dat kun je wel zeggen ja...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
* LovelyLady ploft neer ...
Wat een dag zeg.. kan wel merken dat het stormt
Ligt er aan hoelang je reis wasquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef Toekito het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik blij ben dat ik bijna op het werk ben?
Ja. Waarom ben je daar blij om?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef Toekito het volgende:
nee hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef Toekito het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kun je wel zeggen ja...
Steeltje panieklijers hier die alles over de schutting flikkeren en Peter die het allemaal netjes terugtennist. Maar een hele dag tennissen is best vermoeiend
mwah... ik hoor wel dingen nog erger raar zijn hier...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef Toekito het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Druk op de weg?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef Toekito het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mwah... ik hoor wel dingen nog erger raar zijn hier...Ik dacht van raarderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
mwah... ik hoor wel dingen nog erger raar zijn hier...raarder - raarst toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ik ook, maar toen ik het typte begon er een beetje aan te twijfelen...quote:
Zo te zien zijn het er meer met ons eensquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar toen ik het typte begon er een beetje aan te twijfelen...
[..]
mwah... ik hoor wel dingen nog erger raar zijn hier...raar raarder raarst, of beter: vreemd vreemder vreemdstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
mooi.. hebben we met elkaar toch weer consensus bereikt hieroverquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te zien zijn het er meer met ons eens
quote:
Van tot hoe laat moet je dan werken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef pgrferrari het volgende:
Straks weer werken, en om kwart voor 5 naar huis
Ik wat ik nu doe niet zoquote:
hilversum is wel in de buurtquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:24 schreef Barreltje het volgende:
Wokje!
jij woont toch in de buurt van Hilversum?? of is dat noujuist helemaal aan de aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandere kant van de matras??
solliciteren met je donder!quote:
wokje... matras....quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:24 schreef Barreltje het volgende:
Wokje!
jij woont toch in de buurt van Hilversum?? of is dat noujuist helemaal aan de aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandere kant van de matras??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |