Maar zo'n uitdoelpunt telt zwaarder. Snap het nog steeds niet zo goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:03 schreef Saekerhett het volgende:
WTF, 2x in dezelfde minuut, dus Barcelona vanaf de aftrap is het 4-1 geworden?
3 keerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar zo'n uitdoelpunt telt zwaarder. Snap het nog steeds niet zo goed.
Hoeveel keer moet Shaktar thuis nog scoren dan bij deze stand
3x. Is toch niet zo moeilijk? Bij gelijke stand ga je kijken wie de meeste uitgoals heeft. Als dat ook gelijk is, heb je 2x dezelfde stand en dus verlenging.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
3xquote:Op woensdag 6 april 2011 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
3 keer en geen tegendoelpunt.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet miepen, is gewoon een vraag.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
3x. Is toch niet zo moeilijk? Bij gelijke stand ga je kijken wie de meeste uitgoals heeft. Als dat ook gelijk is, heb je 2x dezelfde stand en dus verlenging.
Ik leg het alleen uitquote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet miepen, is gewoon een vraag.
Dank voor alle antwoorden.
Sport1 doet het hier anders nog gewoonquote:Op woensdag 6 april 2011 22:22 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Stream is ermee gestopt bij mij.
Die paal is tegen regels want hij ketste niet natuurkundig correct.quote:
Ja, lekker de wedstrijd kijken. Met een colaatje erbij.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef Sandersson het volgende:
Ik zou best willen ruilen hoor. Zou ik het ook niet erg vinden om heel de wedstrijd op de bank te moeten blijven zitten. Lekker temperatuurtje ook nog
Heb je ook hetzelfde bedrag als Ibi op je bankrekening staan ?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, lekker de wedstrijd kijken. Met een colaatje erbij.
Oh wacht, dat doe ik nu ook al.
Alleen krijg jij er geen geld bij waarschijnlijk, of anders in behoorlijk mindere mate dan hij dat krijgt denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, lekker de wedstrijd kijken. Met een colaatje erbij.
Oh wacht, dat doe ik nu ook al.
Aldus een "Professioneel anime-SC'er"quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef Ascendancy het volgende:
Deze uitslag doet geen eer aan de verhoudingen. Barca is sterker, maar 3-2 zou representatiever zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Aldus een "Professioneel anime-SC'er"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Het was de 91ste minuut. En een schande is het natuurlijk niet, maar voetballend komt hij er nu niet aan te pas. Hij had beter naar Valencia ofzo kunnen gaan, dan was ie vaste kracht geweest en had hij zich beter kunnen ontwikkelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef Sandersson het volgende:
Nee maar wat ik probeer te zeggen is dat mensen het willen laten overkomen dat het voor schut is om bij barcelona in de 80e minuut of later nog in moet vallen. Beste ploeg van de wereld (misschien wel ooit) en hij zit er slechts een paar maanden. Denk niet dat hij ooit een vaste waarde zal worden, maar hij zit wel bij de eerste 12 / 13.![]()
Ik denk dat het nog te vroeg is om te oordelen of hij aan spelen toekomt. Ik verwacht ook niet dat hij volgend jaar basis zal staan, maar hij zal wel meer minuten gaan maken neem ik aan. En hij heeft dit seizoen toch nog meer minuten gemaakt dan ik vooraf dacht en is zelfs een aantal maal in de basis begonnen (wel omdat er afmeldingen waren). Ik denk dat geen 1 voetballer Barcelona de deur zal wijzen als die zich aanbieden. Geef ze eens ongelijk; de beste spelers, het mooiste voetbal, elke dag trainen met de besten and so on.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het was de 91ste minuut. En een schande is het natuurlijk niet, maar voetballend komt hij er nu niet aan te pas. Hij had beter naar Valencia ofzo kunnen gaan, dan was ie vaste kracht geweest en had hij zich beter kunnen ontwikkelen.![]()
Met als finale Barca tegen ManU op Wembley, wel weer mooi voor van der Sarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef Paul-89 het volgende:
Prettig resultaat, een prachtige 1/2 finale lonkt.![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Inderdaad, wat zijn ze dom he?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:56 schreef JaimyLee het volgende:
Mensen die barca - shaktar liever willen zien dan Chelshit - Manchester United![]()
![]()
Is het al zeker dat Barca in de halve finale tegen Real uitkomt dan? (mits de winnende teams van deze ronde doorgaan)quote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef Saekerhett het volgende:
In elk geval geen finale tussen teams uit hetzelfde land.![]()
Ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Is het al zeker dat Barca in de halve finale tegen Real uitkomt dan? (mits de winnende teams van deze ronde doorgaan)![]()
En hij wordt er bepaald niet slechter op, zo als ik hem bij Oranje zag spelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog te vroeg is om te oordelen of hij aan spelen toekomt. Ik verwacht ook niet dat hij volgend jaar basis zal staan, maar hij zal wel meer minuten gaan maken neem ik aan. En hij heeft dit seizoen toch nog meer minuten gemaakt dan ik vooraf dacht en is zelfs een aantal maal in de basis begonnen (wel omdat er afmeldingen waren). Ik denk dat geen 1 voetballer Barcelona de deur zal wijzen als die zich aanbieden. Geef ze eens ongelijk; de beste spelers, het mooiste voetbal, elke dag trainen met de besten and so on.lekker faxen heel de dag echt genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |