I'm with her ^^quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
Jong ik heb nog 20 games op m''n to do lijstje staan. Ik wou dat er een tijdje geen games kwamen
waar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb voor een prikje BF:BC2 aangeschaft. Was veel te druk met andere games om dat eerder te doen.
Maar wat is dat lekker verslavend zeg
quote:
Idd zo nep als iets.quote:
1. Neequote:Op woensdag 6 april 2011 16:30 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Vraagjes
1. Zijn Zune-films gratis?
2.Hoe werkt het precies met Gamertag?
3. Hoe kan je via Fileshare halo mappen ophalen?
4. Wat is Jullie Gamertag
Je kan het, als je in een Halo-game zit (3 of Reach) doen door via je guide-knop naar je friendslist te gaan en dan je matti te selecteren, dan zie je naast de Halo 3/Reach Service Record ook de File Share staan van die persoon!quote:
neequote:Op woensdag 6 april 2011 18:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Iemand die nog serieus overweegt om kinect in huis te halen?
nopequote:Zag het vandaag voor een aardig prijsje staan in een winkel. Maar volgens mij zijn er nogsteeds geen noemenswaardige games die er gebruik van maken, of wel?
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Iemand die nog serieus overweegt om kinect in huis te halen?
Zag het vandaag voor een aardig prijsje staan in een winkel. Maar volgens mij zijn er nogsteeds geen noemenswaardige games die er gebruik van maken, of wel?
(en ik hoor ook geruchten over de RROD als je kinect aansluit op een originele 360.
jaja, ik ben een van de weinigen(geloof ik) die nog een authentieke witte xbox heeft. Ooit wel een RRoD gehad, maar toen mooi van microsoft een nieuwe gekregen)
Ik vond deel 1 al behoorlijk tof, dus ga shift 2 zeker spelenquote:Op donderdag 7 april 2011 08:05 schreef gamefreek het volgende:
Valt mij tegen dat nog niemand Shift 2: Unleashed speelt hier, is namelijk echt goed. (zo had Shift eigenlijk al moeten zijn)
Volgens de reacties in het vorige topic was het meer een Shift 1.5quote:Op donderdag 7 april 2011 08:05 schreef gamefreek het volgende:
Valt mij tegen dat nog niemand Shift 2: Unleashed speelt hier, is namelijk echt goed. (zo had Shift eigenlijk al moeten zijn)
Divinity 2: Ego Draconis is ook een hele toffe.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wel aardig.. Klinkt nou niet perse alsof ik er dan 60eu in zou moeten pompen.
Zoek toch een leuke RPG, maar geen ME, want geen leuke setting.
Skyrim duurt nog wel een tijdje, dus wat zijn de alternatieven.. Als die er al zijn
je hebt een star trek game?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef jpg97 het volgende:
De X360 is nu ... hoe oud?
En nog steeds geen fatsoenlijke space shooter á la freelancer/wing commander/colony wars
Project Sylpheed wel gezien maar dat is het ook niet helemaal hoor.
Nooit van gehoord, eens even checken..quote:Op donderdag 7 april 2011 11:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Divinity 2: Ego Draconis is ook een hele toffe.
Het is niet een heel bekend spel nee en ook niet super mooi wat betreft gfx maar het is wel een tof spel waarin je weer iets meer zelf dingen moet uitzoeken.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nooit van gehoord, eens even checken..
Darkstar One is er toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef jpg97 het volgende:
De X360 is nu ... hoe oud?
En nog steeds geen fatsoenlijke space shooter á la freelancer/wing commander/colony wars
Project Sylpheed wel gezien maar dat is het ook niet helemaal hoor.
60 euro is sowieso belachelijk veel, voor welk spel dan ookquote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wel aardig.. Klinkt nou niet perse alsof ik er dan 60eu in zou moeten pompen.
Als Shift 2 meer Shift 1.5 zou zijn kun je dat wel over elk vervolg van elke willekeurige game zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens de reacties in het vorige topic was het meer een Shift 1.5
Ach, super gfx maakt me weinig uit. Heb tot een half jaar terug ook nog op een gewone oude tv gegamedquote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is niet een heel bekend spel nee en ook niet super mooi wat betreft gfx maar het is wel een tof spel waarin je weer iets meer zelf dingen moet uitzoeken.
Het verhaal is opzich wel tof ja en zitten wat leuke momenten in dat je echt een stap vooruit maakt dat is altijd tof maar mis ik in veel games.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, super gfx maakt me weinig uit. Heb tot een half jaar terug ook nog op een gewone oude tv gegamed.
Wat ik wel belangrijk vind, is dat het verhaal goed is. Ik wil wel het idee hebben dat ik het ergens voor doe(zoals fallout).
Omdat ik werk en door moest naar andere gamesquote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom speelt Gamefreek TDU 2 niet echt?
Iddquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben wat laat, maarre...
Pacman DX Championship Edition = win !
Wat een spel.
De beste 800 punten die ik ooit op XBLA heb uitgegeven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:44 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Idddan denk ik oh ff potje spelen en voor ik het weet ben ik alweer anderhalf uur verder.
Hmm ja lijkt me eerlijk gezegd ook niet niveautje Colony Wars ...quote:
Ik op zich ook maar de baas wordt kwaad als ik die reviews niet op tijd af hebquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:55 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil altijd eerst een game uitgespeeld hebben voordat ik aan een nieuwe begin
MotorStorm lijkt me echt heel slecht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik op zich ook maar de baas wordt kwaad als ik die reviews niet op tijd af heb
En tsja, uiteindelijk waren MotorStorm Apocalypse en Shift 2 vetter
Voor jou misschien wel ja, jij houdt enkel van games die de rest van de wereld uitkotst...ET misschien iets voor jou?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
MotorStorm lijkt me echt heel slecht.
Gast je liegtquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel ja, jij houdt enkel van games die de rest van de wereld uitkotst...ET misschien iets voor jou?
De eerste Motorstorm games waren ruk ja maar die laatste is echt vet hoor. Het grootste probleem van de serie was altijd het gebrek aan snelheidsgevoel en dat hebben ze aangepakt. Nu is het gewoon een lekkere racer met een geweldige setting (alleen jammer dat het geen fictieve setting meer is sinds de aardbeving in Japanquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast je liegt![]()
Maar Motorstorm hoor ik alleen maar slechte verhalen over. Stomme serie ook sowieso.
Dat is nieuw, is een troll-hacker, die doen alleen maar irritante dingen met je account...!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef MaxC het volgende:
Klote, vandaag kreeg ik ineens mailtje dat ik 11.000 MS points en 12 maanden had aangeschaft(totaal 200 euro), zonder dat ik wat had gedaanHet is via mijn CC afgeschreven
Meteen even helpdesk gebeld en mijn account is nu geblokkeerd. Vreemde is dat er niets qua wachtwoord of andere gegevens is gewijzigd. Wat zou het nut zijn van die hacker om in te loggen en vervolgens die punten te kopen als je er toch niks mee kan?
12 maanden geld al terug en points gingen ze maandag kijken. Hopelijk krijg ik dat geld ook terug want geen idee waar ik dat aan uit moet geven
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:11 schreef gamefreek het volgende:
En dat potje Worms was gewoon mazzel en dat weet je zelf ook
BioShock natuurlijk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:58 schreef maniack28 het volgende:
ACII uitgespeeld...
En nu? Condemned, Bioshock, Borderlands, Fable II, Oblivion of Jericho?Kan niet kiezen..
Ben er al aan begonnen en heb deeltje 2 ook nog liggen.quote:
Ik zou ipv deeltje 2 eerder Oblivion spelen, maar goed dat je begint met de beste game iig!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben er al aan begonnen en heb deeltje 2 ook nog liggen.
Oblivion al voor een groot deel gespeeld op de PCquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zou ipv deeltje 2 eerder Oblivion spelen, maar goed dat je begint met de beste game iig!
Serieus? Die titels die ik opnoemde zijn echt toppers, waarvan ik ze allemaal wel zou willen aanschaffen (ga er maar 3-4 kopen tho, games blijven duurquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
nou jottem, alleen Duke nukem en LA Noir lijken me echt vet.
portal2 en Brink lijken me ook wel leuk. En misschien dat red faction wat wordt maar verder is t niks voor mij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Serieus? Die titels die ik opnoemde zijn echt toppers, waarvan ik ze allemaal wel zou willen aanschaffen (ga er maar 3-4 kopen tho, games blijven duur) maar er komen nog veel meer games uit die fans kennen. Dit is toch echt wel een van de drukkere maanden dit jaar.
Dat waren wij toch alquote:
Wij zijn het al vanaf 2008 o.i.d.quote:
Onzin.quote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik koop alleen MK9 en GOW3 dit jaar, de rest is bout..
Ik hoop dat ik de code krijg van bol.comquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:42 schreef tuut-chips het volgende:
Duurt lang voor er weer eens iets leuks uitkomt! Enige interessante is de GoW3 beta over een paar weken...
Vorig deel: [Xbox 360 #507] Bijna bij deel # 508
quote:
Wat voor soort spellen speel je dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap hem alleen niet
Maar m.a.w. dus.... er komen niet veel leuke spellen uit die IK wil hebben
Lijnloosquote:Op woensdag 13 april 2011 12:07 schreef Lijnloos het volgende:
C_A![]()
Ik ga alleen voor LEGO Pirates voorlopigBen nog veel te druk met alle spellen die hier nog liggen, die nog uitgespeeld moeten worden.
Wil je met me spelen danquote:Op woensdag 13 april 2011 12:09 schreef Temlin het volgende:
[..]
Wat voor soort spellen speel je dan?
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijnloos
Ja ik heb ook genoeg spellen liggen, ben nog steeds bezig met die achievements voor The Sims
En daarna maar eerst even Black Ops uitspelen
Hoelang ben je er mee bezig geweestquote:Op woensdag 13 april 2011 12:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]terug! En de achievements van de Sims... tja, ben blij dat ik er klaar mee ben, wat een HEL die 1000 wensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |