Jij bent 100.000% een fakking bekstekker.quote:
Middag bommie, je haalt de woorden uit me mondquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:03 schreef versabommie het volgende:
Ja hoor, geen studiedag, druk aan het werk, geen tijd om tussendoor fok te lezen en den godverdomme pleuris breekt uit!
Uiteraard allemaal geinitieerd door Genialex, maar Geer wist er iig raad mee!
en mijn persoonlijke boodschap voor Djooaoon: Lieverd.. TYF FAKCING TERING VAN MIJN STREAMS AF!!!!!!!!!!
Gaan ze even lekker de fout in bij de regiequote:
T-shirt, en hij ook als hij 'm donderdag aantrekt.quote:
En Jurien is net een handeltje gestart in #Bekstekker merchandise....ik wil commissie...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:03 schreef versabommie het volgende:
Ja hoor, geen studiedag, druk aan het werk, geen tijd om tussendoor fok te lezen en den godverdomde pleuris breekt uit!
Uiteraard allemaal geinitieerd door Genialex, maar Geer wist er iig raad mee!
en mijn persoonlijke boodschap voor Djooaoon: Lieverd.. TYF FAKCING TERING VAN MIJN STREAMS AF!!!!!!!!!!
Dat is de nieuwe Streamlock.quote:
Dat shirt wordt een grotere hit dan SST zelfquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
T-shirt, en hij ook als hij 'm donderdag aantrekt.
Of it's raining men hahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
geer geniaal ; irritantste nummer :even aan me moeder vragen !hahahaha
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en gelijk een beetje naar beneden richten
hij heeft het inderdaad alleen over haar spel taktiek en dat ze die om de haverklap verandert eerst het een lult en dan weer omdraait 180 graden acteert niks geks dus gewoon een meningquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik heb net het filmpje terug zitten kijken, en vind hetw el een overtrokken reactie van Jojanka....
Ze roept om het hardst dat ze geen confrontatie wil, maar zoekt het wel weer op, waardoor ze aan gerard de opmerking ontlokt dat hij denkt dat ze acteert. Is misschien wel een ongelukkige opmerking op dat moment, maar Jojanka trekt op die maniuer wel het bloed onder Gerards nagels uit..... Ik kan zijn reactie wel begrijpen, hij liep naar mijn mening juist weg om te voorkomen dat hij zoiets zou zeggen
Ja ik ben al aan het genieten van Laura en haar bikini van Mien Dobbelsteenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Urb het volgende:
Gelukkig vermaken de andere bewoners zich buiten gewoon alsof er niks gebeurd is.![]()
Veel intressanter dan nog meer beelden van de stervende zwaan.
En dat over de rug van Joanna, da's pas echt fakking bekstekkerij!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
En Jurien is net een handeltje gestart in #Bekstekker merchandise....ik wil commissie...
ja ligt ze daar, compleet overtuigd dat haar "vrienden" even voor haar gaan opnemen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
En Jo maar hopen dat Mo Gerard nu helemaal platscheldt. Liggen ze lekker allemaal in het zwembad.
Hhaha... kreeg hem aangeboden, kan je wel doorverwijzenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
En Jurien is net een handeltje gestart in #Bekstekker merchandise....ik wil commissie...
Flexie doet gewoon zijn ding weet je! En ondertussen de boel aansturen! Dat is zijn ding!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Water is voor het plebs denkt Alex
Iemand cap van zjin mooie gebronsde torso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |