Niks mis mee zeker niet als je net zoveel cd's kan slijtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef BurnaBoy het volgende:
Hmm als ik een gitaar in mijn handen krijg is het eerste wat eruit komt rammstein.![]()
Dat zegt ook wel genoeg denk ik
Oja en ik heb nu een maandje gitaarles. Eerste gedachte. Dit had ik veel eerder moeten doen![]()
Ik zou je gitaar harder zetten (of eigenlijk dat orkest achtige een stuk zachter). Het is een akoestische cover en dan kom je aan met allemaal electronische synth meukquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh weet ik ook niet zeker meer hoor, toen ik dat deed was het nog gratisEn normaal gesproken staat er gewoon een email adres bij van 1 van die bewoners die dat regelt dus je contact gaat neit via de DUWO.
Als je er eenmaal gaat wonen zul je vast wel 15,- registratie van de duwo moeten betalen dan ofzoo
Ik vind dat hij af is:
Dat ding kost nieuw gewoon $250. Dus het is geen speciale prijs ofzo. En ik heb het niet op Squier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:22 schreef Braddie het volgende:
Bla bla bla... over spullen die in een winkel te koop zijn... bla bla bla.![]()
Alleen jammer dat niemand die Squier Telecaster Custom II P90 niet komt halen, ding staat voor 249 te koop...
Krijg jij geld om dit soort berichten te plaatsen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:22 schreef Braddie het volgende:
Zo.... vandaag op het werk een ES-335 van Epiphone binnen gekregen, uit korea met flatwound snaren, speelt heel apart, maar heeft wel een fijne jazzy klank, ook hebben we een Candyapple Red standard USA stratocaster binnen gekregen, leuke gitaartjes.
Alleen jammer dat niemand die Squier Telecaster Custom II P90 niet komt halen, ding staat voor 249 te koop...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:44 schreef Witchfynder het volgende:
Jongens, ik ga zo weer lekker bassen op mijn Harley Benton HBB30 NT LH met de D'Addario EPBB170 snaren met mijn Dunlop Gator Grip 2.0 mm plectrum, maar niet voordat ik mijn Fairtrade Red koffie, gezet met mijn Philips Vintage koffiezetapparaat, heb opgedronken uit mijn OGD-mok 3.0 en ik 'Metal is Forever' van Primal Fear heb beluisterd op YouTube via FireFix 4.0, draaiend op Linux Mint 10 op mijn customised desktop V4 via mijn Cambridge Soundworks 4.3 setje.
oh wacht:quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh weet ik ook niet zeker meer hoor, toen ik dat deed was het nog gratisEn normaal gesproken staat er gewoon een email adres bij van 1 van die bewoners die dat regelt dus je contact gaat neit via de DUWO.
Als je er eenmaal gaat wonen zul je vast wel 15,- registratie van de duwo moeten betalen dan ofzoo
Ik vind dat hij af is:
dus DUWO zelf is wel gratisquote:Zoek je woonruimte in Delft, dan ben je bij DUWO aan het goede adres! Op deze website tref je het actuele aanbod van instemmingen, tijdelijke kamers (onderhuur) en het aanbod van de DUWO Kamerwinkel aan. Om gebruik te kunnen maken van het aanbod van de Kamerwinkel moet je ingeschreven staan (kosten eenmalig ¤ 15,-).
Jongens, ik ga zo weer lekker bassen op mijn Harley Benton HBB30 NT LH met de D'Addario EPBB170 snaren met mijn Dunlop Gator Grip 2.0 mm plectrum, maar niet voordat ik mijn Fairtrade Red koffie, gezet met mijn Philips Vintage koffiezetapparaat, heb opgedronken uit mijn OGD-mok 3.0 en ik 'Metal is Forever' van Primal Fear heb beluisterd op YouTube via FireFix 4.0, draaiend op Linux Mint 10 op mijn customised desktop V4 via mijn Cambridge Soundworks 4.3 setje.
Nee, en ik doe dit ook niet omdat het moet, maar ik doe dit om eventueel de verkoop van wat gitaren aan te wakkeren, aangezien het vrij slecht loopt in de winkel!quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:31 schreef guitarist het volgende:
[..]
Krijg jij geld om dit soort berichten te plaatsen?
Slim van je!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, en ik doe dit ook niet omdat het moet, maar ik doe dit om eventueel de verkoop van wat gitaren aan te wakkeren, aangezien het vrij slecht loopt in de winkel!
Kater ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, en ik doe dit ook niet omdat het moet, maar ik doe dit om eventueel de verkoop van wat gitaren aan te wakkeren, aangezien het vrij slecht loopt in de winkel!
Het is gelukt! We zitten nu met z'n 5en in de auto richting de winkel!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Fok! knokploeg kom eraan. Hide while you can Braddiequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het is gelukt! We zitten nu met z'n 5en in de auto richting de winkel!!!
En die menno maar met al z'n uncoolheid in de auto zitten. gnagnagnaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Duidelijk een complot tegen de coole mensen
Veel laag! Komt dat door de opname of is dat je geluid?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef Godshand het volgende:
Zo, ook eens wat van mn gitaarspel erop gezet.
Tot dusver soleer ik nog steeds niet veel, dus maar even wat Metallicariffjes uit de oude doos (die iedereen wel kan geloof ik)
Niks mis met Metallica riffsquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef Godshand het volgende:
Tot dusver soleer ik nog steeds niet veel, dus maar even wat Metallicariffjes uit de oude doos (die iedereen wel kan geloof ik)
hej je kan ook drummenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef Godshand het volgende:
Geluid. Ik hou van moddervet, maar er zit genoeg middentonen inquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Veel laag! Komt dat door de opname of is dat je geluid?
Ik kan beter drummen dan gitaar spelenquote:
Dudequote:Op zondag 10 april 2011 21:16 schreef genakt het volgende:
Zo drop G tuningmaar wat dikkere strings halen
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:16 schreef genakt het volgende:
Zo drop G tuningmaar wat dikkere strings halen
Zienquote:Op maandag 11 april 2011 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Video gemaakt van het optreden van afgelopen donderdag, wil de audio nu los even bewerken (gewoon de mic van de camera) maar hier en daar is het wel wat geclipped benieuwd wat er nog van te maken is
Ja dat is makkelijker gezegd aangezien die Apple teringzooi onmogelijk samenwerkt met Windows waardoor ik alleen alles op school kan bewerken, dus morgen maar eens doenquote:
heb je iets tegen lage tunings ofzoquote:
Damn skippy! Normaal kan ik wel naar je muziek luisteren maar dit trekt ome Menno echt nietquote:
Heb ook band drop fquote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Damn skippy! Normaal kan ik wel naar je muziek luisteren maar dit trekt ome Menno echt niet![]()
Naar G helemaal, A was niet bizar laag genoeg?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef genakt het volgende:
[..]
Heb ook band drop fmaar daar zegt toch iedereen op dat het tyfus herrie is haha
Dat gaat helemaal nergens meer over hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |