OHH NOEES!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Eens.
Augurken zijn echt ranzig en als je ze van de hamburger afhaalt, blijft de smaak nog steeds hangen.![]()
![]()
![]()
![]()
Precies de reden dat ik geen hamburgers meer bestel bij de McDonald's.
Helaas zit er in huzarensalade ook standaard augurk.![]()
![]()
Gatverdamme.
Kun je niet lezen of zo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
OHH NOEES!!!
Eng hoor, vragen of je een hamburger zonder augurk mag.
Daarom een hamburger vragen zonder augurk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kun je niet lezen of zo?
"Augurken zijn echt ranzig en als je ze van de hamburger afhaalt, blijft de smaak nog steeds hangen."
Inderdaad. Van die homo's die hun Big Mac of Whopper helemaal gaan ontleden en dan iets overhouden dat niets meer met de oorspronkelijke burger te maken heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef HugoBaas het volgende:
Hoort erop sukkel.
Mensen die dingen vies vinden.
Kleine kinderen roepen dat alleen.
Dat doe ik bij de meeste zaken wel, maar bij de McDonald's wordt alles al in de fabriek samengesteld. Daarom neem ik daar ook nooit een McKroket, omdat je die dingen niet zonder mosterd kunt bestellen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom een hamburger vragen zonder augurk.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef HugoBaas het volgende:
Hoort erop sukkel.
Mensen die dingen vies vinden.
Kleine kinderen roepen dat alleen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat doe ik bij de meeste zaken wel, maar bij de McDonald's wordt alles al in de fabriek samengesteld. Daarom neem ik daar ook nooit een McKroket, omdat je die dingen niet zonder mosterd kunt bestellen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef Sam-x het volgende:
Oneens. Bestel de volgende keer broodje hamburger zonder augurk. Klacht opgelost.
Waarom heb ik dit nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef manusjehatte het volgende:
als je de hamburgers van de macdonalds hebt, ben je juist blij dat er iets anders overheerst. Heb voor de grap vorige week eens een stukje van de hamburger geproefd
Ik doe overigens augurk op tosti's!
haha, gewoon een broodje hamburger namaken maar dan op een tosti (Y)quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom heb ik dit nog nooit geprobeerd![]()
Olijven zijn trouwens ook lekker
Heldquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
haha, gewoon een broodje hamburger namaken maar dan op een tosti (Y)
Brood, Kaas, geruld gehakt, augurk, tomaatje, chilisaus, komkommertje, kaas, brood.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat doe ik bij de meeste zaken wel, maar bij de McDonald's wordt alles al in de fabriek samengesteld. Daarom neem ik daar ook nooit een McKroket, omdat je die dingen niet zonder mosterd kunt bestellen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
haha, gewoon een broodje hamburger namaken maar dan op een tosti (Y)
Brood, Kaas, geruld gehakt, augurk, tomaatje, chilisaus, komkommertje, kaas, brood.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak.
Beetje een kutuser wel.
Niet echt. Ik lust volgens mij echt 70% van de dingen niet.quote:
wat eet je wel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet echt. Ik lust volgens mij echt 70% van de dingen niet.
Ik denk dat ik beter kan opnoemen wat ik allemaal niet lust.quote:
Met jou zou ik dus absoluut niet kunnen samen wonen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter kan opnoemen wat ik allemaal niet lust.![]()
Gehakt, pasta met tomatensaus, bolognese saus, kipdrumsticks, speklap, karbonade, witlof, zuurkool, olijven, zoetzure saus, bami, mie, pindakaas, eiersalade, rollade, mosselen, oesters, appelstroop, krabsalade, noten, lasagna, knoflooksaus, witte chocolade, pittig en/of sterk gekruid eten, ........
Oftewel: bijna alles.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gehakt, pasta met tomatensaus, bolognese saus, kipdrumsticks, speklap, karbonade, witlof, zuurkool, olijven, zoetzure saus, bami, mie, pindakaas, eiersalade, rollade, mosselen, oesters, appelstroop, krabsalade, noten, lasagna, knoflooksaus, witte chocolade, pittig en/of sterk gekruid eten, ........
Ik lust ook geen frikandellen. En ook geen bamischijven of berenhappen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met jou zou ik dus absoluut niet kunnen samen wonen.
Eet je allee maar patat en frika(n)dellen?
Dit schamele lijstje "bijna alles" noemenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jezus Christus, eet je alleen frituur ofzo? Ik heb nu al medelijden met degene die jou terug in zee moet duwen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, dit waren gewoon de dingen waar ik nu even op kan komen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dit schamele lijstje "bijna alles" noemen
Ik eet dus echt bijna alles, smakenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik lust ook geen frikandellen. En ook geen bamischijven of berenhappen.![]()
Ik eet meestal gewoon aardappelen met groente en kipfilet/vis/vegetarische burgers.
Daarom woon ik ook in m'n eentje.Moeilijke eter.
Nee: "Ik eet meestal gewoon aardappelen met groente en kipfilet/vis/vegetarische burgers."quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus Christus, eet je alleen frituur ofzo? Ik heb nu al medelijden met degene die jou terug in zee moet duwen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee: "Ik eet meestal gewoon aardappelen met groente en kipfilet/vis/vegetarische burgers."
Ik ben trouwens niet dik. Maar ik ben wel een waterman van sterrenbeeld. Dus misschien hoor ik inderdaad in de zee thuis.
En terecht!quote:
Altijd eerst proeven voordat je ergens saus overheen doet. Maar sausen zijn sowieso onmisbaar, kan dingen zo lekker makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En terecht!smaak is een goede zaak. En overal mag wat mij betreft ook in min of meerdere mate sambal op
(na het keuren zonder sambal natuurlijk)
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Altijd eerst proeven voordat je ergens saus overheen doet. Maar sausen zijn sowieso onmisbaar, kan dingen zo lekker maken![]()
Wie lust er nou niet een bloederig mals biefstukje met pepersaus
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee: "Ik eet meestal gewoon aardappelen met groente en kipfilet/vis/vegetarische burgers."
De smaak van een MacDonalds hamburger 'ambiance' noemen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef chroestjov het volgende:
Terechte klacht, altijd die kleine chemische plakjes kk augurk die de hele ambiance verpesten.
Ieder, zichzelf respecterend, persoon gaat niet naar de Mac. Haal liever een hamburger bij een Keurslager en pleur er van alles op (inclusief een goed zure augurk).quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:55 schreef Ivotje het volgende:
Terechte klacht. Volgens mij vist 80% dat warme smerige geval er ook uit bij bijv. de Mac!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |