Klinkt idd heel irritant door die microfoontjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:54 schreef stormiot het volgende:
Kunnen ze niet stoppen met fluiten. heb er koppijn van
Echt he, ik vloekte net hardop gewoonquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:55 schreef Ireth het volgende:
Jo en Lex staan te bakkeleien, maar natuurlijk doen van die streams het geluid het niet
Jojanka is niet weg te slaan bij de deur omdat ze wil gaan drukken....quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:55 schreef Ireth het volgende:
Jo en Lex staan te bakkeleien, maar natuurlijk doen van die streams het geluid het niet
Gewoon maling aan de kijkers/streamersquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Stem slaapt.. Ze moeten batterijen wisselen ofzo! Echt irritant!!
dat hoop ik voor der!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:56 schreef 38half het volgende:
Moneuk heeft niet lekker geslapen vannacht. Wellicht zwanger
Lijkt me duidelijk, ze is verongelijkt omdat Faalex haar zijn woord zou hebben gegeven dat zij eerder mag drukken dan hij.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:57 schreef Blackprinces het volgende:
Kijk die kop van Jo dan weer verongelijkt staan.
Wil weten wat ze zegt!!!
Heb er normaal gesproken geen moeite mee iemand een update te geven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef suzi1 het volgende:
ik snap sommigen hier niet zo goed. willen meneertje ignoren, maar luisteren wel continu naar het gezeik op de streams en daar valt meneertje toch echt bij in het niets
(zelf absoluut geen problemen met meneertjes zijn text)
Die zal nog veel terugkomen, neem dat maar van mij aan.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:59 schreef beequeen het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Er is een technische storing met het geluid. We werken er hard aan om dit te verhelpen. Excuses voor het ongemak. #sstnl
13 hours ago
Geweldig gifje weer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:59 schreef mazaru het volgende:
Kunnen jullie je Coronation Street nog herinneren?![]()
[ afbeelding ]
Eensch!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef danilel het volgende:
[..]
Heb er normaal gesproken geen moeite mee iemand een update te geven.
Echter als het steeds dezelfde persoon is met steeds dezelfde soort vragen is, waaruit je kunt opmaken dat deze persoon geen moeite doet om COS even door te scrollen en te lezen.
Dan sorry, dan vind ik persoonlijk dat zeer irri, en ga ik in de ignore.
Zelfde op upc gelukkig op pc streams wel geluid goed nuquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Waarom heb ik gorrevedomme geen geluid op de stream van Ziggo? Zie Alex met zijn eeuwige stokkie in zijn bek praten met Jojonka, Geer en Karim staan erbij, zie monden bewegen maar hoor behalve wat gerommel geen gepraat.![]()
op stream 4 is wel wat geluidquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
ook geen geluid op de ss site? Dan ga ik daar wel kijken, ik kan toch zeker niet liplezen nie
Al de streamsites halen hun streams van de SST site......quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
ook geen geluid op de ss site? Dan ga ik daar wel kijken, ik kan toch zeker niet liplezen nie
terecht!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef beequeen het volgende:
Mo is pissed op Jo en terecht. Jo wil haar pot doorsluizen naar Flip.
He had FiPoquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:54 schreef stormiot het volgende:
Kunnen ze niet stoppen met fluiten. heb er koppijn van
Nou kom op relluh maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:03 schreef MargrietV het volgende:
en Mo boos, omdat ze al 3 weken had kunnen drukken, omdat ze geheim wist en dan kan ze nu niet drukken... dus dadelijk mot tussen Jo en Mo
Dan moet ze het verkeerd verstaan hebben in het kamertjequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef SwitcheR het volgende:
Zo dadelijk mag Jojanka alsnog drukken...........en heeft ze het mis
Tuuk, hij moet zijn meisje beschermen hè? En Jo weet gewoon alle geheimen volgens mij via mamajo.quote:
had ze Jo willen nomineren dan ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:04 schreef afca_oc het volgende:
En mo baalt alweer van haar nominatie.. hoe verrassend
en stofzuigen, dweilen en strijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
streamlockje zodat we kunnen plassen en koffie tappen:?
beidequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef Ireth het volgende:
Heerst er nou zo'n grafstemming in die keuken en houdt iedereen zijn bek of ligt het geluid er weer uit?
Klopt heb streams op pc aan geslingert daar wel goed geluidquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef DjinN het volgende:
Geen geluid @ UPC StreamsHoor alle geluiden in het huis maar geen stemmen
![]()
de hoer heeft het toch zo moeilijk met haar relatiebreuk, niets van te merken hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:59 schreef MargrietV het volgende:
Jo blijft drammen .... een man een man een woord een woord en JIJ ALEX hebt mij je woord gegeven en nu backstep je mij.... Ja Jo, misschien heeft Alex nooit een stepje gehad.
Nee want dan heeft ze dat zogenaamd ná het nomineren gister aan hem verteldquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef Urb het volgende:
Mo baalt nu al van d'r nominaties, heeft dus spijt dat ze Jo niet genomineert heeft ?
En ook van die andere? vraagt Flip, maar daar mag Mo niet over praten.
Duidelijk dat Flip het al wist dus stem-afspraken.
Aaaaah ja, spitting image.quote:
Volgens mij ging dat om Laura. Mo, Jo, Phil wilde Laura nomineren omdat ze alles doorspeelt aan Alex en daarmee Gerard.quote:
Jojanka heeft weer het gevoel dat deze discussie een persoonlijke aanval op haar is.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:06 schreef Mylene het volgende:
Het is de vraag wie de stem het gunt om te raden. Iets zegt me dat het Joanna is.
Het opzetje is gemaakt idd...quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:08 schreef beequeen het volgende:
Jo kent het woord democratisch niet. Ik, ik, ik.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef Capt1caveman het volgende:
Nu regie! "De kamer van de waarheid is geopend!"
rennen gerard!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef Capt1caveman het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef Capt1caveman het volgende:
Flip neemt het weer blindelings op voor Jo.quote:
Dat soort afspraken valt ook niet te maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:10 schreef Day het volgende:
[..]
Flip neemt het weer blindelings op voor Jo.
Het gaat erom wie er mag drukken. Alex heeft de vorige keer aan Jo beloofd dat zij de volgende keer mag druken, als Laura die keer mocht. Jo wil hem eraan houden, maar er zijn inmiddels ook andere die willen drukken.
Niet zeiken, wie een geheim weet, moet stomweg drukken......quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:10 schreef Day het volgende:
[..]
Flip neemt het weer blindelings op voor Jo.
Het gaat erom wie er mag drukken. Alex heeft de vorige keer aan Jo beloofd dat zij de volgende keer mag druken, als Laura die keer mocht. Jo wil hem eraan houden, maar er zijn inmiddels ook andere die willen drukken.
Ze heeft Jo wel psies door though.quote:
Je bedoelt kutwijf mo?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef DjinN het volgende:
Ja ga maar eens nadenken hoe je je verhaaltje moet verzinnen
kutwijf MoJoquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je bedoelt kutwijf mo?
Waar bemoeit ze zich in hemelsnaam mee manipulerende kuthoer
ik hoop het.quote:
Weet je zeker dat je het niet over Jo hebt ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je bedoelt kutwijf mo?
Ze heeft Jo gewoon door hoor, Jo heeft zelf gezegd dat Flip op haar moet drukken en "dat hij het dan na SST wel goed moet maken" Dus geld onderling verdelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je bedoelt kutwijf mo?
Of bedoel je deze: Ena Sharplesquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:59 schreef mazaru het volgende:
Kunnen jullie je Coronation Street nog herinneren?![]()
[ afbeelding ]
Juist, dus vraag ik me af waarom Mo het kutwijf wordt genoemd, terwijl Jo onderling slinkse afspraken maakt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze heeft Jo gewoon door hoor, Jo heeft zelf gezegd dat Flip op haar moet drukken en "dat hij het dan na SST wel goed moet maken"
heeft Jo toch gewoon gelijk in? ze gunt het Flip, klaar! Lijkt me duidelijk, die 2 zijn al tijden de beste maatjes, dus ik zie niet in waarom ze rekening zou moeten houden met die KutMo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef Blackprinces het volgende:
Jo heeft Maik zijn geheim gezien in de tuin zegt ze
Ze denkt dat flip ver gaat komen en heeft liever dat 1 van de mensen die ze het gunt hoog in de finale komt
ze wil afspreken (verbeterd zichzelf) dat als het gaat zoals het nu gaat en mo laat haar niet uitpraten
Hoorde ik ook, maar snap het nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Blackprinces het volgende:
jo vind het naar wat nu gebeurt en lau heeft het effe gedaan bij haar??
dat Flip de kluis van Maik krijgtquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Day het volgende:
Maar wat is precies Mo's probleem, want dat snap ik weer niet.
Wil de geldpot verdelen over alle inwoners, dat gaat op deze manier niet lukken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Day het volgende:
Die is bang dat Jo de kluis van Maik gaat leegtrekken. Wellicht is Maik dan helemaal niet meer interessant.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Day het volgende:
Ben wel benieuwd dat wanneer Jo, Laura confronteerd, hoe Laura reageerd. Laura denkt maatjes te zijn met iedereen en al ser iemand een x tegen haar in gaat breekt ze vast, 200,000000% facking zeker weten! snap je wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef SwitcheR het volgende:
Nu heeft Laura het gedaan, want die staat niet achter JO .
alles om te voorkomen dat een ander de kluis van Maik krijgtquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Day het volgende:
Zij wil drukken. Zij! ZIJ! ZIJ! ZIJ!! En niemand anders!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Day het volgende:
dat zou echt fakking vet zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef MargrietV het volgende:
Gerard druk op Jo,,,, slaapwandelen hahaha.
Ze gunt het zichzelf ook bedoel je, Flip moet het prijzengeld met haar delen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
heeft Jo toch gewoon gelijk in? ze gunt het Flip, klaar! Lijkt me duidelijk, die 2 zijn al tijden de beste maatjes, dus ik zie niet in waarom ze rekening zou moeten houden met die KutMo?
Vooral voor haar MOEDER.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef mazaru het volgende:
Zij wil drukken. Zij! ZIJ! ZIJ! ZIJ!! En niemand anders!!
Ze zijn allemaal net zo ranzigquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:18 schreef Flow3r het volgende:
vies wijf die MO; zelf alles willen voor haarzelf en maik, maar Jo mag niet voor haarzelf en Flip zorgen?
Klopt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:18 schreef itsme het volgende:
Hoe heette zij ook al weer. De naam Ena Sharples komt opeens op.
dat zegt jo, niet wetende dat mo dat allang weet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef Flow3r het volgende:
Mootje moet weer gecompenseerd worden; of we helpen jou naar Karim's geheim
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik snap er geen ene reet meer van. Geluid kapot. Niemand die mijn vragen beantwoord![]()
Er mag dus gedrukt worden en wie WIL er drukken? Jo en Alex? En waarom is Mo boos? En kan iemand even naar Portugal vliegen en dat verrekte stokkie uit in Alex' bek trekken rammen?
Er willen verschillende mensen drukken waaronder ook gerard.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik snap er geen ene reet meer van. Geluid kapot. Niemand die mijn vragen beantwoord![]()
Er mag dus gedrukt worden en wie WIL er drukken? Jo en Alex? En waarom is Mo boos? En kan iemand even naar Portugal vliegen en dat verrekte stokkie uit Alex' bek trekken?
Jo wil op Maik drukken. Alex wil dat geloof ik ook. Mo is boos dat Jo, Flip zijn pot wil spekken. Als Jo het geheim van Maik heeft geraden heeft ze een dikke pot. Flip is de enige die Jo haar geheim weet en zo kan Jo, Flip geld doorsluizen. Snap je het nog?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Er mag dus gedrukt worden en wie WIL er drukken? Jo en Alex? En waarom is Mo boos? En kan iemand even naar Portugal vliegen en dat verrekte stokkie uit Alex' bek trekken?
Die moeder is Nederland wel zo langzamerhand een nationaal excuus verschuldigd voor deze spruit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:18 schreef CartWOman het volgende:
Ja hoor, ze had graag een geheim geraden, 'ook om memoeder'. Waar slaat dat nou weer op?
deze zetten we even in een nieuw topicquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:21 schreef mazaru het volgende:
Zo, Maik praat gewoon open en bloot tegen drie andere personen over zijn geheim en tieten. Maar dat zal wel weer niet gehoord zijn door de redactie.
Die zijn close geworden op zolder.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:21 schreef Day het volgende:
Ik dacht overigens dat Maik Jo niet mocht? Dat is ook veranderd, zo te zien.
Alex wil drukken, Jojanka boos omdat zij als eerste wil drukken, Herr Flipp springt weer blind in de bres voor Jojanka, die zich aangevallen voelt, Gerard wil drukken, zelfde verhaal....quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Die had ik nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef afca_oc het volgende:
Jo: Ikke Ikke Ikke Ikke Ikke
Ze denkt echt dat iedereen alles voor haar moet doen.
Gebekstekt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat heeft Laura nou weer fout gedaan in Miss Jo's ogen? Ik hoor alleen Geers stem duidelijk de rest is in fluisterstand . Kut Net5!!!
quote:
Jo had discussie met Lex en Jo vindt uiteraard dat Laura haar had moeten steunen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat heeft Laura nou weer fout gedaan in Miss Jo's ogen? Ik hoor alleen Geers stem duidelijk de rest is in fluisterstand . Kut Net5!!!
Die 4 hebben echt enorme planken voor hun hoofd. Alles draait om zichzelf en hun partners, de rest doet er totaal niet aan toe.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef Chanel5 het volgende:
Naaistreek Jo? Afspraken maken om Geer te nomineren dat is een naaistreek!!!!
Ik vond dit toch wel weer erg verhelderend eerlijk gezegd, bah.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef Urb het volgende:
Joan "begrijpt dat WE goed moeten stemmen maar dit was geen steunen" ( over Laura )
ZE moeten goed stemmen...?![]()
Ojee! Draait de wereld om Jojanka dan? Als die spontaan verdwijnt slaapt niemand er een nachtje minder om hoor! Ook wordt er geen dag van nationale rouw aangekondigt. Rare wijven daar in dat huusquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:25 schreef Chanel5 het volgende:
Alex heeft een tijdje geleden een afspraak gemaakt met Jo. Nu zegt bijna iedereen dat ze hem niet meer aan die afspraak kan houden vanwege het spelverloop. Laura was het daar mee eens.
Van mij mag ze blijven, ze zorgt wel voor leuke streams, ook al is het niet my kind of girlquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ojee! Draait de wereld om Jojanka dan? Als die spontaan verdwijnt slaapt niemand er een nachtje minder om hoor! Ook wordt er geen dag van nationale rouw aangekondigt. Rare wijven daar in dat huus
Ja daar heb je gelijk in. Zie 1000 x liever Lauwquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Van mij mag ze blijven, ze zorgt wel voor leuke streams, ook al is het niet my kind of girl
nieuwe Missie : Voor elke keer dat je het woord SCHAT zegt, ¤ 100 uit je kluisquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef Ireth het volgende:
Schat, schat, schat, schat, schat, schat, schat, AARRGGHHHHHH!!!!!!! [ afbeelding ]
deze zet ik ff in het andere topic, goed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef Urb het volgende:
Joan begrijpt dat WE goed moeten stemmen maar dit was geen steunen ( over Laura )
ZE moeten goed stemmen...?![]()
Wat heeft ze nou weer fout gedaan? Dat wijf is achterbaks/nep/lui/triest/NEP/had ik schijnheilig al?/ etc. Ze kan ook de missies niet aan.. en ze haalt van 95% van Nederland gewoon het bloed onder de nagels vandaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze is "emotioneel beladen"quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef Day het volgende:
Jo heeft dus het ideale excuus gevonden voor haar walgelijke gedrag. Ze heeft liefdesverdriet.
Om die gozer die niks kan behalve zich laten pijpen door flugelsletjes?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef Day het volgende:
Jo heeft dus het ideale excuus gevonden voor haar walgelijke gedrag. Ze heeft liefdesverdriet.
Sharon isquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Van mij mogen die wijven (behalve Sharon) flinke bonje krijgen hoor.
Psies, ze kan het er nu niet bij hebben, waarop Mo zei: natuurlijk Joquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef Day het volgende:
alweer een nieuwe bewoner ?quote:
Ik heb het al aangepast.quote:
Vannacht trapte iedereen er in.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:30 schreef Blackprinces het volgende:
Nou niks geen fight dus, helaas.
Ze gaat nu weer zielig lopen doen met haar zwaar beladen emoties.
Krijgt filmpje van Maik onder douche en kan dan zien dat de rechtertepel van Maik hoger zit dan de linker! Let maar eens goed op.quote:
En Gerardquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:32 schreef CartWOman het volgende:
O, tijdens SL hebben we dus alleen maar Flip ,gaat een leuk dagje worden.
En weet dat dan ook 2000 miljoen % zeker!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
Jo is echt een wentelteef zeg, die verandert elke minuut van mening.
niet fakking zeker?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:33 schreef Day het volgende:
[..]
En weet dat dan ook 2000 miljoen % zeker!
vorige keerquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoor Geer zeggen; oja dat was het, geen enkele vrouw genomineerd
Hey there, klaar voor je dagelijke dosis ergenis?quote:
Toch wel een Genialex ava nu?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo ik moet even mijn ava aanpassen..
Wanneer komt die leugendetector het huis in!
hahaha ja helemaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hey there, klaar voor je dagelijke dosis ergenis?![]()
Thank you!quote:
Ach, MamaJo heeft vast nog wel wat vuile was over om voor de volgende nominaties te misbruiken en zo wandelt Jo ( acterend ) naar de finale.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vannacht trapte iedereen er in.
Nou!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach, MamaJo heeft vast nog wel wat vuile was over om voor de volgende nominaties te misbruiken en zo wandeld Jo acterend naar de finale.
Desnoods verklaren ze buddha doodquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach, MamaJo heeft vast nog wel wat vuile was over om voor de volgende nominaties te misbruiken en zo wandeld Jo acterend naar de finale.
Uiteraard,quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Toch wel een Genialex ava nu?
Heb geen van de bewoners erg hoog zitten op het moment.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
En sinds wanneer zijn er alleen Alex-lovers hier??
Overlopers!!
Sorry kan ik niet over praten!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Overlopers!!
hahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Uiteraard,
Vet Chillen met Genialex!
Behalve bij Alex, die blijft puur bij zichzelf en zijn sterke spel!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb geen van de bewoners erg hoog zitten op het moment.....
Van iedereen begint de duistere kant steeds duidelijker naar boven te komen.....
Geer en duister?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb geen van de bewoners erg hoog zitten op het moment.....
Van iedereen begint de duistere kant steeds duidelijker naar boven te komen.....
Doe is lief voor Genialex ik zit Gerard toch ook niet te bashen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Is er nog geen geklef, gekriebel, gekus geweest tussen zweetharses en kerkschoen vandaag?
hahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Is er nog geen geklef, gekriebel, gekus geweest tussen zweetharses en kerkschoen vandaag?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Overlopers!!
nee, want gisteravond zei.... Alex dat hij Laura zou negeren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |