Dank je wel Huppelquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts geeft een stuk draadjesvlees aan royco
Ai, dat word goed zoeken denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik en computers gaan niet zo goed samen![]()
Lekker nummer![]()
nu op jacht naar een msn voor windows 2000![]()
Ik dacht eerst echt dat die een geintje maakte. De tering zeg wat een mentaliteit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stokstaart man, die _Fanta gisteren, die discussie. Held
Die gast komt hier alleen om te zeiken over hoe slecht alles en iedereen isquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik dacht eerst echt dat die een geintje maakte. De tering zeg wat een mentaliteit.
O vandaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gast komt hier alleen om te zeiken over hoe slecht alles en iedereen is![]()
Vermakelijk wel
Oh dear oh dearquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O vandaar.![]()
Hij probeerde me later nog een WoW account aan te smeren via DM
Van sommige mensen hoop je dat ze trollen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik dacht eerst echt dat die een geintje maakte. De tering zeg wat een mentaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik gatoedels
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Tot morgen ofzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
Tijd om af te gaan sluiten en dan om 7 uur de kroeg weer open te gooien.
Fijne avond allemaal en tot vanacht
Draai ONZ Radio in je kroegquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
Dank je, jij ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tot morgen ofzo![]()
eet smakelijk
Als het goed is word deze week internet opgeleverd dus wie weet.quote:
Soapie en etenquote:
Haha en dan interactie met de klantenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je, jij ook
[..]
Als het goed is word deze week internet opgeleverd dus wie weet.
Bijna afgelopen, vet spannend welquote:
Weet je hoe alles werkt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik op het schema om 12.00 morgen?
moet je niet eerst op de testserver dinges?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Van morgen moet je maar niet teveel verwachten, dan moet ik alles proberen
Al gebeurdquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je niet eerst op de testserver dinges?
Ah sterkte enzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zelfs de riddle krijgt me niet vrolijk..dan is het serieus![]()
ik ga weg en zulks
Oh ja ik las het vanmiddag, echt walgelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef sharr het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/(...)en-12-jarige-dochter
Sneu dit
(wrs oud nieuws)
't Is toch zijn eigen kind?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh ja ik las het vanmiddag, echt walgelijk
Met je tengels moet je van kinderen afblijven gewoon. Echt smerig.
Dan nogquote:
quote:
wtfquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef sharr het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/(...)en-12-jarige-dochter
Sneu dit
(wrs oud nieuws)
Heyquote:
Altijd in de ochtend,quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoewoi! Wat klonk jij vanmorgen/middag knorrig!
En dan gaat ze mij pestenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Altijd in de ochtend,
+ ik had te weinig geslapen, dan ben ik extra chagrijnig
Dat is immer terechtquote:
Omdat je zo'n lieve zoetgevooisde stem hebt komt het extra tegenstrijdig over. Leuk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Altijd in de ochtend,
+ ik had te weinig geslapen, dan ben ik extra chagrijnig
He had ik dat ook niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat je zo'n lieve zoetgevooisde stem hebt komt het extra tegenstrijdig over. Leuk! [ afbeelding ]
Ja af en toe klopt mijn stem niet bij mijn bui.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat je zo'n lieve zoetgevooisde stem hebt komt het extra tegenstrijdig over. Leuk! [ afbeelding ]
Ik zou dan keihard in de lach schietenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:36 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja af en toe klopt mijn stem niet bij mijn bui.
ben ik boos, hoor je zo'n stemmetje
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou dan keihard in de lach schieten
Weet ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Patje1987 het volgende:
Je mag mij best pesten omdat ik er toch niet om geef
Ja sorryquote:
fout meisjequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
WTF!?
Ik luisterde fout ventje op youtube, ik denk, even intunen, tenminste normale muziek...
Vandaar dat koelkast achter de deur staat hoerensoep te roepen. Hij wil gewoon niet dat jij ziet dat ie dubbel ligt van het lachenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:39 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik word gewoon niet serieus genomen als ik boos ben
Huh watquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat koelkast achter de deur staat hoerensoep te roepen. Hij wil gewoon niet dat jij ziet dat ie dubbel ligt van het lachen
Precies, kom ik achter 'm aangestormd, en lol dat hij heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat koelkast achter de deur staat hoerensoep te roepen. Hij wil gewoon niet dat jij ziet dat ie dubbel ligt van het lachen
Als koelkast popje wil pesten/boos maken dan roept ie hoerensoep naar dr. Hij is zo stoer dat ie dat alleen doet als hij in een andere kamer is en dan door de kier van een deur heenquote:
Kan ik me wel iets bij voorstellen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Precies, kom ik achter 'm aangestormd, en lol dat hij heeft
Ooh. Tsssquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik hoer zeg, want dat is niet liev. Dus ik verdek het een beetje.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik hoer zeg, want dat is niet liev. Dus ik verdek het een beetje.
Picsquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu stoppen anders sleur ik je mee.
nee niet doen flac is beterquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik moet een .flac -> mp3 converter kthnx
ik moet minimaal duizend euro kthnxquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeg je net op msn, doosquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat wil ik stiekem best wel een keer zienquote:
jij bent te oudquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil ik stiekem best wel een keer zien
Ja ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee wil je nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/3z28mxdquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik wil een linkje want ik ben dom![]()
en niet eens blond
Om te kijken hoe popje jou met hoog piepstemmetje te lijf gaat terwijl jij in je broek zeikt van het lachen?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om te kijken hoe popje jou met hoog piepstemmetje te lijf gaat terwijl jij in je broek zeikt van het lachen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om te kijken hoe popje jou met hoog piepstemmetje te lijf gaat terwijl jij in je broek zeikt van het lachen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en dat ze gaat gillen omdat er een trein aan komt TJOEKETJOEK
Hij zit in 'het andere kampf'quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
Ajacied is echt lang niet meer hier geweest
Ik zeg: houden zo!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
Lol, zou je denken?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
Daar was ie vorige week veelvuldig te vinden.quote:
Echt? Ik heb hem niet gezien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar was ie vorige week veelvuldig te vinden.
Foei, twaalfjarigen in nachtbagger.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar was ie vorige week veelvuldig te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16x Britney Spears?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik heb een leuk thema voor vanavond
Alle 16 Crazy
ik kan alle 16 crazy ook het volgende uur doen, doe ik om 11 uur wel verzoekjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
Iemand die het volgende uurtje live wil?
Er is over 3 minuten een leeg uur, dus als je wil, prima.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan alle 16 crazy ook het volgende uur doen, doe ik om 11 uur wel verzoekjes
ik sta in principe klaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is over 3 minuten een leeg uur, dus als je wil, prima.
ga vingerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihihihihihii ik moet leren maar ik heb geen zin
quote:
Alleen indien kale kano.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
En vergeet het vooral niet te filmen.
ik wil binnenkort wel artiestenuurtjes gaan doen, nog even kijken in welke vorm ik dat ga gietenquote:
Wil je volgende keer nog even wat aanpassen in je software, je streamnaam:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |