Ja zat al te kijken man.quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:49 schreef djkoelkast het volgende:
Stok: verzoekjes zijn variabel he, soms kun je er meer doen, als het rustig is
Je moet maar zo denken. Op z'n minst was ooit iemand heel blij met jequote:Op dinsdag 5 april 2011 03:49 schreef _Fanta het volgende:
klopt popje, ik ben een ongelofeljke oen, ik kan mezelf wel van kant maken nu, maar doe ik toch maar nie want ergens heeft mijn leven miss toch beetje zijn, als zal het nie veel zijn. maar je weet nooit toch ?
Yepquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja zat al te kijken man.
Soms 2 en dan weer 1 per 20.
Gaat dat automatisch of zo?
true, maar ik ben nogsteeds boos op mn ouders dat ze mij op de wereld hebbe gezet!quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken. Op z'n minst was ooit iemand heel blij met je
Aightquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Yep
Het gaat zo:
elke 10 minuten check op het aantal nummers in de queue
0-2: 3 per 15 min
3-6: 2 per 20 min
7-9: 1 per 20 min
10+: 1 per 30 min
werkt tot nu toe uitstekend
trainen, vriendquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:55 schreef _Fanta het volgende:
ik wou helemaal niet leven, niet zo. met dit stel verotte hersens. ik ben gewoon kwaad dat mn herserns zo anders zijn dat die van anderen, en nu heb ik schijt, ik zuip mezelf lekker dood en hopelijk heb ik in mn volgende leven wel gezond stel hersens
valt nie meer veel te trainen bij mij, ik zal nooit ergens succesvol in kunnen worden. mn hersens zijn gewoon fked up en dat komt door mn ouders omdat hun geen normale zoon op de wereld konde zette, ik ben echt kwaad nu!!quote:
Wat een laakbare kuthouding zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:55 schreef _Fanta het volgende:
ik wou helemaal niet leven, niet zo. met dit stel verotte hersens. ik ben gewoon kwaad dat mn herserns zo anders zijn dan die van anderen, en nu heb ik schijt, ik zuip mezelf lekker dood en hopelijk heb ik in mn volgende leven wel gezond stel hersens
het word ook gewoon niks meer, trust mequote:Op dinsdag 5 april 2011 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een laakbare kuthouding zeg.
Ik zuip me dood want het gaat toch niks worden.....
Probeer tenminste iets van je fucking leven te maken kansloos pisventje.
Als je niet eens de moeite neemt om het te proberen......quote:Op dinsdag 5 april 2011 04:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
he word ook gewoon niks meer, trust me
Misschien is het R&P topic beter voor je, je klinkt veelste depressief.quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:55 schreef _Fanta het volgende:
ik wou helemaal niet leven, niet zo. met dit stel verotte hersens. ik ben gewoon kwaad dat mn herserns zo anders zijn dan die van anderen, en nu heb ik schijt, ik zuip mezelf lekker dood en hopelijk heb ik in mn volgende leven wel gezond stel hersens
jonge, ik heb jaren therapieën gevolgd enzo die shit. en heb ik zeker wel veel van gleerd enzo. maar mn hersens worden er niet ineens normaal van ofzo. ik heb gewoon kuthersens die anders werken als de jouwe. ik zal dus ook nooit als jou kunne worden. ik moet het gewoon doen met de fking hersens die ik heb en ik baal daar gewoon echt van. ik wil ook net als koelkast oid zijn. en idd ik ben nu op een punt gekomen dat ik zoiets heb van bekijk het maar allemaal. ik kan dus nooit van mezelf accepteren dat ik zo ben. daarom zie ik dit leven als een verwaasloosd leven. ik doe mn ding, zuip me lazerus, speel de hele dag games. het voel alsof ik dit leven even moet uitleven, en dat het daarna wel beter wordquote:Op dinsdag 5 april 2011 04:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je niet eens de moeite neemt om het te proberen......
Tjah, variabele werktijden.. Over 5 minuten de deur uit..quote:
neh hoef nie. ik ben hard, ik ga andere niet met mijn shit opzadelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 04:04 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Misschien is het R&P topic beter voor je, je klinkt veelste depressief.
Misschien is er wel helemaal niets na dit leven?quote:Op dinsdag 5 april 2011 04:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jonge, ik heb jaren therapieën gevolgd enzo die shit. en heb ik zeker wel veel van gleerd enzo. maar mn hersens worden er niet ineens normaal van ofzo. ik heb gewoon kuthersens die anders werken als de jouwe. ik zal dus ook nooit als jou kunne worden. ik moet het gewoon doen met de fking hersens die ik heb en ik baal daar gewoon echt van. ik wil ook net als koelkast oid zijn. en idd ik ben nu op een punt gekomen dat ik zoiets heb van bekijk het maar allemaal. ik kan dus nooit van mezelf accepteren dat ik zo ben. daarom zie ik dit leven als een verwaasloosd leven. ik doe mn ding, zuip me lazerus, speel de hele dag games. het voel alsof ik dit leven even moet uitleven, en dat het daarna wel beter word
en dan? wat kan therapie of medicatie veranderen? word daar nie ineens een Einstein van ofzow he. ik zal me altijd blijven irriteren aan mn beperkte hersencapaciteit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 04:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien is er wel helemaal niets na dit leven?
En het leven van Koelkast of mijn leven hoeft echt niet beter te zijn als het jouwe. Alleen jij verspilt je leven door te vluchten in de drank.
Je zou ook hulp kunnen zoeken en beginnen met medicatie, therapie etc.....
Dan kun je tenminste een waardig bestaan zonder de helft van de dag lam te zijn en de andere helft van de dag met een kater rond te lopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 04:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en dan? wat kan therapie of medicatie veranderen? word daar nie ineens een Einstein van ofzow he. ik zal me altijd blijven irriteren aan mn beperkte hersencapaciteit.
haha jij ziet me als 1 of andere prutser die nog maagd is ofzowquote:Op dinsdag 5 april 2011 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste een waardig bestaan zonder de helft van de dag lam te zijn en de andere helft van de dag met een kater rond te lopen.
Drank maakt je alleen maar depressiever trouwens. Misschien even leuk maar uiteindelijk zul je je beter voelen zonder giftige rotzooi in je bloed.
Lekker sporten en wie weet komt die chick wel.![]()
Zo'n onaardige jongen ben je niet volgens mij
maar hoe kan ik ooit accepteren dat mn hersens anders zijn dat die van andere? dat kan ik niet!quote:Op dinsdag 5 april 2011 04:33 schreef Stokstaart het volgende:
Nee zo zie ik je helemaal niet. Snap alleen niet waarom je vlucht in zelfmedelijden terwijl er nog genoeg te winnen is in dit leven.
Probeer eens sober te worden en ga stapsgewijs zaken (anders) aanpakken. Veel dingen die overkomen jou niet maar anderen ook.
Wat is er zo 'anders' aan jouw hersens dan aan die van anderen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 04:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hoe kan ik ooit accepteren dat mn hersens anders zijn dat die van andere? dat kan ik niet!
nogal wat, ik denk als een autist. als ik meerdere dingen tegelijk moet doen raak ik helemaal van de wap. ik ben sociaal gebied fking onhandig. en ik kan ook totaal niet met prikkels omgaan. als het te druk word dan wil ik weg en mn bed induiken en onder de lakens liggen. dus er is echt veel mis in mn hoofdquote:Op dinsdag 5 april 2011 04:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is er zo 'anders' aan jouw hersens dan aan die van anderen?
Vervelendquote:
Je kunt toch ook een prikkelarme omgeving creëren zonder direct drank nodig te hebben om in te vluchten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 04:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nogal wat, ik denk als een autist. als ik meerdere dingen tegelijk moet doen raak ik helemaal van de wap. ik ben sociaal gebied fking onhandig. en ik kan ook totaal niet met prikkels omgaan. als het te druk word dan wil ik weg en mn bed induiken en onder de lakens liggen. dus er is echt veel mis in mn hoofd
dag in dag uit alleen maar gamen word ook saai, dus ik wissel het beetje af met drankquote:Op dinsdag 5 april 2011 04:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een prikkelarme omgeving creëren zonder direct drank nodig te hebben om in te vluchten?
hoezo? WoW is toch best leuk spel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 05:01 schreef Stokstaart het volgende:
Tja dan vraag je ook gewoon om een fikse depressie
Zit je nu te trollen? Wat is er leuk man. Denk naquote:
het sociale aspect ervan? dat je zo met een groep van 10 man bosses downend en kans hebt dat die een epic item dropt voor jou class?quote:Op dinsdag 5 april 2011 05:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit je nu te trollen? Wat is er leuk man. Denk na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |