En hoe ging het?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
vooral gesprek hoe ik zo bang kom voor de tandarts enzo. En foto's gemaakt en 3 vervolgafspraken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef Pheno het volgende:
net een meid aan de deur, of ik een kortingskaart wilde kopen. Ik vroeg alleen maar hoeveel ritjes ik op haar mocht maken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef Pheno het volgende:
net een meid aan de deur, of ik een kortingskaart wilde kopen. Ik vroeg alleen maar hoeveel ritjes ik op haar mocht maken.
Ik heb nooit de ballen om met dat soort gevatte antwoorden te komen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef Pheno het volgende:
het floepte er ook uit, nu ik thuiszit komen er zo vaak mensen aan de deur om te bedelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nooit de ballen om met dat soort gevatte antwoorden te komen.
niet eens een bitchslap.quote:
Waarom zou je het haar vertellen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef Pheno het volgende:
Even de vrouw ophalen. Die zal wel weer gaan mopperen dat ik zo grof was
Je zou toch denken dat die mensen wat beters te doen hebben?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
het floepte er ook uit, nu ik thuiszit komen er zo vaak mensen aan de deur om te bedelen
mwah wel redelijk. En deze man lijkt erg begaan met zijn patiënten en zei: Pijn is verboden.quote:
Die van ons ook zo, aangeven als verdoving wil enzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
mwah wel redelijk. En deze man lijkt erg begaan met zijn patiënten en zei: Pijn is verboden.
Dus ben benieuwd!
Je bent er nog nooit geweest?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:00 schreef Joysa het volgende:
Geen idee hoe mijn tandarts is, en dat wil ik graag zo houden
Ik heb braaf elk halfjaar een date bij Michellequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:00 schreef Joysa het volgende:
Geen idee hoe mijn tandarts is, en dat wil ik graag zo houden
Toch maar eens een keer gaan danquote:
Whatsapp straks es f welke, ik wil ook een vrouwelijke.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb braaf elk halfjaar een date bij Michelle![]()
![]()
![]()
...
Hoihoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |