Vooral het acne van Dave valt mij op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef roos85 het volgende:
wat is dat toch met de kandidaten van deze week?
Dave heeft een mega-mind voorhoofd en Nelson dombo oren
dat was wel komischquote:Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef hexje het volgende:
Aagje die maar bleef zeggen dat ze een proffesionele klik hadden.
Neehee dat is professioneelquote:Op woensdag 6 april 2011 19:03 schreef zoem het volgende:
Hoe gaat het vandaag met ons (bijna) Topchef-koppel?
Ze zitten weer bij elkaarquote:Op woensdag 6 april 2011 19:03 schreef zoem het volgende:
Hoe gaat het vandaag met ons (bijna) Topchef-koppel?
Aagje de bakvis bakt de vis terwijl haar vis de bakvis isquote:Op woensdag 6 april 2011 19:07 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Denk eerder dat dave de bakvis is
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:07 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Denk eerder dat dave de bakvis is
Maakt niet uit, ze bakken er toch niets vanquote:Op woensdag 6 april 2011 19:08 schreef Cateye2011 het volgende:
Zijn ze nou tien minuten aan het overleggen?
Met heerlijke liters vette SAUS!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Julius heeft weer eens een favoriete groente
quote:
Joh?!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:14 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Wist je dat Priscilla nu directrice is van een melkfabriek?
Fam. Kranenborg
Van twee maarliefst!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:14 schreef Djokotron het volgende:
Wist je dat Priscilla nu directrice is van een melkfabriek?
Tot dat ie bij je eten komtquote:Op woensdag 6 april 2011 19:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou Kranenborg als schoonvader lijkt me wel gezellig
ZO WORD JIJ GEEN SCHOONZOON!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou Kranenborg als schoonvader lijkt me wel gezellig
Het is idd biologisch wat ze produceertquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
ZO WORD JIJ GEEN SCHOONZOON!DOCHTER
Lekker verse yoghurt. Als iemand nog wil, je weet waar het staat hangt.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is idd biologisch wat ze produceert
Gister ging er ook al een konijn weg!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
He ik moet wegde rest maar weer op RTL gemist terug kijken dan...
Gelukkig kan dat!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
He ik moet wegde rest maar weer op RTL gemist terug kijken dan...
Lekker hoor zo'n stoofpotje, als je je leven dan toch ergens voor moet geven.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gister ging er ook al een konijn weg!
Maar ok, toedels!
Als een boerderijkipje.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe ziet de chick van Kranenborg er zelf eigenlijk uit?
Als harde kip.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
ben ook benieuwd!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:19 schreef Djokotron het volgende:
Beter gaan ze weer boerderijkipje doen, altijd leuk die koks een kip je te zien ontbenen
Wat een baasquote:
ik moest ook keihard lachenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:21 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik stik in mijn appel![]()
Wat een bazenpose![]()
liefde in de keukenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:22 schreef Djokotron het volgende:
Dave wordt helemaal nerveus met aagje in de buurt![]()
mooiiii
Make food, with saucequote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Make love, not war.
Kranenborg "NOOOOO, make food!!!!"
Jaspers "With SAUCEEEEE!"
Nog even wachten. Misschien komt er iets mooiers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |