Maar het gaat om de uitslag van 2 druk's van vandaag.. toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef trollie67 het volgende:
Mevrouw bitch flipt en hoppaa,beeld weg,en helas zijn wij dom en nieuwsgierig en kijken massaal om half acht,ik ga boycotten en kijk niet maar lees hier wel mee,zou het escleren heb je nog alltijd programma gemist
Ook al krijgt ze alle stemmen gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef delfse het volgende:
Als je met 2 stemmen genomineerd kan worden zit ze op de st oel. Gerard en Karim hebben haar genomineerd. Karim weet ik zeker die zei dat tegen Mo vanmiddag.
Ik hoop dat onze chille master haar ook genomineerd heeft tegen de wil van zijn bitch in!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef delfse het volgende:
Als je met 2 stemmen genomineerd kan worden zit ze op de st oel. Gerard en Karim hebben haar genomineerd. Karim weet ik zeker die zei dat tegen Mo vanmiddag.
Of uitslag nominatie.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef Sonera het volgende:
kunnen ze die bloempot niet even bijverven... als we er heel de dag tegen aan moeten kijken
Explain.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerat is is zeker ook door zijn rattestreken rijk geworden
Flashbox filmpje vertelt het hele verhaal.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef Pablolaatje het volgende:
Wie praat me bij over wat er precies is gebeurd tussen Jo en Geer waardoor ze overstuur was?
Ja en allebei fout Alex op Chirurg iets voor maik en Gerard voor ooroperatie Maik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
Hadden Gerard en Alex nou allebei gedrukt vandaag?
Ja hoor als jij dat zegt zal het wel. Jaloezie is een hele slechte karakter eigenschapquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Uitslag nominatie is toch pas tijdens de liveshow? Dat hoop ik althans, lijkt me sterk dat ze binnen nu en 3 kwartier dat nog in de uitzending kunnen editenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef bb2 het volgende:
[..]
Of uitslag nominatie.
Overigens vind ik dit dus wel irritante SLs.
quote:
Het klopt wel wat ie zegt. Door eerlijk zaken doen en mensen gewoon zeggen waar t op staat is ie rijk geworden.. Eerlijkheid loontquote:
Dat zou ik 'n giller vinden..... ( maar ik ben bang dat hij toch doet wat vrouwlief wil )quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef Krambo het volgende:
[..]
Alex heeft haar ook genomineerd dacht ik
uitslag nominatie of waarvoor Gerard en Alex hebben gedruktquote:
Jojanka trok haar mond open....quote:
ja op Maikquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
Hadden Gerard en Alex nou allebei gedrukt vandaag?
Denk dat Gerard rijk is geworden omdat hij weet wat werken is,een goed denkend hoofd op zn schouders heeft....en niet trapt in jankende meisjes die de boel manipulerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hoop dat als Jo naar huis gaat Guido terug komt, eindelijk weer wat leven in de brouwerij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef ZaZoe het volgende:
Als Guido nu nog in het huis had gezeten dan riep ie nu: GeeeeeeeeRAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |