Ze willen gerard kwijt als hij genomineerd staat . Jo en haar mama hebben goed contact met Hummie en die wil Jo niet kwijt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef Pablolaatje het volgende:
Wie praat me bij over wat er precies is gebeurd tussen Jo en Geer waardoor ze overstuur was?
smilies al gevonden nena?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef NenaLois het volgende:
Waar kan ik dat flashbox filmpje vinden?
Erg he!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef froufrou het volgende:
Zagen jullie het knikje dat Joanna Philip gaf? Zo van : nu meekomen !
Echt hč, ik kan het zelf niet beter verwoordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef cindy11 het volgende:
Wat ik trouwens van Joan vandaag heb gezien,is een sterk staaltje hoe manipuleer ik een heel huis!
Mevrouw is gewoon een hetze begonnen tegen Gerard![]()
Ze doet alsof ze van poppenstront is,en niet tegen die gemene meneer opkan.
Wat een jankbak zeg.....
Ja, ik ook hoe zij denkt over die totaal van de pot gerukte neppert.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef bollokus het volgende:
wowFen krijgt veel verschillende mening.... benieuwd wat haar mening is
Ja ze heeft hem al allerlei dingen geleerd zei ze vande week " Zit, Lig, Kroel, Poot etc"quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef froufrou het volgende:
Zagen jullie het knikje dat Joanna Philip gaf? Zo van : nu meekomen !
Ben jij soms fam. van Jo. Zoniet ben je blind en doof als je dit goedpraat van die valse bitch.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef ZaZoe het volgende:
Geer is zijn eigen ruitjes aan het ingooien, niet slim van de zogenaamde baas
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ze heeft hem al allerlei dingen geleerd zei ze vande week " Zit, Lig, Kroel, Poot etc"
Of ging dat over haar andere hondje?
Conclusie: ze blijft. Wat iedereen natuurlijk al wist.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef chufi het volgende:
Ze heeft geen zin om opgesloten te worden in een hokkie dus ggeen 24 uur voor Jo ....
Haha, zet je Geerbril eens af!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef delfse het volgende:
[..]
Ben jij soms fam. van Jo. Zoniet ben je blind en doof als je dit goedpraat van die valse bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |