Dank je wel Huppelquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts geeft een stuk draadjesvlees aan royco
Ai, dat word goed zoeken denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik en computers gaan niet zo goed samen![]()
Lekker nummer![]()
nu op jacht naar een msn voor windows 2000![]()
Ik dacht eerst echt dat die een geintje maakte. De tering zeg wat een mentaliteit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stokstaart man, die _Fanta gisteren, die discussie. Held
Die gast komt hier alleen om te zeiken over hoe slecht alles en iedereen isquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik dacht eerst echt dat die een geintje maakte. De tering zeg wat een mentaliteit.
O vandaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gast komt hier alleen om te zeiken over hoe slecht alles en iedereen is![]()
Vermakelijk wel
Oh dear oh dearquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O vandaar.![]()
Hij probeerde me later nog een WoW account aan te smeren via DM
Van sommige mensen hoop je dat ze trollen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik dacht eerst echt dat die een geintje maakte. De tering zeg wat een mentaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik gatoedels
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Tot morgen ofzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
Tijd om af te gaan sluiten en dan om 7 uur de kroeg weer open te gooien.
Fijne avond allemaal en tot vanacht
Draai ONZ Radio in je kroegquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
Dank je, jij ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tot morgen ofzo![]()
eet smakelijk
Als het goed is word deze week internet opgeleverd dus wie weet.quote:
Soapie en etenquote:
Haha en dan interactie met de klantenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je, jij ook
[..]
Als het goed is word deze week internet opgeleverd dus wie weet.
Bijna afgelopen, vet spannend welquote:
Weet je hoe alles werkt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik op het schema om 12.00 morgen?
moet je niet eerst op de testserver dinges?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Van morgen moet je maar niet teveel verwachten, dan moet ik alles proberen
Al gebeurdquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je niet eerst op de testserver dinges?
Ah sterkte enzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zelfs de riddle krijgt me niet vrolijk..dan is het serieus![]()
ik ga weg en zulks
Oh ja ik las het vanmiddag, echt walgelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef sharr het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/(...)en-12-jarige-dochter
Sneu dit
(wrs oud nieuws)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |