Tiet in de wasmasjien!quote:
Met een bovenlader moet toch wel iets te verzinnen zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 09:53 schreef Vanyel het volgende:
Zal ook wel moeilijk te realiseren zijn.
Duur?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:23 schreef lezzer het volgende:
Voor het eerst Vicks First Defence gebruikt.
Zo dan, dat was effe schrikken...
Ooh. Hoe voelt dat dan? En wat is het?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef lezzer het volgende:
Nee, het gevoel.
Ik had het een paar dagen geleden al afgerekend...
Echt?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even een stukje lopen op mijn nieuwe wandelschoenen (met zo'n gebogen zool).
Ja, maar dan de goedkope versie van Walmartquote:
Ja, je krijgt er zo'n koppijn van.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:47 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop voor je dat het werkt. Verstopte neus is echt het kutste van een hele verkoudheid.
Ik wil toch weten hoe het Wonderer bevaltquote:Op donderdag 7 april 2011 10:50 schreef skunkasaur het volgende:
Haha! Toen ik die dingen voor het eerst zag had ik al afkeerverschijnselen. Het moet wel een van de beste marketing ideeën zijn, though... maar toch.
En een droge bek 's nachts, bah bah.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, je krijgt er zo'n koppijn van.
Dat is nu wel minder moet ik zeggen.
[..]
Ik wil toch weten hoe het Wonderer bevalt
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef lezzer het volgende:
Zo van, als ik maar heel hard denk dat het dat niet is, dan is het dat niet?
Da's een ander secret dan ik dachtquote:Op donderdag 7 april 2011 12:03 schreef skunkasaur het volgende:
Topic change als een baas. Van computers naar realityshows.
Nee. En inmiddels ben ik niet eens je zus meer ookquote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef lezzer het volgende:
Weer iets dat ik niet van je wist, ik dacht altijd dat jij Jezus was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |