What on earth?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:38 schreef Vanyel het volgende:
Niet OP de fiets! Voor de Fiets om te oefenen.
Serieus? Want dan ga ik er niet over zeiken.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dat heel fijn om naar te luisteren. En de tekst ook.
Hoeveel wil je erquote:
Oh, daar moet ik even over nadenken, goeie vraag.quote:
Ik hoor het welquote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, daar moet ik even over nadenken, goeie vraag.
Ik geef je er zelfs nog 1 extra.. Geweaun.. Omdat het kan u_uquote:
quote:
Kut is dat ehquote:
Nee, dan is het straks extra lekker om naar bed te gaan. Hoe moeier ik ben, hoe meer ik slapen uitstel omdat het lekker voelt.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kut is dat eh
Nja ergens vind ik dat ubermoeie gevoel ook wel wat hebben.. Ben ik nu raar?
Gelukkig, ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dan is het straks extra lekker om naar bed te gaan. Hoe moeier ik ben, hoe meer ik slapen uitstel omdat het lekker voelt.
Ik herken dat wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kut is dat eh
Nja ergens vind ik dat ubermoeie gevoel ook wel wat hebben.. Ben ik nu raar?
Wandelze wonderer..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even een stukje lopen op mijn nieuwe wandelschoenen (met zo'n gebogen zool).
Je wil niet naar de naakte vrouwen kijken?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef Bakfiets. het volgende:
WandelenIk loop altijd kilometers door Amsterdam heen.
En nog sneller als ik perongeluk weer eens in de red light district terecht kom.
Niet persé, nee. Zijn ook totaal niet mijn type vrouw.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wil niet naar de naakte vrouwen kijken?
Ik hou niet zo van wandelen maar ik ben te lui om op de hometrainer te gaan zitten. Zo krijg ik nog wat frisse lucht ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |