Maar die Turk had het verdiendquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Tommsch het volgende:
Waarom? Mensen die anderen in elkaar slaan mogen van mij voorgoed wegblijven uit de maatschappij
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Tommsch het volgende:
Waarom? Mensen die anderen in elkaar slaan mogen van mij voorgoed wegblijven uit de maatschappij
Turk schold wolter uit en harmen sloeg hem bijna in comaquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Tommsch het volgende:
Niet te hard varen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef GurbeDouwstra het volgende:
Vannacht gaan Wiebren en Hielke hem proberen uit de gevangenis te krijgen.
heb jij vaak in de jeugdgevangenis gezeten ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef Crimyclown het volgende:
Alleen kneuzen gaan naar jeugdgevangenissen, echt bazen komen in jeugd TBS terecht.
Waarom niet helemaal?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Frootshoot het volgende:
[..]
Turk schold wolter uit en harmen sloeg hem bijna in coma
Dan blijft ie maar lekker in de jeudgevangenis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef GurbeDouwstra het volgende:
[..]
Hij wou nog een broodje shoarma
Daar mag ik helaas nog niets over zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef Frootshoot het volgende:
[..]
heb jij vaak in de jeugdgevangenis gezeten ?
hehe je haalt harmen siezen en marcello lippi door elkaarquote:
ja jy hep wel gelyk fuk geweld want dat doet je meer pijn dan dat je lief is we moeten liefer zijn voor je medemens want jezus had dit ook niet gewilt ik had samen met mijn man een gedicht gesreven;quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |