abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95064553
Ja daar krijg ik erg veel stress van. Het is een vicieuze cirkel en de stress wordt alleen maar meer.

Situatie nu is dat ik net een examen gemaakt heb waarvoor ik maar een 4.1 hoeft te halen om toch een voldoende te staan. Maar toch zal ik de hele tijd stress hebben totdat de cijfer bekend is. Hoe moet ik hiermee omgaan?

Er heerst ook een compititiegevoel bij mij. Ik wil namelijk heel graag een hoger cijfer halen dan mijn vrienden op school, Ik vind dit echter geen goede eigenschap want het blijft niet alleen bij cijfers maar ook meer geld hebben dan vrienden etc. etc. Hoe kom ik hier van af?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de komende week niet in onzekerheid zit te stressen?? Afleidingen? Wat voor afleidingen?
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:20:23 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95064635
Ga sporten!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95064701
Stoppen met het alsmaar vergelijken met anderen. iedereen doet het op zijn eigen manier en er is geen goed of slecht.
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:26:38 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95064849
Schopje naar R&P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_95066300
Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:11:20 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95066466
Ga lekker een biertje drinken en een rondje hardlopen, is toch veel leuker dan te stressen.

Niemand kijkt jou raar aan als je niet het allerhoogste punt voor een examen hebt, of het meeste geld van iedereen. Sterker nog, iedereen vindt je waarschijnlijk een sukkel of een opschepper.

Kortom: wees blij met wat je kunt, ik ga ervan uit dat je verder een slimme/leuke jongen/meisje bent. Gewoon relaxed blijven doen en even ontspannen, is veel beter voor je!
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')