ze ging nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
kennen jullie die mop van die vrouw die naar huis ging ?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreselijk, een horizontale roze lantaarnpaal met rouchjes.
Ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt www.spixtv.nl/live.php bij jullie?
vanavond 19:30 live
Kan niet zeggen dat dat me verbaastquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mannen, dus serieus, ik word de laatste jaren inderdaad niet meer genomen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef MargrietV het volgende:
zit Laura nou met haar vibrator te spelen
Best leuke streams, alleen jammer dat het gescript is. Hoe kan ze dit nu weten? En dat in de WvdW.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:23 schreef Krambo het volgende:
Nu weer Mo die boos is op Maik? Gaat lekker vandaag
ik zat hetzelfde te denkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef MargrietV het volgende:
Henry, de mooiste man van het huis. Helaas komt hij maar één, hooguit twee keer per week in beeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gerard heeft zich behoorlijk misdragen tegen Joanne. Een exit voor hem donderdag lijkt mij dan wel gepast.
Beppie spoort al niet maar die Keetje T heeft ze allemaal onderweg verloren die hersencellen.ook zo een misselijk wijfquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:23 schreef Krambo het volgende:
Nu weer Mo die boos is op Maik? Gaat lekker vandaag
Het zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef MargrietV het volgende:
tzou ook een deofles kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef ZaZoe het volgende:
Jo in de playboy,Kan niet wachten op dat interview
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net5 manipuleert de stemmen. Ze hebben immers geen notarisquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef Lauzer het volgende:
Jo was veilig tijdens de nominaties, Jo mag bellen, Jo mag praten over wat er in de kamer gebeurd, etc. Kunnen we niet bij de eerst volgende nominaties waar Jo bij zit massaal op de andere gaan stemmen? Ultieme proef of ze er in blijft, en dus wordt voorgetrokken
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef meneertje1972 het volgende:
VROUWEN...!
Ik heb het een beetje gehad met dat negatieve gedoe van de vrouwen in dat huis. Nu snap ik dat het niet altijd positief kan zijn hoor maar ik vind de vrouwen vies tegenvallen in het huis (op Sharon na) het is roddel en achterklap en huilie huilie nu weer Monique die boos is op Maik lijkt het.
Ik ben zelf vrouw,maar geef je groot gelijk.....schaam me er bijna voor dat ik zelf een vrouw benquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef meneertje1972 het volgende:
VROUWEN...!
Ik heb het een beetje gehad met dat negatieve gedoe van de vrouwen in dat huis. Nu snap ik dat het niet altijd positief kan zijn hoor maar ik vind de vrouwen vies tegenvallen in het huis (op Sharon na) het is roddel en achterklap en huilie huilie nu weer Monique die boos is op Maik lijkt het.
LOLzzzz maar dat wouden we gewoon ff zienquote:
Ja bepaalt de regie als ze iets wil vertellen dat niemand mag horen vraagt ze de stem om een stream lock. (net gebeurd rond 18:15)quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Net5 manipuleert de stemmen. Ze hebben immers geen notaris
Sharon hoort ook bij de kliek van de vrouwen die mag naar huis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef meneertje1972 het volgende:
VROUWEN...!
dan is te hopen dat haar baas dit niet ziet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als de lampen maar niet te heet zijn, dan smelten de siliconen en de botox.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef ZaZoe het volgende:
Jo in de playboy,Kan niet wachten op dat interview
NÓG een gebod gebroken; Niet direct iets aan de stem vragen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:26 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja bepaalt de regie als ze iets wil vertellen dat niemand mag horen vraagt ze de stem om een stream lock. (net gebeurd rond 18:15)
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Henry, de mooiste man van het huis. Helaas komt hij maar één, hooguit twee keer per week in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat had ik kunnen weten
![]()
stom van me![]()
![]()
zit/zat net een muziekje op en nu iets met een JIM schermquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt www.spixtv.nl/live.php bij jullie?
vanavond 19:30 live
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef chufi het volgende:
Kom op Geer!! Je kunt het!! Nu vragen : Ik dacht dat je al thuis zat bij je moeder?
Gatverdamme, ik zie nu al de advertenties op tv voor mequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOLzzzz maar dat wouden we gewoon ff zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |