ow het is nog maar 19:20 uurquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je bent een beetje vroeg, maar ik ben zo meteen weer present
als hij eruit wordt gegooid stop ik echt met kijken... het nadeel is alleen dat mijn vrouw blijft kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
En zo ja.... dan wint hij toch wel
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef beequeen het volgende:
Ik doe niet meer mee met deze gescripte Jo-show. Jo die spreekt met Hummie gaat mij net iets te ver.
je bent de " " vergetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Laura mag niet genomineerd worden, anders gaat het echtpaar voor een maand gescheiden worden
Mo en Lau hadden al moeten vertrekken voor Aafkequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat Mo genomineerd is.... en Sharon en Laura
Ja, daarom. Ze laten iedereen zwemmen, Geer staat wrs genomineerd en Jo is the Queen van SST. Meer dan belachelijk.quote:
Ze blijft ermee doorgaan. Ik hoop dat ze t zo laten en ze breekt met aflex en ze de missie donderdag afkeuren omdat ze dr muil niet kon houden tegen mo en jo. Alles voor niets geweest dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Blue Thunder het volgende:
hoe gaat het met de laura missie overigens?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef rico80 het volgende:
Kun we stiekem met zn allen in een totaal ongerelateerd topic gaat zitten en het lekker niet vertellen aan de huispsychiater?
Niet afhaken hoor BQ, kom op, even kiezen op elkaar en think of Englandquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef beequeen het volgende:
Ik doe niet meer mee met deze gescripte Jo-show. Jo die spreekt met Hummie gaat mij net iets te ver.
hahah heeft ze het doorgeluld? wat een koei!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ze blijft ermee doorgaan. Ik hoop dat ze t zo laten en ze breekt met aflex en ze de missie donderdag afkeuren omdat ze dr muil niet kon houden tegen mo en jo. Alles voor niets geweest dus
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijkcijfers van gister trouwens 313k
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef rico80 het volgende:
Kun we stiekem met zn allen in een totaal ongerelateerd topic gaat zitten en het lekker niet vertellen aan de huispsychiater?
Ben benieuwdquote:
zozo sl''s werken!! hoplaa, nog meer erin!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik geloof het ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij cocaine gebruikt
Check de COS.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij cocaine gebruikt
Goed hequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de COS is er een troller genaamd Je_Psychiater. Hahahaquote:
Ik doelde op de psychiater die zo lekker de COSsen loopt te vervuilen...quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik doelde op de psychiater die zo lekker de COSsen loopt te vervuilen...
ow ok...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik doelde op de psychiater die zo lekker de COSsen loopt te vervuilen...
Geen aandacht aan besteden. (PS als hij een troll is dan zijn er heel wat trollen hier. Zie postgeschiedenis van de veel posters)quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In de COS is er een troller genaamd Je_Psychiater. Hahaha
Ik haak niet af hoor, maar dit programma is inmiddels zo'n grote farce dat ik niet meer serieus kan postenl.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
Niet afhaken hoor BQ, kom op, even kiezen op elkaar en think of England
Thnx dat had ik ff gemistquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
De uitzending is begonnen Bart gaat het ons vertellen.
Quoted voor awesomenessquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.spixtv.nl/live.php
livestream
Dat hoeft ook niet, áls je maar postquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik haak niet af hoor, maar dit programma is inmiddels zo'n grote farce dat ik niet meer serieus kan postenl.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:32 schreef Blue Thunder het volgende:
laura....je.missie is.............mislukt
Als ik een troller ben dan zijn er veel trollers hier (zie postgeschiedenis veel posters). Ps kunnen we nu ontopic blijven? Gaat dat lukken aub?quote:
LOL als die online staat op de sst maak ik hem welquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Als ik een troller ben dan zijn er veel trollers hier (zie postgeschiedenis veel posters). Ps kunnen we nu ontopic blijven? Gaat dat lukken aub?
Mooi zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik haak niet af hoor, maar dit programma is inmiddels zo'n grote farce dat ik niet meer serieus kan postenl.
Dus toch een camera op de tv gericht?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wel kut kwaliteit maar gaat deze maand wel goedkomen
Dit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
Alex de dupe van Laura dr missie![]()
Ik zou die missie gewoon helemaal finaal verneuken
Dit dus. Faal nummer zoveel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
Laura waarschuwing.... hadden ze hem niet direct kunnen laten falen ??
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
Alex de dupe van Laura dr missie![]()
Ik zou die missie gewoon helemaal finaal verneuken
Maar als je je handboeien losmaakt nadat je 2 dagen aan een RAT vastzit dan krijg je een nominatie aan je broekquote:
het is ook een Real Life SOAPquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef marky het volgende:
Ipv secret story is het meer secret relatie
Dat emo-muziekje ook.quote:
ja het is hun schatje he.,quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar als je je handboeien losmaakt nadat je 2 dagen aan een RAT vastzit dan krijg je een nominatie aan je broek
dat is beter dan uit de kastquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Goezo Philip, hij kruipt uit zijn schulp.
Dat jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Jammer dat Flipje zo aan Joanna hangt, anders was het mijn favo gebleven
naja, die andere trol is smeriger... met d'r druipgrotquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Stranger1977 het volgende:
Flip geilt op Jo,... zekers,... die ramt straks die genotsknots in die vieze trol.
OMG. Ik lig in een deuk hier.quote:
Magtie wat mij betreft ook thuis afbrekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind het zo'n mooi moment dat Flip zijn muur afbrokkelt!
Jij bent veel te soft. Het zijn allemaal acteurs.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Philip heeft het moeilijk.... Jezelf tegenkomen... insinuerende vragen volgens mij over zijn gevoelens voor Joanna..
die kreeg ook een tweede kans om het te vertellenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef meneertje1972 het volgende:
schande dat Laura een 2e kans krijgt. Eerst vertelt ze het open en bloot en daarna nog een kans. Waar slaat dit nu weer op? Gerard vertelde (lang geleden) aan de stem zijn geheim niet en toen bam inhoud kluis door de helft. Meten met 2 maten!!!
Die ander is een vieze smegmahoerquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
naja, die andere trol is smeriger... met d'r druipgrot
zeker nu ze flip uitlachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef nancyx1981x het volgende:
Van mij mag Joanna naar huis..........
dat weet ze al, hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij hoopt Joanna dat Philip écht verliefd op haar is...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Stranger1977 het volgende:
Flip geilt op Jo,... zekers,... die ramt straks die genotsknots in die vieze trol.
Hahahaha dit is echt heel grappig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef Urb het volgende:
Joanna lacht hem gewoon midden in zn gezicht uit.![]()
![]()
![]()
Dat is hij ook, kom op zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij hoopt Joanna dat Philip écht verliefd op haar is...
Goed gezien zeg!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Philip heeft het moeilijk.... Jezelf tegenkomen... insinuerende vragen volgens mij over zijn gevoelens voor Joanna..
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent veel te soft. Het zijn allemaal acteurs.
de nominaties die vertoond worden dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Zat effe te denken he.... een verassingSancties???
[ afbeelding ]
Ze bedoelen die filmpjes.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Open nominaties, op het grote scherm, livequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dus sancties voor de stemafspraken die gemaakt zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
de nominaties die vertoond worden dus
quote:
Ja, of niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef Urb het volgende:
Die beelden van Laura en Guido, Guido vraagt; vind jij hem ( Alex ) aantrekkelijk waarop Laura lachend antwoord van niet.
Unlucky Alex.![]()
![]()
![]()
Nu snap ik de reden waarom die Laura wilde negeren voor 4 dagenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef Urb het volgende:
Die beelden van Laura en Guido, Guido vraagt; vind jij hem ( Alex ) aantrekkelijk waarop Laura lachend antwoord van niet.
Unlucky Alex.![]()
![]()
![]()
en ik vond dat toen al zon misselijke opmerking van der .... laten ze het zien ook nog whehehehequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef Urb het volgende:
Unlucky Alex.![]()
![]()
![]()
Skattie, alleen maar politiek correcte antwoorden. Ze weten dat het de WvdW is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Open nominaties, op het grote scherm, live
De nominaties ... ze laten zien wie wie genomineerd heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
en dan meteen een sl tot 22.00 uurquote:
Wedden dat ze nu gaat zeggen: dat was toen, toen moest ik faken! maar ik vind je wel lief hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef snetje het volgende:
[..]
en ik vond dat toen al zon misselijke opmerking van der .... laten ze het zien ook nog whehehehe
Er komt nog een verassing aan...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
De nominaties ... ze laten zien wie wie genomineerd heeft
En dat Alex dat gelooft?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wedden dat ze nu gaat zeggen: dat was toen, toen moest ik faken! maar ik vind je wel lief hoor!
Laat ons nou in die waan dat het heftig wordt straks.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, alleen maar politiek correcte antwoorden. Ze weten dat het de WvdW is.
en alex wil dat zo graag geloven dat hij er ook niet aan zal twijfelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wedden dat ze nu gaat zeggen: dat was toen, toen moest ik faken! maar ik vind je wel lief hoor!
denk het ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inderdaad ik ook, met mooie closeups van de gezichten als ze de beelden te zien krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop nog steeds op confronterende beelden op het scherm daar deze week
Kan me niet gek genoeg zijnquote:
dat het huis van plastic isquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Er zitten nog veel geheimen in het huis..."
Nog 3, toch?
Nostalgie, echt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Nostalgist het volgende:
Mo over Maik en Laura over Alex,
Dit belooft een bommetje waar Bommie een punt aan kan zuigen....![]()
![]()
Dat waren nog eens tijden tijdens BB6... Een hele film met de keiharde waarheid... Allemaal uitspraken van de bewoners over elkaar...
we gaan door naar de scheidingquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef Nobodies het volgende:
Beetje vreemd om ze eerst te laten trouwen en nu dit te showen
Donderdag: echtscheiding?
Yes, I know, staat allemaal in het script, maar dat krijgen niet ALLE bewoners ter inzage.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ze niet lachen danquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef syllys het volgende:
Ik vind het mooi dat ze een lachende Jo laten zien. Nu kan elk neutraal persoon zien wat voor ''groots'' actrice is
nou dan zal Gerard hem wel uit zijn droom helpen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en alex wil dat zo graag geloven dat hij er ook niet aan zal twijfelen
Ze mag hem niet kriebelen nog 2 dagen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze kriebelt er bij, dus dan is ie om!
Precies., Dus helemaal niet confrontererend. lult ze zich ook uit. Zelfde met Mo, boos uit wanhoop.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Live in een RLS ? Wow...quote:
Zou best kunnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat dat die beelden voor Alex en Maik zijn...
ik denk het niet maar wie weetquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
nou dan zal Gerard hem wel uit zijn droom helpen!
Ik zeg niks meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef 2live het volgende:
Laat ons nou in die waan dat het heftig wordt straks.
Maar goed, misschien laten ze wel meer zien, laten wij ook niet te snel roepenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies., Dus helemaal niet confrontererend. lult ze zich ook uit. Zelfde met Mo, boos uit wanhoop.
Slaat dus weer nergens op. Sanctie dat zou ergens op slaan.Dat o:a Laura die nog steeds niet heeft gehad is belachelijk.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Yes, I know, staat allemaal in het script, maar dat krijgen niet ALLE bewoners ter inzage.
En René wat is jouw geheim?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer een SST voor Bekende Nederlanders. Dat Rene Froger een geheim heeft dat hij polio heeft.
Ja, dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
Ik ben nog steeds flabbergasted dat laura een 2e kans krijgt.
Tjaa, ze wilde graag de beelden van een jaloerse Alex en flirtende Karim en Lauraquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
Van mij heel graag maar zo zien de mensen die alleen tv kijken dat ze niet alleen kommer en kwel is. Dat ze alleen verdriet heeft als het haar uitkomtquote:
Sommige mensen hebben twee keer uitleg nodig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
ik hoop dat ze haar die hele missie laten uitspelen en dan alsnog zeggen dat hij eigenlijk al na 1 minuut mislukt was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
Ze heeft nog geen fack gedaan. Alleen een beetje naart Karim zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
Maar we hebben de afgelopen weken nog nooit zo'n Alex en Laura kriebelenden vrije stream gehad...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen fack gedaan. Alleen een beetje naart Karim zitten.
Ah nee toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Maik gaat dr nu voorzichtig dumpen zodat het na het huis niet hard hoeft te gaan
Enge ogen.quote:
zijn rechteroog is dood, zijn linkeroog leeft!quote:
Zo blijft het gewoon hoor.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En toen ie niet gelijk kwam, werd ze toch boos!
liefde maakt blind, manipulatie ook!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:51 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
![]()
Gezien ....... maar tjeee dat hij dat niet doorziet. Lijkt net of ze d'r hondje roept
Smaakvol icoon.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:51 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
![]()
Gezien ....... maar tjeee dat hij dat niet doorziet. Lijkt net of ze d'r hondje roept
Jij zit te soppen hè??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |