+ kaas en optioneel: champignonsquote:
Probeer deze tosti is :quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet echt. Ik lust volgens mij echt 70% van de dingen niet.
Burger Kingquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:19 schreef ElRey85 het volgende:
Net nog langs de BK geweest voor een spice double whopper![]()
Groot broodje met 2 lappen vlees, flinke stukken jalapenos, lekker hete saus, tomaat, sla en ui.![]()
Oh ja, en op een gewone hamburger hoort een augurk.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:05 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
Probeer deze tosti is :
Tosti hollandia vivaldia:
Beleg een sesamboterham met:
1 plak kaas
1 plak ham
1 knakworstje in 10 stukken gesneden
1 theelepel hutspot
1 theelepel ananasvocht
1 ananasschijf in 15 stukken gesneden
blokjes appel ( hoe je het ook op een appelflap doet)
2 mandarijnstukjes
5 cm prei in stukjes gesneden
melkpoeder
3 patatjes in stukjes gesneden
1 eetlepel ragout
1 eetlepel gebakken uitjes
snufje zout
snufje peper
snufje cayennepeper
snufje witte peper
snufje zwarte peper
snufje vanillesuiker
snufje rietsuiker
snufje nootmuskaat
snufje paprikapoeder
snufje bassilicum
snufje peterselie
snufje kebabkruiden
snufje shoarmakruiden
snufje pepermunt ( ZEKER DOEN NIET VERGETEN)
Doe hier een bruine boterham op, en laat het 5 minuten roosteren.
Na 5 minuten de tostie er uit halen, even mee wapperen ( voor de kruiden , maakt het lekkerder) en daarna op de laagste stand nog 2 minuutjes roosteren.
Eet smakelijk.
Omdat spek echt kankergoor is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef Rivalo het volgende:
Het beste broodje zou een broodje met hamburger, kaas, doorgebakken uien(dat ze lekker bruin zijn), een lekkere saus en wat plakken spek zijn.
Snap eigenlijk niet waarom de McDonalds dat broodje nog niet heeft gemaakt...
Of je doet gewoon een tosti met pindakaas en sambal badjak. Ben je ook klaar mee.quote:
Ananas op een pizza is een nog veel erger misdrijf, degene die ooit heeft bedacht om een Italiaans gerecht zo te verneuken die mag gewoon afgezonken worden door een stel vaderlandslievende maffiosi.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Lekker, hamburger met augurk. Maar ik houd ook van ananas op m'n pizza dus misschien ben ik wel raar
'Mannen' die geen spek lusten en het vergelijken met schoenzolen.quote:
dat is groente dus goed voor je daaromquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:50 schreef Fosfolipide het volgende:
Gatverdamme, hamburgers met augurk, ik kom ze overal tegenWat is de achterliggende gedachte om een plakje augurk bij een hamburger te doen?
Ik erger me echt aan die stukjes augurk ze zijn overheersend qua smaak en verpest de hele rest van de hamburger!!! Wie is het met mij eens?![]()
![]()
veronderstellen dat een broodje van de McDonalds goed voor je isquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef mytroen het volgende:
[..]
dat is groente dus goed voor je daarom
Ik zeg toch niet het hele broodje is groente.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:00 schreef Rivalo het volgende:
[..]
veronderstellen dat een broodje van de McDonalds goed voor je is
Goed voor de gemoedsrust altijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:00 schreef Rivalo het volgende:
[..]
veronderstellen dat een broodje van de McDonalds goed voor je is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |