amenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik heb net het filmpje terug zitten kijken, en vind het wel een overtrokken reactie van Jojanka....
Ze roept om het hardst dat ze geen confrontatie wil, maar zoekt het wel weer op, waardoor ze aan gerard de opmerking ontlokt dat hij denkt dat ze acteert. Is misschien wel een ongelukkige opmerking op dat moment, maar Jojanka trekt op die manier wel het bloed onder Gerards nagels uit..... Ik kan zijn reactie wel begrijpen, hij liep naar mijn mening juist weg om te voorkomen dat hij zoiets zou zeggen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura en haar bikini![]()
Doet me denken aan dit
[ afbeelding ]
Regeren over het plebs!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Flexie doet gewoon zijn ding weet je! En ondertussen de boel aansturen! Dat is zijn ding!
Hahahaha, ja zo denkt ze echtquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja ligt ze daar, compleet overtuigd dat haar "vrienden" even voor haar gaan opnemen.
Dat gegil ziet ze aan voor bonje
Het zijn gewoon gillen als ze bommetjes maken
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura en haar bikini![]()
Doet me denken aan dit
[ afbeelding ]
ik vind hem werkelijk geniaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef jurien het volgende:
[..]
Hhaha... kreeg hem aangeboden, kan je wel doorverwijzen
Ik wil ook zo'n fakking shirtquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef jurien het volgende:
[..]
Hhaha... kreeg hem aangeboden, kan je wel doorverwijzen
Het is toch de week van de waarheid..........laten ze dit stukje ff zien aan de bewonersquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik heb net het filmpje terug zitten kijken, en vind het wel een overtrokken reactie van Jojanka....
Ze roept om het hardst dat ze geen confrontatie wil, maar zoekt het wel weer op, waardoor ze aan gerard de opmerking ontlokt dat hij denkt dat ze acteert. Is misschien wel een ongelukkige opmerking op dat moment, maar Jojanka trekt op die manier wel het bloed onder Gerards nagels uit..... Ik kan zijn reactie wel begrijpen, hij liep naar mijn mening juist weg om te voorkomen dat hij zoiets zou zeggen
Ik vind het een hele 'bijzondere' situatie. Laten we donderdag ff afwachten...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:06 schreef delfse het volgende:
[..]
Durd je een mening te geven over actrice Jo of mag je niet door je wurg contract.
Bestel er gelijk 2 danquote:
ja! Eentje voor alle fakking COS-FOK!kers!quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:09 schreef wildstar het volgende:
[..]
Het is toch de week van de waarheid..........laten ze dit stukje ff zien aan de bewoners
O JAAAAA graag!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:09 schreef wildstar het volgende:
[..]
Het is toch de week van de waarheid..........laten ze dit stukje ff zien aan de bewoners
mogen ze niet denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:09 schreef taxisjoof het volgende:
hey jurien ik vind dat je FOK eens duidelijk moet noemen in de live
Oke . Maar Jo is een goede actrice volgens mama.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:09 schreef jurien het volgende:
[..]
Ik vind het een hele 'bijzondere' situatie. Laten we donderdag ff afwachten...
Naar aanleiding van Lauwra's reactie, heeft Faalex besloten haar te negeren voor een tijdje.... Zo te zien bevalt het Lauwra prima, want ze doet geen moeite om OF Karim OF Faalex te benaderen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:08 schreef CartWOman het volgende:
Laura's missie is duidelijk mislukt, waarom houdt ze dan nog steeds afstand van Alex? Hij weet niet beter of ze is nog met haar missie bezig.
Ik denk echt dat ze 'm op de bank heeft gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |