TT aangepast.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:11 schreef JedimindhaX het volgende:
Ben kan je niet gebruiken ipv heb -_-
"Ben jij ooit een misdaad begaan?" zou zoiets betekenen als "heeft iemand jou ooit iets geflikt wat als misdaad gezien kan worden?"
Totaal niet het zelfde als "Heb jij ooit een misdaad begaan?"
Ik weet dat het in bepaalde delen van Nederland normaal is om zijn met hebben uit te wisselen, maar het slaat gewoon nergens op. Het is idioot en incorrect.
Ik ga ervoor zorgen dat de topics worden samengevoegd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:36 schreef Ragboer het volgende:
Hé modje, wat is er mis met mijn topic? De criminelen van FOK!?
En dan die van mij zeker weg...?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:06 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik ga ervoor zorgen dat de topics worden samengevoegd.
Neen, ze zijn samengevoegd dus jouw topic staat nu in deze.quote:
Oh raakte al in de war en in paniek enzo. Nu even Criminal Minds kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, ze zijn samengevoegd dus jouw topic staat nu in deze.
Voetgangers zijn geen verkeersdeelnemers. Openbare dronkenschap is daarnaast wel verboden voor voetgangers.quote:Op maandag 18 april 2011 23:20 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Even heel kinderachtig: hoe ga je naar de taxi? Je loopt, dus neemt deel aan het verkeer, dus openbaar dronkenschap.....
Daarom. Nooit meer drinken dus als je 's avonds nog naar huis moet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef darpios het volgende:
[..]
Voetgangers zijn geen verkeersdeelnemers. Openbare dronkenschap is daarnaast wel verboden voor voetgangers.
Het trottoir is ook een weggedeelte, voetgangers zijn wel degelijk verkeersdeelnemers.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef darpios het volgende:
[..]
Voetgangers zijn geen verkeersdeelnemers. Openbare dronkenschap is daarnaast wel verboden voor voetgangers.
Verkeersdeelnemerquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het trottoir is ook een weggedeelte, voetgangers zijn wel degelijk verkeersdeelnemers.
....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:53 schreef GeenWijn het volgende:
een vriend van mij sloeg 2 vrouwen op straat, ik zou hem moeten aangeven
Dat geldt voor de gemiddelde Nederlander wel zo denk ik zo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:20 schreef SpartanLaw het volgende:
Ik ben nooit gepakt voor mijn criminelen activiteiten.
Voetgangers zijn weggebruikers en dus verkeersdeelnemers. Ze zijn in tegenstelling tot andere verkeersdeelnemers (brom/snor of gewone fietsers, automobilisten, motorrijders, menners van paard en wagen etc.) geen bestuurders. Daar ligt het verschil.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef darpios het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |