.
Een brigade leiden is wat anders dan koken.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef Physics het volgende:
Hij is niet alleen arrogant, maar ook nog fucking slecht die erwin.
Hoe?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:30 schreef Djokotron het volgende:
Cowboy GILBERRRRRRRT, door naar Pris. JAWOHL!
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/31997/5f286ba3/r_e_s_t_e_c_p.html
grappigquote:Op woensdag 6 april 2011 19:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/31997/5f286ba3/r_e_s_t_e_c_p.html
Ben benieuwd of ze er nog is!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:30 schreef Djokotron het volgende:
Cowboy GILBERRRRRRRT, door naar Pris. JAWOHL!
Nou en?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Een brigade leiden is wat anders dan koken.
Pris kennende stond die 5 minuten na de bevalling weer te serverenquote:
Hahahaha geweldig, ja dat idee heb ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 19:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pris kennende stond die 5 minuten na de bevalling weer te serveren
Dus kan het zijn dat hij daar fouten in maakt als hij dat nog nooit heeft gedaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef Physics het volgende:
[..]
Nou en?
"Ik heb nog nooit rood vlees gebakken". Dat is een beetje als een arts die tegen je zegt dat hij nog nooit bloeddruk heeft gemeten.
8 voor cowboy gilberrt en 6,5 voor eierwinquote:Op woensdag 6 april 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
mensen die bellen onder topchef
wat waren de cijfers?
Gewoon niet opnemen! Tussen 19-20u neem ik nmooit opquote:Op woensdag 6 april 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
mensen die bellen onder topchef
wat waren de cijfers?
Nee, dus dan oefen je dat thuis en niet op een wedstrijd in teamverband.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Dus kan het zijn dat hij daar fouten in maakt als hij dat nog nooit heeft gedaan.
Erwin 6,5 Jeroen 8quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gewoon niet opnemen! Tussen 19-20u neem ik nmooit op
Wild nachtje gehadquote:
Verkeerde gequote denk ik zoquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef Physics het volgende:
[..]
Nee, dus dan oefen je dat thuis en niet op een wedstrijd in teamverband.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Dude, neem dit niet zo serieus man. Commerciele tv heeft niets met een zoektocht naar een kok te maken, dit is gewoon entertainment.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef Physics het volgende:
[..]
Nee, dus dan oefen je dat thuis en niet op een wedstrijd in teamverband.
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:36 schreef hexje het volgende:
[..]
TuurlijkVervelend he als je geen gelijk hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet? Heb altijd gelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:38 schreef Physics het volgende:
[..]
Vervelend he als je geen gelijk hebt
Nu je het zegtquote:Op woensdag 6 april 2011 19:48 schreef Dekatria het volgende:
Gilbert pakt z'n mes, meteen geeft Juul toe. Reflex?
Deze baas moest even op gang komenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef hexje het volgende:
Eindelijk serveert Gilbert een visje wat gaar is.
quote:
Door uiteraard!quote:
quote:
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik had Gilbert wel bij frau Priscilla willen zien
Dan was'ie weer met z'n mes bezig gegaan denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik had Gilbert wel bij frau Priscilla willen zien
Nee, dave en Erwin gaan het ontgeldenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:01 schreef Djokotron het volgende:
Oberstestormbahnführerin Priscilla gaat gehakt maken van shirley
Mooie televisie tochquote:Op woensdag 6 april 2011 20:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan was'ie weer met z'n mes bezig gegaan denk ik.
Met name Erwin denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, dave en Erwin gaan het ontgelden
Pris zal waarschijnlijk opperen voor een zweetbandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |