Het doet ook pijnquote:
Ja *zucht* ik weet tquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh... LeinZie je wel dat sporten ongezond is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Als je nu naar de SEH gaat Lein, geven ze je een foldertje voor hulp bij mishandeling
Ongetwijfeld, vooral in combinatie met een vervagende blauwe plek op m'n borst (Mama remde hard, veiligheidsriem deed *snok*) en ongetwijfeld 25 andere blauwe plekken waarvan ik de herkomst niet meer weetquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Als je nu naar de SEH gaat Lein, geven ze je een foldertje voor hulp bij mishandeling
1e wat in me opkwamquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, ik pas even een rondje hoor, met zo'n TT
hehequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd wat voor vreemd volk deze TT nou weer zal aantrekken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd wat voor vreemd volk deze TT nou weer zal aantrekken.
Nope, in elk team verdeelden we de lopenden en de rolstoelers zodat niet alleen de begeleiding steeds moest lopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Moest jij de hele tijd achter de bal aanrennen, DE?
Leintje, ai, zo'n blauwe plek op je borstbeen is natuurlijk helemaal verdacht
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Zondag heb ik een salto gemaakt met mn fiets omdat ik te hard remde, net wilde ik uit de tuin fietsen en ramde ik mn knie tegen een dingetje van het hek. Twee keer knie bezeerd. Zie de spoiler. Waarschuwing: denk om je maagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de knie
Hij zit niet op m'n borstbeenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Leintje, ai, zo'n blauwe plek op je borstbeen is natuurlijk helemaal verdacht
Heeft ze echt gevraagd of je aan SM deed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij zit niet op m'n borstbeenMaar echt op het zachte vlees, zeg maar. Mams heeft wel eens gevraagd of ik aan SM deed, nadat ze me bloot uit de douche zag komen
Ach, what can I say, I bruise easily
Ja dat heeft ze echt gevraagd hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Heeft ze echt gevraagd of je aan SM deed?![]()
Dat zou mijn moeder denk ik niet dúrven!
En ik ben misschien later thuis, ben nog niet klaar
Ninja-edit leinquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze echt gevraagd hoorMaar waarom verbaasd dat je, je kent mn moeder toch?
Nou, da's jammer, maar dan ga ik vast beginnen met het eten bijna klaar hebben en de was ophangen, de afwas is klaar. Jeej voor ruimte in mn programma
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zag je m voor je ogen verspringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |