OHH NOEES!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Eens.
Augurken zijn echt ranzig en als je ze van de hamburger afhaalt, blijft de smaak nog steeds hangen.![]()
![]()
![]()
![]()
Precies de reden dat ik geen hamburgers meer bestel bij de McDonald's.
Helaas zit er in huzarensalade ook standaard augurk.![]()
![]()
Gatverdamme.
Kun je niet lezen of zo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
OHH NOEES!!!
Eng hoor, vragen of je een hamburger zonder augurk mag.
Daarom een hamburger vragen zonder augurk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kun je niet lezen of zo?
"Augurken zijn echt ranzig en als je ze van de hamburger afhaalt, blijft de smaak nog steeds hangen."
Inderdaad. Van die homo's die hun Big Mac of Whopper helemaal gaan ontleden en dan iets overhouden dat niets meer met de oorspronkelijke burger te maken heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef HugoBaas het volgende:
Hoort erop sukkel.
Mensen die dingen vies vinden.
Kleine kinderen roepen dat alleen.
Dat doe ik bij de meeste zaken wel, maar bij de McDonald's wordt alles al in de fabriek samengesteld. Daarom neem ik daar ook nooit een McKroket, omdat je die dingen niet zonder mosterd kunt bestellen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom een hamburger vragen zonder augurk.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef HugoBaas het volgende:
Hoort erop sukkel.
Mensen die dingen vies vinden.
Kleine kinderen roepen dat alleen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat doe ik bij de meeste zaken wel, maar bij de McDonald's wordt alles al in de fabriek samengesteld. Daarom neem ik daar ook nooit een McKroket, omdat je die dingen niet zonder mosterd kunt bestellen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef Sam-x het volgende:
Oneens. Bestel de volgende keer broodje hamburger zonder augurk. Klacht opgelost.
Waarom heb ik dit nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef manusjehatte het volgende:
als je de hamburgers van de macdonalds hebt, ben je juist blij dat er iets anders overheerst. Heb voor de grap vorige week eens een stukje van de hamburger geproefd
Ik doe overigens augurk op tosti's!
haha, gewoon een broodje hamburger namaken maar dan op een tosti (Y)quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom heb ik dit nog nooit geprobeerd![]()
Olijven zijn trouwens ook lekker
Heldquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
haha, gewoon een broodje hamburger namaken maar dan op een tosti (Y)
Brood, Kaas, geruld gehakt, augurk, tomaatje, chilisaus, komkommertje, kaas, brood.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat doe ik bij de meeste zaken wel, maar bij de McDonald's wordt alles al in de fabriek samengesteld. Daarom neem ik daar ook nooit een McKroket, omdat je die dingen niet zonder mosterd kunt bestellen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
haha, gewoon een broodje hamburger namaken maar dan op een tosti (Y)
Brood, Kaas, geruld gehakt, augurk, tomaatje, chilisaus, komkommertje, kaas, brood.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak.
Beetje een kutuser wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |