abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 23:44:15 #101
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_95199062
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:41 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

In 18 jaar ''maar'' 1 iemand, dat valt echt mee hoor :)
Relaties zijn geen speelgoed, en het is ook geen verzameling waarvan het stoer is als jij de grootste hebt zoals sommige mensen helaas denken...

Ik heb eerder negatieve gedachten bij mensen die enorm veel relaties achter de rug hebben, dan dat ik denk goh jij bent vast heel populair bij het andere geslacht..

Verder snap ik inderdaad voor je dat het moeilijk is, en dat het in zo' n situatie lastig is om je zelfvertrouwen uit jezelf te halen, en daarom veel waarde hebt gehecht aan iemand anders die je dit gevoel wel gaf, en al helemaal als dit achteraf een klojo blijkt te zijn...

En die spanning is zeker leuk :) Probleem is alleen dat het in mijn omgeving iedereen zo aan lijkt komen te waaien...
Ik beschouw mezelf toch wel als een van de knappere van mijn vriendengroep, en kreeg laatst nog van iemand uit diezelfde vriendengroep te horen semi - grappig, dat hij vond dat ik eens wat meer ''chicks'' moest gaan regelen omdat ik dit het makkelijkst zou kunnen van hun allemaal...

Het kutte is dat ik gewoon te onzeker ben om initiatief te nemen, zelfs een 5 dubbele bevestiging of 10 hints geven mij nog niet de moed om zelf eens een stap te zetten...
Ik vind het voor mezelf vaak moeilijk voor te stellen dat een meid MIJ leuk vindt... Ik ga altijd allerlei andere redenen zitten bedenken waarom ze me sms' t / aanspreekt etc etc....

Een meid zit me nu al 8 maanden te sms' en, is hier al een keer (zichzelf uitgenodigd :P ) langsgeweest, etc etc maar nog ben ik er nog niet genoeg van overtuigd dat ze me leuk vindt....
Jij bent veel te onzeker. Maar ook bij iniatief nemen, proberen iemand te zoenen enzo, komt allemaal ook vanzelf. niet forceren :)
  donderdag 7 april 2011 @ 23:46:14 #102
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_95199177
Adviezen schud ik uit mijn mouw voor jan en alleman maar mezelf helpen ho maar :D :')
pi_95199250
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:41 schreef JiggyJ het volgende:

[..]
En die spanning is zeker leuk :) Probleem is alleen dat het in mijn omgeving iedereen zo aan lijkt komen te waaien...
Ik beschouw mezelf toch wel als een van de knappere van mijn vriendengroep, en kreeg laatst nog van iemand uit diezelfde vriendengroep te horen semi - grappig, dat hij vond dat ik eens wat meer ''chicks'' moest gaan regelen omdat ik dit het makkelijkst zou kunnen van hun allemaal...

Het kutte is dat ik gewoon te onzeker ben om initiatief te nemen, zelfs een 5 dubbele bevestiging of 10 hints geven mij nog niet de moed om zelf eens een stap te zetten...
Ik vind het voor mezelf vaak moeilijk voor te stellen dat een meid MIJ leuk vindt... Ik ga altijd allerlei andere redenen zitten bedenken waarom ze me sms' t / aanspreekt etc etc....

Een meid zit me nu al 8 maanden te sms' en, is hier al een keer (zichzelf uitgenodigd :P ) langsgeweest, etc etc maar nog ben ik er nog niet genoeg van overtuigd dat ze me leuk vindt....
DIe meid ziet je iig wel zitten. :P (Dat ze er niet al mee is gekapt, haha)

Maar ik heb dat ook, ik vind mezelf wel knap, maar vaak snap ik niet waarom een jongen mij zou aanspreken ipv die veel knappere chick een paar meter van me vandaan.

En dan aankomen waaien.. in mijn vriendengroep zitten op het moment alleen maar perfect gelukkige stelletjes. Toen ik problemen kreeg in de mijne, was dat echt een bijzondere gebeurtenis, iedereen had werkelijk waar nooit ruzie. Word nog steeds wel redelijk moe van al die zoetsappige stelletjes om me heen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door LuxorBeetroots op 07-04-2011 23:52:35 ]
pi_95199629
Tja door al die zoetsappige stelletjes om je heen ga je bijna denken dat er niemand is die jou leuk vindt oid bedoel je dat ? :P

Ik herken dat wel een beetje.. Woon zelf in een huis met nog 4 andere jongens, en van die andere 4 hebben er 3 een vriendin, dan denk ik echt van waarom IK nou weer niet ?

Ben gewoon enorm slecht in het hele spelletje van flirten... Ik kan het flirten wel herkennen, maar merk ik op dat het bij mij gedaan wordt, dan ga ik altijd allerlei andere redenen bedenken waarom een meid me aanspreekt / belt / sms' t oid...
En bij oogcontact in de kroeg kijk ik ook altijd steevast weg, ook niet echt handig...
Vervelend is dat ik een beetje het syndroom heb dat mensen denken dat ik arrogant ben, terwijl ik juist heel verlegen ben en totaal niet arrogant...

Net zoals bij die meid die nu al een jaar de moeite doet om me te sms' en, al haar initiatief, ook van het hierheen komen etc daar kijk ik eigenlijk niet eens naar, het enige wat ik voor mezelf denk : Waarom heeft ze me nog nooit concreet gevraagd om iets af te spreken, zo leuk vindt ze me dus kennelijk niet als ze dat niet vraagt...
  donderdag 7 april 2011 @ 23:58:41 #105
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_95199761
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:55 schreef JiggyJ het volgende:
Tja door al die zoetsappige stelletjes om je heen ga je bijna denken dat er niemand is die jou leuk vindt oid bedoel je dat ? :P

Ik herken dat wel een beetje.. Woon zelf in een huis met nog 4 andere jongens, en van die andere 4 hebben er 3 een vriendin, dan denk ik echt van waarom IK nou weer niet ?

Ben gewoon enorm slecht in het hele spelletje van flirten... Ik kan het flirten wel herkennen, maar merk ik op dat het bij mij gedaan wordt, dan ga ik altijd allerlei andere redenen bedenken waarom een meid me aanspreekt / belt / sms' t oid...

Net zoals bij die meid die nu al een jaar de moeite doet om me te sms' en, al haar initiatief, ook van het hierheen komen etc daar kijk ik eigenlijk niet eens naar, het enige wat ik voor mezelf denk : Waarom heeft ze me nog nooit concreet gevraagd om iets af te spreken, zo leuk vindt ze me dus kennelijk niet als ze dat niet vraagt...
Jij hebt een luxe probleem! Go & get her ze is duidelijk verliefd op je. 100%
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:00:54 #106
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_95199855
Bij al die leuke stelletjes gewoon bedenken dat ze ook soms ruzie maken en elkaar zo nu en dan ergeren en chagrijnig maken en om die reden blij zijn met wat je niet hebt.. Ofzo :')

quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:46 schreef MYV het volgende:
Adviezen schud ik uit mijn mouw voor jan en alleman maar mezelf helpen ho maar :D :')
Is voor wel meer mensen zo denk ik. Ik heb wel wat posts gemaakt gericht aan anderen waar dingen in stonden die ik zelf nooit heb gedaan omdat ik dat niet wou. Kan niet zeggen of dat een goed of slecht plan was.

Maar hou je nu nog contact met die prutser ex? Je zei dat het al een tijdje uit was, hoe lang is dat precies dan? Ben benieuwd door een ander topic van je, gaat dit over diezelfde persoon?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:02:35 #107
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_95199945
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:00 schreef Catkiller het volgende:
Bij al die leuke stelletjes gewoon bedenken dat ze ook soms ruzie maken en elkaar zo nu en dan ergeren en chagrijnig maken en om die reden blij zijn met wat je niet hebt.. Ofzo :')

[..]

Is voor wel meer mensen zo denk ik. Ik heb wel wat posts gemaakt gericht aan anderen waar dingen in stonden die ik zelf nooit heb gedaan omdat ik dat niet wou. Kan niet zeggen of dat een goed of slecht plan was.

Maar hou je nu nog contact met die prutser ex? Je zei dat het al een tijdje uit was, hoe lang is dat precies dan? Ben benieuwd door een ander topic van je, gaat dit over diezelfde persoon?
Gaat eigenlijk allemaal over dezelfde persoon ja. heel treurig. en treuriger is dat het nu bijna 8 maanden uit is.
Ja ik weet het.
pi_95200021
Ik bedoelde het een beetje zo ja. Maar mijn vriendinnen hebben gewoon simpelweg geluk gehad, dat bedenk ik me ook wel. :)

Beetje over analyseren, klinkt het als wat je doet. En meiden verwachten toch automatisch dat er een beetje op ze gejaagd word, misschien verklaart dat haar gedrag een beetje. ;)
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:10:17 #109
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_95200302
Ik val elke avond in hetzelfde patroon. morgen uit, misschien word dat wat.. ik wil niet echt hopen ofzo. totaal geen afleiding verder dus dat moet 'm worden voor de week dan maar.
pi_95200510
Zeg hee, hier wordt veel te veel gepost :( Als jullie exen eens wisten wat jullie hier allemaal typen...
Een klein reboundje kan vaak al veel helpen ;) Boost je zelfvertrouwen omhoog en helpt je over een bepaalde drempel heen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:15:03 #111
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_95200525
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:02 schreef MYV het volgende:

[..]

Gaat eigenlijk allemaal over dezelfde persoon ja. heel treurig. en treuriger is dat het nu bijna 8 maanden uit is.
Ja ik weet het.
Ach, iedereen zijn eigen tempo :P Maar lijkt me wel verstandig om hem uit je leven te verwijderen als je er na die periode nog zo aan onderdoor kan gaan dat hij iets met een ander doet toch? Als het een mogelijkheid is dan om geen contact met hem meer te hoeven hebben.

Neem aan dat hij best wel door heeft gehad dat jij nog steeds veel om hem geeft, en dat hij best de inschatting had kunnen maken dat jij zijn nieuwtje juist niet aan kon? Zoiets merk je lijkt mij dan, of je moet het goed geheim hebben gehouden voor hem.

Nu maar even douchen, al hoef ik niet te douchen, en als ik stink is er toch geen vriendin om er last van te hebben, positief denken w/ :')
[/quote]
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:19:19 #112
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_95200708
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:15 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ach, iedereen zijn eigen tempo :P Maar lijkt me wel verstandig om hem uit je leven te verwijderen als je er na die periode nog zo aan onderdoor kan gaan dat hij iets met een ander doet toch? Als het een mogelijkheid is dan om geen contact met hem meer te hoeven hebben.

Neem aan dat hij best wel door heeft gehad dat jij nog steeds veel om hem geeft, en dat hij best de inschatting had kunnen maken dat jij zijn nieuwtje juist niet aan kon? Zoiets merk je lijkt mij dan, of je moet het goed geheim hebben gehouden voor hem.

Nu maar even douchen, al hoef ik niet te douchen, en als ik stink is er toch geen vriendin om er last van te hebben, positief denken w/ :')
Haha douche-ze, en ja ik hield het geheim. hou er niet zo van mensen op te zadelen met mijn issues.
pi_95202775
Inmiddels zijn we een klein weekje verder. Hoewel ik er nog steeds niks van snap, probeer ik er wel zo weinig mogelijk aan te denken. Ik dwing mezelf om het weg te stoppen, om er positieve noch negatieve aandacht aan te schenken. "Liefde is niet altijd rationeel", denk ik dan. Jammer genoeg werkt die gedachtengang niet altijd sterk genoeg mee.

Vanavond heb ik wel een 'clean sweep' uitgevoerd; alle foto's, kaarten, brieven, cadeau's en nog meer van dat soort meuk dat me aan haar doet herinneren, heb ik weggegooid/weggestopt.
Tijdens het opruimen had ik het toch wel erg moeilijk en kan niet ontkennen dat ik vaker dan eens een traan heb gelaten.... stiekem toch nog even die brief lezen, die ene foto bekijken, dat ene cadeautje vasthouden, puur om herinneringen op te halen.
Maar dat hoort niet. De emotionele waarde die die spullen hebben, passen niet in het heden.

Ik gok dat ik nog wel vaker moeilijke momenten ga krijgen. Maar, mede door deze stap, hoop ik dat ik op de goede weg ben. Time will tell....
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:00:28 #114
32029 Basson
Dodge This!
pi_95203513
Holy shit! 158 topics...

Wat dachten jullie van relativeren en door gaan met je leven...?

Voor mannen: relaties zuigen
Voor vrouwen: mannen zuigen
pi_95203649
Hmm, stom als ik ben, ben ik zojuist de mailtjes weer ingedoken van juli 2010, met daarin de mailtjes waar zij op Aruba zit, met de dag afstandelijker tegen me doet en uiteindelijk de grote 'ik ben vreemdgegaan' mail. De mails die daarna komen zijn ook niet vrolijk te noemen.
Ik kan wel gaan uitleggen waarom ik die mails opnieuw bekeek, maar dat is niet belangrijk. Ik zit wel met een dilemma: de mails wegflikkeren en die kutperiode ook symbolisch uit m'n leven halen. Of de mails bewaren, want ik ben iemand die nooit iets weg kan gooien en heb altijd het gevoel alsof het nog van pas kan komen op een later tijdstip...

Hmm, denkdenkdenk.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:19:50 #116
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_95203747
Wat heb je er aan om ze te houden?
Wat heb je er aan om ze te verwijderen?

Ik persoonlijk zou ze gewoon verwijderen, ik had dan leuke mails van mijn ex nog staan en ik heb die terug gestuurd met de melding misschien hecht jij er waarde aan maar ik niet meer en daarna heb ik ze verwijderd, dus niet leuke mails zouden er bij mij zeker uit zijn gevlogen :P
[/quote]
pi_95205395
Tijd terug hier gepost.
Over wat mij is overkomen door me ex
Kan nu zeggen dat als de tijd daar is dat je zomaar weer gelukkig kan worden.
Heb weer een vrouw leren kennen op me werk kon der al 8 weken en ook al gesprekken gevoerd met der op het werk heel serieus.
Had al gezegd dat ik niet ging zoeken moet vanzelf gaan en dit is ook gebeurt viel ons beiden op dat we naar mekaar keken heel stiekem of een lach of whatever.
Ook nam ze de laatste tijd elke wek minimaal een bord eten mee voor mij .
En tegelijk op msn getypt dat we mekaar leuk vonden.
Hoop dat dit wat word .
Ze is echt het tegenovergestelde van me ex niet zeuren lekker stoeien als een kerel enz
Ben nu van beide exen af en heb alles goed afgesloten nu
pi_95206816
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Helpt dat denk je? Je denkt er dan natuurlijk wel minder over na..

Pff, heb wel echt een dip vandaag trouwens. ;(
Ik denk zeker dat het helpt om hier juist niet te posten. Meelezen kan op zich nog wel maar ook daarin moet ik minderen. Het is nu ruim twee maanden uit en het is gewoon tijd om het compleet los te laten en niet meer in haar te denken. Wel erg klote dat ze de laatste keer dat ze bij me was een sieraad heeft laten liggen. Wat moet ik daar nou mee? Ik heb haar er nog niet over gehoord dus blijkbaar mist ze het ook niet :9

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:20 schreef JiggyJ het volgende:
Het werkt bij mij iig een beetje verslavend dat posten hier:P

En inderdaad wat Luxor hierboven zegt, ik was vertrouwd met mijn ex ( al is dat inmiddels ook een vreemde geworden ) , en zie er ook een beetje tegenop om dat hele ''traject'' weer in te gaan, soms heb ik wel weer zin in die spanning, maar vaak denk ik ook pff van mij hoeft het allemaal even niet, kunnen we die fase niet gewoon overslaan en direct een vriendin krijgen die vertrouwd voelt :P.

En bij oogcontact in de kroeg kijk ik ook altijd steevast weg, ook niet echt handig...
Vervelend is dat ik een beetje het syndroom heb dat mensen denken dat ik arrogant ben, terwijl ik juist heel verlegen ben en totaal niet arrogant...

Yep, dat heeft het bij mij ook gedaan.. maar het posten van eigen problemen is langzaam omgedraaid naar het steunen van de anderen hier. Ik ben altijd al heel erg zorgzaam geweest.. yep klinkt gay, maar kan d'r niets aan doen.

Oh en nog iets.. kan misschien lullig klinken voor een hoop mensen hier maar als ik soms mijn ex gedoe met anderen vergelijk, mag ik blij zijn dat het voor mij niet zo erg is. Dan denk ik bij mezelf: "Wow, zo te zien kan het altijd erger.. Wat loop ik in godsnaam te zeuren en te mokken over die klote ex van me? Dat is ze sowieso niet waard.."

Natuurlijk heb je dat vertrouwde gevoel bij je ex. Maar hoe ben je daar gekomen? Voordat dat gevoel er was heb je ook een heel traject moeten doorlopen. Toen het tijdens mijn relatie slecht ging, dacht ik daar wel eens overna. "Pff.. ik heb helemaal geen zin om weer nieuwe ouders, broers, zussen etc. te ontmoeten. Mijzelf weer een soort van bewijzen tegenover iedereen. Vrienden en vriendinnen ontmoeten.. etc etc." Heel stom maar ook om die reden ben ik zo ver gegaan om mijn ex te behouden. Wow, wat een loser ben ik als ik het zo even terug lees haahaha.

Maaaaar nu.. Nu wil ik niets lievers. Ik heb een meisje ontmoet en wat is zij leuk en mooi en waaaauw!! Ik wil haar beter leren kennen, haar omgeving, haar hobby's. Het liefst wil ik nu al alles weten. Het gaat ook wel om het avontuur, de spanning en de sensatie. Die hele fase wil je niet overslaan. Dat is juist het leukste, vind ik. Het begin, zoveel mogelijk bij elkaar willen zijn, elkaar missen. Superlieve smsjes heen en weer sturen. Dat is toch super?

Ik kijk alleen erg op tegen het hele vertrouwen in een relatie. Mijn ex is bij mij vreemdgegaan en heeft mede met dat mijn vertrouwen erg beschadigd. Maar zoals CeeZee eerder al stelde.. de eerst volgende moet gewoon eerlijk een kans krijgen om zich te bewijzen.

Ik ben dan niet heel erg slecht in het flirten maar het kan altijd beter. Alleen heb ik wel hetzelfde probleem. Dat arrogante. Ik snap er echt geen klote van. Ik ben ook verlegen.. zeker bij nieuwe mensen maar arrogant? Nee, geen enkel persoon die mij een beetje kent zou zeggen dat ik dat ben.

quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:46 schreef MYV het volgende:
Dat hebben zoveel mensen hier. Dat weet ik zeker. Ik zelf heb het ook maar toch als ik soms iets terug lees, ziet het er helder uit. Dan pas gaat het echt tot mij doordringen. Misschien kan je dat eens proberen?

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg hee, hier wordt veel te veel gepost :( Als jullie exen eens wisten wat jullie hier allemaal typen...
Een klein reboundje kan vaak al veel helpen ;) Boost je zelfvertrouwen omhoog en helpt je over een bepaalde drempel heen.
Ik heb ook een reboundje gehad.. maar ik denk dat die te kort op mijn vorige relatie zat. Het heeft niet echt geholpen en uiteindelijk een jankende rebound. Dat is ook niet echt wat je wilt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, stom als ik ben, ben ik zojuist de mailtjes weer ingedoken van juli 2010, met daarin de mailtjes waar zij op Aruba zit, met de dag afstandelijker tegen me doet en uiteindelijk de grote 'ik ben vreemdgegaan' mail. De mails die daarna komen zijn ook niet vrolijk te noemen.
Ik kan wel gaan uitleggen waarom ik die mails opnieuw bekeek, maar dat is niet belangrijk. Ik zit wel met een dilemma: de mails wegflikkeren en die kutperiode ook symbolisch uit m'n leven halen. Of de mails bewaren, want ik ben iemand die nooit iets weg kan gooien en heb altijd het gevoel alsof het nog van pas kan komen op een later tijdstip...

Hmm, denkdenkdenk.
Is dat niet heel erg confronterend voor je? Zeker die "ik ben vreemdgegaan" mail? Ik kan me niet inbeelden dat dat je geen kut gevoel geeft..
Toen mijn relatie uitging heb ik gelijk alles verwijdert wat er te vinden was van mijn ex. Zelfs de recente vakantie foto's die nog op de camera stonden weg gedaan. Gelijk klaar mee zijn. Daar heb ik dan wel goed van geleerd van mijn eerste break-up. Kwam na maanden nog foto's van "ons" tegen en dat voelde gewoon kut. Ik wilde dat gevoel niet meer dus CTRL+A , DELETE :D
Ergens op een stoffige externe hd staan nog wel alle foto's ingepakt, maar ik heb er geen behoefte aan om die te bekijken. Maar ja, denk er even goed over na.

Sorry voor mijn lange bericht maar ik moest eventjes op wat dingen reageren. JiggyJ had een paar goede en herkenbare punten.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95207048
Haha, je komt toch wel melden hoe je date met dat geweldige meisje ging vandaag, Mc.Chicken :P

Mooie dag vandaag! Op dit soort dagen denk ik altijd, niet meer kniezen, lekker je eigen leven leven!
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:30 schreef Mc.Chicken het volgende:

Oh en nog iets.. kan misschien lullig klinken voor een hoop mensen hier maar als ik soms mijn ex gedoe met anderen vergelijk, mag ik blij zijn dat het voor mij niet zo erg is. Dan denk ik bij mezelf: "Wow, zo te zien kan het altijd erger.. Wat loop ik in godsnaam te zeuren en te mokken over die klote ex van me? Dat is ze sowieso niet waard.."

Ha, dat heb ik ook wel. Maar dan vooral doordat ik zie dat anderen een langere, meer vertrouwde en betere relatie hadden dan ik en zij hier ook over heen komen.
pi_95207185
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Haha, je komt toch wel melden hoe je date met dat geweldige meisje ging vandaag, Mc.Chicken :P

Mooie dag vandaag! Op dit soort dagen denk ik altijd, niet meer kniezen, lekker je eigen leven leven!

[..]

Ha, dat heb ik ook wel. Maar dan vooral doordat ik zie dat anderen een langere, meer vertrouwde en betere relatie hadden dan ik en zij hier ook over heen komen.
Yea vanavond.. ik ben benieuwd. Gister nog een leuk berichtje op facebook :@ ik heb er echt zin in!

Ja het ligt aan de relatie en aan de persoon. 2 jaar lang een oppervlakkige of 6 maanden en super intieme intense relatie. Wat is dan moeilijker om overheen te komen?

Time will tell..
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95207314
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:43 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Yea vanavond.. ik ben benieuwd. Gister nog een leuk berichtje op facebook :@ ik heb er echt zin in!

Ja het ligt aan de relatie en aan de persoon. 2 jaar lang een oppervlakkige of 6 maanden en super intieme intense relatie. Wat is dan moeilijker om overheen te komen?

Time will tell..
Wat gaan jullie doen saampjes? :)

Ja, de mijne was dan niet erg lang en ook niet erg goed maar ik heb er zelf (hij waarschijnlijk niet) veel emotioneel in geinvesteerd. Wilde echt dat het lukte. Jammer genoeg wilde hij dat niet.
pi_95207605
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen saampjes? :)

Ja, de mijne was dan niet erg lang en ook niet erg goed maar ik heb er zelf (hij waarschijnlijk niet) veel emotioneel in geinvesteerd. Wilde echt dat het lukte. Jammer genoeg wilde hij dat niet.
Dansen :@

Laat het een les zijn voor de volgende keer..
pi_95209118
Blijf aan het analyseren, zelfs na bijna 4 maand...zijn me bepaalde dingen duidelijk geworden maar levert ook heel veel vragen op, zo ook dat ze nu alweer bij haar ex in woont bijv. Het liefst zou ik al die vragen beantwoord hebben dan zou ik makkelijker verder kunnen alleen realiseer ik me wel dat dat nooit zal gebeuren, dat maakt het lastig. Ook hoe ik me opstellen nu tegenover haar... Wil in een bepaald opzicht er wel voor haar blijven zijn (we mailen geregeld) aan de andere kant ben ik woest dat ze nooit echt rekening heeft gehouden met mijn gevoelens, voor mij was het namelijk wel echt! En dat is dus ook weer een punt/vraag,voor haar was het allemaal niet zo belangrijk als voor mij?!...maar ben wel op het punt dat ze nooit meer terug hoeft te komen.....wat mc chicken ook zegt, je hebt jezelf bijna verloochend om de relatie in stand te houden, omdat je mischien wel opziet tegen het opnieuw beginnen...en dan krijg je nog die klap op je neus....
Ups en downs, nog steeds pffff
pi_95211695
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:19 schreef Catkiller het volgende:
Wat heb je er aan om ze te houden?
Wat heb je er aan om ze te verwijderen?

Ik persoonlijk zou ze gewoon verwijderen, ik had dan leuke mails van mijn ex nog staan en ik heb die terug gestuurd met de melding misschien hecht jij er waarde aan maar ik niet meer en daarna heb ik ze verwijderd, dus niet leuke mails zouden er bij mij zeker uit zijn gevlogen :P
Om ze te houden: ik heb het gevoel dat ik die mails in de toekomst nog nodig heb. Ooit zal ik contact met haar hebben (en ik denk dat dit sneller gebeurt dan ik hoop) en dan gaat dit weer naar boven komen en dan kan ik terugwijzen naar die mails. En dat terug kunnen wijzen is een belangrijk iets voor mijn gevoel.
Om ze te verwijderen: ik heb ze gisteren doorgelezen en m'n kwaadheid laaide wederom wat op. Niet te geloven dat ze me zo heeft behandeld. En dat vervelende gevoel wil ik niet meer, dus vandaar dat ik ze aan de andere kant wil verwijderen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]

Is dat niet heel erg confronterend voor je? Zeker die "ik ben vreemdgegaan" mail? Ik kan me niet inbeelden dat dat je geen kut gevoel geeft..
Toen mijn relatie uitging heb ik gelijk alles verwijdert wat er te vinden was van mijn ex. Zelfs de recente vakantie foto's die nog op de camera stonden weg gedaan. Gelijk klaar mee zijn. Daar heb ik dan wel goed van geleerd van mijn eerste break-up. Kwam na maanden nog foto's van "ons" tegen en dat voelde gewoon kut. Ik wilde dat gevoel niet meer dus CTRL+A , DELETE :D
Ergens op een stoffige externe hd staan nog wel alle foto's ingepakt, maar ik heb er geen behoefte aan om die te bekijken. Maar ja, denk er even goed over na.
Zoals gezegd, het wekte wederom wat woede, maar ben daarna wel rustig kunnen slapen. Ik ben altijd al iemand geweest die moeite heeft met dingen weggooien, omdat ik overal herinneringen aan vastplak en bang ben dat die herinneringen verdwijnen met de spullen (in dit geval: mails). En ik denk haar ooit nog een keer te kunnen confronteren met haar harteloosheid in bepaalde situaties, maar dat zie ik dan wel.

Ik ben gewoon een beetje raar wat dat betreft :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:10:28 #125
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_95214471
Waarom zou je weer contact willen met haar (ook al zou ze zelf toenadering zoeken), nadat ze jou een keer heeft afgedankt als vriendje danwel gewone vriend, om vervolgens weer je relatieproblemen omhoog te gaan zitten halen?

Je moet haar niet eens willen confronteren met haar harteloosheid imo, en ik denk dat je daar over een tijdje precies hetzelfde over denkt.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')