laterquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:01 schreef Stability het volgende:
ik zie het allemaal vanavond wel weer...ik ga !
latersssssssssss
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:59 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Wat staat er op de achterkant van het shirt ??
Een Tshirt met die fotoshop was ook vet geweestquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:01 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat om elkaar heen draaien elke keer. Praat gewoon met elkaar en dauw die Laura/ Mo/ Falex in een hoek.
Coolquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal ik hem ook nog een keer posten
[ afbeelding ]
Gerard heeft van achter ook gewoon zijn scriptje weer gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:00 schreef CartWOman het volgende:
Gerard zou het zootje bij elkaar moeten roepen en een duidelijk verhaal neerzetten hoe hij het ziet en voelt en waarom hij de acteeropmerking heeft gemaakt.
Bij onrecht laat hij de dingen nogal eens op z'n beloop, vind ik jammer.
Zweer 't je!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:59 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Wat staat er op de achterkant van het shirt ??
tuurlijk..want je zei dat ze nu ff emo is..ze is alltijd emo...alles voor de kijkcijfers en het geld..vergeet niet dat secret story gebaseerd is op leugens...dus ze acteert gewoon...een uur janken zonder tranen en snikken..een uur later gewoon feesten en vreten...ze weet donders goed waar ze mee bezig is..en ik had van gegin af een hekel aan gerard..maar hij heeft gelijk..verzxiek het spel niet voor andere als je zelf prive niet lekker zitquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is heel erg maar dat heeft toch niets met de bewoners te maken en hoe ik over ze denk.
Show ffquote:
ik heb nog beeldquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
o leuk nieuwe streamlock op het zwembad nu
ja en op de andere 2 cams zie ik ze in het zwembad zittenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
o leuk nieuwe streamlock op het zwembad nu
Als je het zo bekijkt zijn ze allemaal onverdraagzaam. Ook die opmerking van Karim dat ze liegt, en dat hij daar niet tegen kan. Kom op zeg, je liegt de hele bende bij elkaar inclusief hij zelf. Je moet gewoon niet teveel geloven. En naar mijn idee deed Gerard dat, hij had misschien zijn mond moeten houden en zijn boekie erbij moeten pakken. Lamaar waaien, daaaaaaag.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:02 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tuurlijk..want je zei dat ze nu ff emo is..ze is alltijd emo...alles voor de kijkcijfers en het geld..vergeet niet dat secret story gebaseerd is op leugens...dus ze acteert gewoon...een uur janken zonder tranen en snikken..een uur later gewoon feesten en vreten...ze weet donders goed waar ze mee bezig is..en ik had van gegin af een hekel aan gerard..maar hij heeft gelijk..verzxiek het spel niet voor andere als je zelf prive niet lekker zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |