Ja zat al te kijken man.quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:49 schreef djkoelkast het volgende:
Stok: verzoekjes zijn variabel he, soms kun je er meer doen, als het rustig is
Je moet maar zo denken. Op z'n minst was ooit iemand heel blij met jequote:Op dinsdag 5 april 2011 03:49 schreef _Fanta het volgende:
klopt popje, ik ben een ongelofeljke oen, ik kan mezelf wel van kant maken nu, maar doe ik toch maar nie want ergens heeft mijn leven miss toch beetje zijn, als zal het nie veel zijn. maar je weet nooit toch ?
Yepquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja zat al te kijken man.
Soms 2 en dan weer 1 per 20.
Gaat dat automatisch of zo?
true, maar ik ben nogsteeds boos op mn ouders dat ze mij op de wereld hebbe gezet!quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken. Op z'n minst was ooit iemand heel blij met je
Aightquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Yep
Het gaat zo:
elke 10 minuten check op het aantal nummers in de queue
0-2: 3 per 15 min
3-6: 2 per 20 min
7-9: 1 per 20 min
10+: 1 per 30 min
werkt tot nu toe uitstekend
trainen, vriendquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:55 schreef _Fanta het volgende:
ik wou helemaal niet leven, niet zo. met dit stel verotte hersens. ik ben gewoon kwaad dat mn herserns zo anders zijn dat die van anderen, en nu heb ik schijt, ik zuip mezelf lekker dood en hopelijk heb ik in mn volgende leven wel gezond stel hersens
valt nie meer veel te trainen bij mij, ik zal nooit ergens succesvol in kunnen worden. mn hersens zijn gewoon fked up en dat komt door mn ouders omdat hun geen normale zoon op de wereld konde zette, ik ben echt kwaad nu!!quote:
Wat een laakbare kuthouding zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:55 schreef _Fanta het volgende:
ik wou helemaal niet leven, niet zo. met dit stel verotte hersens. ik ben gewoon kwaad dat mn herserns zo anders zijn dan die van anderen, en nu heb ik schijt, ik zuip mezelf lekker dood en hopelijk heb ik in mn volgende leven wel gezond stel hersens
het word ook gewoon niks meer, trust mequote:Op dinsdag 5 april 2011 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een laakbare kuthouding zeg.
Ik zuip me dood want het gaat toch niks worden.....
Probeer tenminste iets van je fucking leven te maken kansloos pisventje.
Als je niet eens de moeite neemt om het te proberen......quote:Op dinsdag 5 april 2011 04:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
he word ook gewoon niks meer, trust me
Misschien is het R&P topic beter voor je, je klinkt veelste depressief.quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:55 schreef _Fanta het volgende:
ik wou helemaal niet leven, niet zo. met dit stel verotte hersens. ik ben gewoon kwaad dat mn herserns zo anders zijn dan die van anderen, en nu heb ik schijt, ik zuip mezelf lekker dood en hopelijk heb ik in mn volgende leven wel gezond stel hersens
jonge, ik heb jaren therapieën gevolgd enzo die shit. en heb ik zeker wel veel van gleerd enzo. maar mn hersens worden er niet ineens normaal van ofzo. ik heb gewoon kuthersens die anders werken als de jouwe. ik zal dus ook nooit als jou kunne worden. ik moet het gewoon doen met de fking hersens die ik heb en ik baal daar gewoon echt van. ik wil ook net als koelkast oid zijn. en idd ik ben nu op een punt gekomen dat ik zoiets heb van bekijk het maar allemaal. ik kan dus nooit van mezelf accepteren dat ik zo ben. daarom zie ik dit leven als een verwaasloosd leven. ik doe mn ding, zuip me lazerus, speel de hele dag games. het voel alsof ik dit leven even moet uitleven, en dat het daarna wel beter wordquote:Op dinsdag 5 april 2011 04:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je niet eens de moeite neemt om het te proberen......
Tjah, variabele werktijden.. Over 5 minuten de deur uit..quote:
neh hoef nie. ik ben hard, ik ga andere niet met mijn shit opzadelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 04:04 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Misschien is het R&P topic beter voor je, je klinkt veelste depressief.
Misschien is er wel helemaal niets na dit leven?quote:Op dinsdag 5 april 2011 04:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jonge, ik heb jaren therapieën gevolgd enzo die shit. en heb ik zeker wel veel van gleerd enzo. maar mn hersens worden er niet ineens normaal van ofzo. ik heb gewoon kuthersens die anders werken als de jouwe. ik zal dus ook nooit als jou kunne worden. ik moet het gewoon doen met de fking hersens die ik heb en ik baal daar gewoon echt van. ik wil ook net als koelkast oid zijn. en idd ik ben nu op een punt gekomen dat ik zoiets heb van bekijk het maar allemaal. ik kan dus nooit van mezelf accepteren dat ik zo ben. daarom zie ik dit leven als een verwaasloosd leven. ik doe mn ding, zuip me lazerus, speel de hele dag games. het voel alsof ik dit leven even moet uitleven, en dat het daarna wel beter word
en dan? wat kan therapie of medicatie veranderen? word daar nie ineens een Einstein van ofzow he. ik zal me altijd blijven irriteren aan mn beperkte hersencapaciteit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 04:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien is er wel helemaal niets na dit leven?
En het leven van Koelkast of mijn leven hoeft echt niet beter te zijn als het jouwe. Alleen jij verspilt je leven door te vluchten in de drank.
Je zou ook hulp kunnen zoeken en beginnen met medicatie, therapie etc.....
Dan kun je tenminste een waardig bestaan zonder de helft van de dag lam te zijn en de andere helft van de dag met een kater rond te lopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 04:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en dan? wat kan therapie of medicatie veranderen? word daar nie ineens een Einstein van ofzow he. ik zal me altijd blijven irriteren aan mn beperkte hersencapaciteit.
haha jij ziet me als 1 of andere prutser die nog maagd is ofzowquote:Op dinsdag 5 april 2011 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste een waardig bestaan zonder de helft van de dag lam te zijn en de andere helft van de dag met een kater rond te lopen.
Drank maakt je alleen maar depressiever trouwens. Misschien even leuk maar uiteindelijk zul je je beter voelen zonder giftige rotzooi in je bloed.
Lekker sporten en wie weet komt die chick wel.![]()
Zo'n onaardige jongen ben je niet volgens mij
maar hoe kan ik ooit accepteren dat mn hersens anders zijn dat die van andere? dat kan ik niet!quote:Op dinsdag 5 april 2011 04:33 schreef Stokstaart het volgende:
Nee zo zie ik je helemaal niet. Snap alleen niet waarom je vlucht in zelfmedelijden terwijl er nog genoeg te winnen is in dit leven.
Probeer eens sober te worden en ga stapsgewijs zaken (anders) aanpakken. Veel dingen die overkomen jou niet maar anderen ook.
Wat is er zo 'anders' aan jouw hersens dan aan die van anderen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 04:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hoe kan ik ooit accepteren dat mn hersens anders zijn dat die van andere? dat kan ik niet!
nogal wat, ik denk als een autist. als ik meerdere dingen tegelijk moet doen raak ik helemaal van de wap. ik ben sociaal gebied fking onhandig. en ik kan ook totaal niet met prikkels omgaan. als het te druk word dan wil ik weg en mn bed induiken en onder de lakens liggen. dus er is echt veel mis in mn hoofdquote:Op dinsdag 5 april 2011 04:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is er zo 'anders' aan jouw hersens dan aan die van anderen?
Vervelendquote:
Je kunt toch ook een prikkelarme omgeving creëren zonder direct drank nodig te hebben om in te vluchten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 04:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nogal wat, ik denk als een autist. als ik meerdere dingen tegelijk moet doen raak ik helemaal van de wap. ik ben sociaal gebied fking onhandig. en ik kan ook totaal niet met prikkels omgaan. als het te druk word dan wil ik weg en mn bed induiken en onder de lakens liggen. dus er is echt veel mis in mn hoofd
dag in dag uit alleen maar gamen word ook saai, dus ik wissel het beetje af met drankquote:Op dinsdag 5 april 2011 04:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een prikkelarme omgeving creëren zonder direct drank nodig te hebben om in te vluchten?
hoezo? WoW is toch best leuk spel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 05:01 schreef Stokstaart het volgende:
Tja dan vraag je ook gewoon om een fikse depressie
Zit je nu te trollen? Wat is er leuk man. Denk naquote:
het sociale aspect ervan? dat je zo met een groep van 10 man bosses downend en kans hebt dat die een epic item dropt voor jou class?quote:Op dinsdag 5 april 2011 05:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit je nu te trollen? Wat is er leuk man. Denk na
Dat is een baziger spel iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 05:05 schreef _Fanta het volgende:
klinkt vrij sneu idd, ik denk dat ik maar minecraft ga spelen
tjah ik moet wat om mn tijd te vulle nierwaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 05:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is een baziger spel iddMinecraft is wel chill maar jij zal het wel weer 12 uur per dag gaan doen zo te horen
lijkt me ook wel toffe game, je kan tegenwoordig ook multiplayer toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 05:10 schreef Stokstaart het volgende:
Ja speel dat al een poosje. Loopt ook een topic over op FOK!
Heerlijk spel om een beetje mee te klieren en te bouwen.
Singleplayer kun je echt je eigen wereld creëren. En 's nachts snel naar binnen anders komen er zombies en spinnen
ahjah die had ik gisternacht al gekekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 05:12 schreef Stokstaart het volgende:
Die tutorial moet je volgen voor je überhaupt MP gaat spelen.
En voor FOK!quote:Op dinsdag 5 april 2011 05:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ahjah die had ik gisternacht al gekeken
vet, maar wat is eigenlijk het doel van het spel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 05:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En voor FOK!
![]()
Alice Cooper trouwens![]()
Het leukste is dat er geen doel is. Je mag bouwen wat je wilt en wanneer je dat wilt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 05:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vet, maar wat is eigenlijk het doel van het spel?
maar om hele bouwsels te maken moet je wel over een creatieve geest beschikken wat bij mij dus ontbreektquote:Op dinsdag 5 april 2011 05:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het leukste is dat er geen doel is. Je mag bouwen wat je wilt en wanneer je dat wilt.
Beetje spullen zoeken in de mijnen of tuinen bouwen.
Zit geen expliciet doel aan.
Ligt er aan je kan bouwen wat je wil. Niemand die zegt dat jouw gebouw mooi moet zijn. Al lijkt het een hoop strontquote:Op dinsdag 5 april 2011 05:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar om hele bouwsels te maken moet je wel over een creatieve geest beschikken wat bij mij dus ontbreekt
Bier en tietenquote:
gaat ze vast weer op ons mopperen dat we de hele nacht wakker zijn gebleven:Pquote:Op dinsdag 5 april 2011 06:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bier en tietenKnetter zal zo wel komen
Gewoon vragen waar ze wasquote:Op dinsdag 5 april 2011 06:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
gaat ze vast weer op ons mopperen dat we de hele nacht wakker zijn gebleven:P
Volgens mij moet je een applicatie zoals TuneIn gebruiken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
En waarom doet de radiolink het niet op m'n mobiel...
Goedemorgen Samzzquote:
Agossiequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Goedemorgen Samzz
5 uur slaap was echt te kort voor me vannachtik ben nog maar een uurtje langer blijven liggen
Je bent 27, dan kan je zelf toch wel een telefoon kopenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb een faal windows mobile telefoon, die kan niet niks niet..
Pa maar overtuigen dat ie een android neemt bij verlnging van z'n abbo, mg hij m'n netbookje
Dan kan ik tenminste wel skype en onzinradio ermee gebruiken..
Goed, goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben zo zielig heh![]()
Hoe is het met jou ?
Wazzupquote:
Geen ideequote:
Euhmmquote:
Dankjewel lieve Sharr.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef sharr het volgende:
Watertornado ik heb een verzoekje voor je gedaan gr gr
Doe grootmeester vlees met het bericht. GEBROKEN GLAS, OVERAL!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Soms weet ik gewoon echt niet wat ik aan moet vragen![]()
wrm?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:24 schreef sharr het volgende:
Ik wil eten en drinken maar zodra ik ga eten of drinken gaat het niet goed![]()
Zogenaamdquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oew had ik vorige week zogenaamd![]()
![]()
sharrr, groetjes beach
Jij hebt chronische buikgriep die af en toe terugkomt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jahontzettende faalhaas die ik ben! afgelopen zaterdag had ik het weer
harhar.
Ja nja de ene keer belde ik af voor stage met die smoes en die van afgelopen zaterdag was het voor mn werk dus ach ..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij hebt chronische buikgriep die af en toe terugkomt?
Oh dan mag het welquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nja de ene keer belde ik af voor stage met die smoes en die van afgelopen zaterdag was het voor mn werk dus ach ..mehh
Morgen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh
Ik wil graag verzoekjes in mijn PM
Vanavond draai ik rock!
Heb ik ook, is echt zwaar irritant.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij hebt chronische buikgriep die af en toe terugkomt?
Echt of als excuus?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb ik ook, is echt zwaar irritant.
Ik maar daar geen grappen over omdat het al erg genoeg is, ik heb serieus minimaal 1x per dag buikpijn.quote:
Ja, herkenbaar wel. Ik heb een spastische darm ofzoiets zeiden ze, vond het zo maf klinken maar het is in ieder geval bloedirritant jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik maar daar geen grappen over omdat het al erg genoeg is, ik heb serieus minimaal 1x per dag buikpijn.
Ja dat, gewoon echt super erge pijn voor 5 min ofzo en dan is het weer even over.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar wel. Ik heb een spastische darm ofzoiets zeiden ze, vond het zo maf klinken maar het is in ieder geval bloedirritant ja
Ja inderdaad. Maar dan moet je ook de hele tijd beetje opletten met wat je eet, ik kon ook vrij slecht tegen vlees eigenlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat, gewoon echt super erge pijn voor 5 min ofzo en dan is het weer even over.
Voor uquote:
Lolaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Verzoekjens in mijn pm!
Genre: Rock
Viroquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Lolaaaaaaaaaaaaaa
Oeh zal ik zeker doen.
Dat is wel goed nieuws.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:56 schreef Viro het volgende:
[..]
gaat wel lekker de afgelopen week.vader is afgelopen week ook ontslagen uit het ziekenhuis.
Fijn dat het weer wat beter gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:56 schreef Viro het volgende:
[..]
gaat wel lekker de afgelopen week.vader is afgelopen week ook ontslagen uit het ziekenhuis.
Dat is fijn!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:56 schreef Viro het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanmiddag!!
Sharr door je speakers!!
BAM!
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:01 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien is het weer tijd voor Patje door je speakers in de avond.
Ja, trance?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:01 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien is het weer tijd voor Patje door je speakers in de avond.
Al gedaan en deze zomer weerquote:
Zet me er maar op dan tussen lola en draakemsquote:
En je zegt LAquote:
Las Vegas is in Nevada schatquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
sharr
Bericht:
heb ik wel zin in eigenlijk. LA
Donequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al gedaan en deze zomer weer
[..]
Zet me er maar op dan tussen lola en draakems
Ga je tijdens de WSOP?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al gedaan en deze zomer weer
[..]
Zet me er maar op dan tussen lola en draakems
Typ fout welquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je zegt LA
[..]
Las Vegas is in Nevada schat
Ghehe dan ga ik even met dozen sjouwen nuquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:53 schreef djkoelkast het volgende:
Voor jou stokstaart![]()
en ik ga ook slapen
Huppel, ik denk dat ik een uurtje later begin![]()
Nee, heb ik niet zo veel mee, vorige keer was in 2008 ben ik een paar dagen in Las Vegas geweest. Staan foto's van op mijn facebook. En deze zomer ga ik weer een paar daagjes.quote:
LV = louis vuittonquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar wacht LV is ook helemaal geen afkorting daarvoor.
HOE KOM IK HIER BIJ WAT IS DIT
quote:
Jij hemmo'tquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar wacht LV is ook helemaal geen afkorting daarvoor.
HOE KOM IK HIER BIJ WAT IS DIT
Utopie? Weer een ban?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef sharr het volgende:
- Vinnie. ' zegt (10:02):
*doe eens hoi van mij in het topic ;$ ?
*en zeg dat ik iedereen heel erg mis
*vooral huppelmuts
Hij is vijf minuten unbanned geweestquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Jij hemmo't
[..]
Utopie? Weer een ban?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb teruggelezen. Die ging om 4 uur slapen dus begint een uurtje laterquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:08 schreef sharr het volgende:
Bans worden niet besproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
das episch centrum liegt 120 km von Tokio![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
zijn ze weer getroffen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Succes noobquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:13 schreef sharr het volgende:
Ik denk dat de F5 van Utopie helemaal dood is, aangezien automatische updates niet werken als je gebanned bent en hij meer gebanned dan vrij is
Ik kan dat ook bevestigen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:17 schreef Viro het volgende:
[..]hoe weet jij dat?
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een ban had.
Dat lees ik altijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:17 schreef Viro het volgende:
[..]hoe weet jij dat?
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een ban had.
Nee heb vroeger wel een aantal bans gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:19 schreef Viro het volgende:
[..]
zijn jullie soms gezamelijk geband geweest ofzo?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:20 schreef Viro het volgende:
[..]whut jij en geband? Kan ik niet geloven.
Ik had samen met lola een banquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:20 schreef Viro het volgende:
[..]whut jij en geband? Kan ik niet geloven.
Dat was met UDOWU toch? Ik heb in die periode ook nog 2 weken gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo niet, ik kan ook wel eens opstandig en rebels zijn hoor
Valt mee hoor, je kunt best wat uithalen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef Viro het volgende:
Ik zou eigenlijk nu ook geband moeten zijn :x heb in de afgelopen onz radio topics dingen gepost waar mods en admins niet happy van worden
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo niet, ik kan ook wel eens opstandig en rebels zijn hoor
quote:
van wat ik heb begrepen, mag wat ik postte ook niet meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Valt mee hoor, je kunt best wat uithalen.
had het niet verwacht van jou, dacht dat je een brave mama was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jeetje je doet alsof het de raarste zaak van de wereld is.
Ik ben heus geen softie hoor
ZO?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat plaatje wil ik ook, maar dan groter
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dan nog wel goede kwaliteit, bijdehand
die van mij 24uurquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:26 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn kortste ban is trouwens 10 minuten
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:38 schreef Snakey het volgende:
porsche1, Patje1987, Goratj, Graseter, leuk. Levert jullie 48 uur op.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:37 schreef Netsplitter het volgende:
Patje1987: Kan zich toch niet gedragen en mag nu een week wegblijven.
quote:
quote:
Dit soort onzin toen banmeldtopic er nog wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:34 schreef remlof het volgende:
charmed_angel, the_legend_killer, Graseter en Patje1987 liepen ONZ te verbaggeren en mogen morgen mailen voor een unban.
Ja?quote:
Ik mis het banmeldtopicquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit soort onzin toen banmeldtopic er nog was
Ik ook, altijd lachen om te kijken wie er een ban heeftquote:
En vooral waarom en dan in de PoHi gaan zoeken enzquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook, altijd lachen om te kijken wie er een ban heeft
Was altijd een sport jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vooral waarom en dan in de PoHi gaan zoeken enz
Wil je mij inroosteren voor zondagavondavond inroosteren van 20:00 tot 21:00 ?quote:
Donequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil je mij inroosteren voor zondagavondavond inroosteren van 20:00 tot 21:00 ?
Genre: Soul
Ja toch. Die lol hebben ze ons nu ontnomenquote:
Ow dat klinkt niet best! Beterschap!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
Jeetje, ik ga maar ff liggen ofzo. Alles draait en wordt steeds zwart.
oei, kijk je wel uit? Zo meteen word je opeens een paar uur later wakker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
Jeetje, ik ga maar ff liggen ofzo. Alles draait en wordt steeds zwart.
En dat is erg omdat...???quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:40 schreef Viro het volgende:
[..]
oei, kijk je wel uit? Zo meteen word je opeens een paar uur later wakker.
Slapenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat is erg omdat...???
Slapen is en blijft nog steeds het beste medicijn hoor
bedoel eerder dat ze niet plots ko gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat is erg omdat...???
Slapen is en blijft nog steeds het beste medicijn hoor
Dat zou ik ook wel weer een keer willen doen jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slapen![]()
Lijkt me heerlijk om weer eens een nacht goed te slapen
Ben dus niet de enige die slecht slaaptquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel weer een keer willen doen ja
Ik heb al maanden niet meer echt lekker doorgeslapen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die slecht slaapt
Oi! Hier nog eentje!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die slecht slaapt
welcome to my worldquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al maanden niet meer echt lekker doorgeslapen.
Mag toch hopen dat ik snel weer een goede nachtrust heb. Ik word hier gek van
Heb het ook al jaren, soms is het een tijdje beter, nu is het weer kutquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al maanden niet meer echt lekker doorgeslapen.
Mag toch hopen dat ik snel weer een goede nachtrust heb. Ik word hier gek van
Dankjewel!quote:
Ik slaap weinig omdat het mijn eigen schuld is, ik vind slapen heerlijk maar wel zonde van mijn tijd anders kan ik gewoon de klok rond slapenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef ToT het volgende:
De afgelopen weken heb ik 's nachts gewoon amper slaap nodig, maar normaal slaap ik gewoon kut en ben ik mega slaperig.
Ik haat dat nummerquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dankjewel!
Je gaat de zestiende toch wel meeblèren op Paradijs bij dashbordlicht hè?
Niet verstandig, man!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik slaap weinig omdat het mijn eigen schuld is, ik vind slapen heerlijk maar wel zonde van mijn tijd anders kan ik gewoon de klok rond slapen
Ik slaap al sinds oktober op een bankquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb het ook al jaren, soms is het een tijdje beter, nu is het weer kut
Aiiiii ja dat lijkt best wel een oorzaakje te kunnen zijn ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slaap al sinds oktober op een bank![]()
Dat kan er ook wel iets mee te maken hebben
quote:
Even mijn buurvrouw blij makenquote:
Ja toch wel hequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiiii ja dat lijkt best wel een oorzaakje te kunnen zijn ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Living is easy with eyes closed
Dat zal er heel veel mee te maken hebben denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slaap al sinds oktober op een bank![]()
Dat kan er ook wel iets mee te maken hebben
Een turksequote:
Wil je die plaatjes in een spoiler doen aubquote:
Bliepjesmuziek?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo iig 1 verzoekje in de queue waar koelkast blij van wordt
Agnetonquote:
komt voor elkaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga weer even muziek uitzoeken
Verzoekjes voor vanavond (genre rock) mogen in mijn pm!
Verzoekjes voor zondagavond (genre soul) mogen ook in mijn pm
Tot snel
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef sharr het volgende:
Tsjongejonge.
Even nieuwe muziek gedownload voor het draaien, ik ga ook eens een keertje een half uurtje Fear FM muziek draaien
ik zal zeker luisterenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef sharr het volgende:
Tsjongejonge.
Even nieuwe muziek gedownload voor het draaien, ik ga ook eens een keertje een half uurtje Fear FM muziek draaien
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef sharr het volgende:
Tsjongejonge.
Diegene was wanhopig ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:03 schreef -Datdus- het volgende:
Zo degene die dit zingt is echt wanhopig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dood!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:03 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En doodquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:03 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |