Ja dat waren ze!! bedankt nog !!quote:
"Bonkers"quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef Ivoos het volgende:
hoi hoi,
ik zoek een nummer;
geen idee wie die heeft gemaakt.
het is een house/club plaat;
op een gegevenogenblik zegt die : "Bumper" en dan veel gestamp.
bij het zoeken naar bumper krijg ik niet het juiste resultaat.
ik denk eigenlijk dat die bumper zegt
ivoos
Thanks voor het laten weten. Geen dank!quote:
Jawel. Wat betreft je 'aanraders' moet je een eigen topic openen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:41 schreef Barkleys het volgende:
@ donroyco, volgens iemand anders hier dus niet ><
Nr. 1 gokje:quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef Barkleys het volgende:
Oke,
nummer 1 die ik zoek is zoon ; dj versie van het kerk liedje, hari mon de ra mi, ( zo klikt het, spelling is niet goed >< )
nummer 3 is, daarmeee kan ik alleen de clip even uitleggen,
je hebt een meisje en een jonge, die kennen elkaar niet, wat ik me kan herinneren is dat de jongen in een tankstation werkt, en het meisje in een bar (niet zeker dus )
Ze hebben er allebei genoeg van, en gaan weg, met de auto, en dan gaat de auto van het meisje als het goed is kapot,
en er word gezongen, iets van gestopt met proberen,
het is een band van 4 bandleden, en ze staan in de woestijn ofzo iets, veel zand !
Het origineel is:quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek ook een nummer!
Vandaag op Fresh FM. Een Dance nummer dat de beat / instrumentals geheel van Alcazar - Crying at the Discotheque heeft geleend:
Wie maakt me los?
Heb m ondertussen al gevonden, het was Tha Playah - Why So Serious?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:32 schreef Ragboer het volgende:
Is er een van jullie die toevallig kan vertellen wat de artiest en titel van deze track is. Ik herken m maar kan m niet plaatsen:
Thanks man! Die tweede zocht ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:43 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Het origineel is:
Wellicht kun je daar verder mee zoeken...
In de jaren '90 is deze ook nog geweest:
Deze?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef Barkleys het volgende:
Oke,
nummer 1 die ik zoek is zoon ; dj versie van het kerk liedje, hari mon de ra mi, ( zo klikt het, spelling is niet goed >< )
dank je wel. weer even op de zondag middag door de huiskamer springenquote:
Ik denk niet dat het een van deze is, maar je weet maar nooit, er zitten in ieder geval meisjes op straat met koptelefoons inquote:Op zondag 17 april 2011 02:10 schreef Kreupeldicht het volgende:
Hoi.
Ik zoek een liedje, denk ergens eind jaren 90, euro/trance. In de clip zie je een meisje met witte koptelefoon op straat richting iets lopen wat blijkbaar uit de lucht naar beneden komt. Als enige, want je ziet iedereen om haar heen in paniek wegrennen. Op het eind strekt ze haar armen er verlangend naar uit en verdwijnt ze in een wit licht. Is volgens mij geen grote hit geweest, maar zag het destijds regelmatig voorbij komen op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |