Het forum is er natuurlijk om over dit soort belevingen te praten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef TerugnaarNL het volgende:
@ Popolon: Prima. Mag ik m'n site wel in de signature vermelden?
Dan ben ik toch benieuwd welke betekenis je hebt gevonden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef TerugnaarNL het volgende:
@ static. Heb ondertussen ook ook even Ohw opgezocht.
Zielig. jij dus.
Geef die definitie eens dan, want ik twijfel ernstig aan je zoekcapaciteiten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef TerugnaarNL het volgende:
Zielig. jij dus.
Ondernemersvereniging Hoeksche Waard! OHW!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef static het volgende:
Geef die definitie eens dan, want ik twijfel ernstig aan je zoekcapaciteiten.
Ik zal het dan maar even uitleggen gezien je nieuw bent op FOK: static en ik zaten op precies hetzelfde moment in dit topic te modden. Vandaar de 'ohw'. Niet meteen beschuldigen als het maar een beetje giswerk is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef TerugnaarNL het volgende:
@ popolon. OK. Duidelijk
Zielig. jij dus.
What betekent OHW nou?????quote:Op woensdag 6 april 2011 05:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zal het dan maar even uitleggen gezien je nieuw bent op FOK: static en ik zaten op precies hetzelfde moment in dit topic te modden. Vandaar de 'ohw'. Niet meteen beschuldigen als het maar een beetje giswerk is.
Goed, we kunnen weer verder!
'Ohw' is spreektaal. Het staat voor 'Oh, er is al iemand mee bezig'.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:01 schreef TerugnaarNL het volgende:
Ja, ik ben ook nog steeds beniewd naar de betekenis van OHW in deze discussie.
Hoe ben ik hier terecht gekomen? Nou, als je een beetje onderzoek gaat doen online waar de meest actieve forums (fora? ) zijn, dan kom je al snel op fok.nl terecht en daar vond ik dit sub forum.
Waarom?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:45 schreef qwerty_x het volgende:
Grappig; ik denk juist dat kinderen een betere toekomst hebben buiten Europa.
Ik kan me vinden in de voorbeelden die TS aanhaalt maar toch denk ik dat de volgende generatie meer kansen heeft buiten Europa.
Ik denk dat het niveau van de opleidingen wereldwijd zo ongeveer wel gelijk is, dus daarin heeft Europa allang geen voorsprong meer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |