De toaster zit ingebouwd in de magnetron. Google maar eens danquote:
Failquote:Op maandag 4 april 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik een paar jaar geleden een gerecht met de naam 'Three steaks' bestelde, en dit op mijn bord kreeg:
[ afbeelding ]
Stom zeg, dat is hier normaalquote:
Dat is zeker niet veelquote:Op maandag 4 april 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik een paar jaar geleden een gerecht met de naam 'Three steaks' bestelde, en dit op mijn bord kreeg:
[ afbeelding ]
meteen vragen of ze de deur dicht willen doen anders waait het vlees van je bordquote:Op maandag 4 april 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest zoeken.quote:Op maandag 4 april 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoel dat die er binnen kort niet meer bij jou staatquote:Op maandag 4 april 2011 22:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
De toaster zit naast de magnetron. Google maar eens dan
in Oostenrijk noemen ze dit een Riesenschnitzel. Ik heb hem niet eens helemaal op gekregen.quote:
Onmogelijk he!quote:Op maandag 4 april 2011 22:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon niet in je eentje opeten.
Nogal jaquote:
Ik zou ook wel eens van die eetchallanges willen doen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onmogelijk he!
Maar die gast gaat dus al die challenges in Amerika af, van die burgers, buritos en weet ik wat meer en gaat de uitdaging aan om die dingen op te eten. EN dan zijn die kutschnitzels hier nog klein
quote:
PWN.quote:Op maandag 4 april 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nogal ja.
Bij een gerecht met die naam verwacht ik 3 grote stukken vlees... nu had ik verdomme meer enge groene dingen op mijn bord liggen dan vlees.
Groene dingenquote:Op maandag 4 april 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nogal ja.
Bij een gerecht met die naam verwacht ik 3 grote stukken vlees... nu had ik verdomme meer enge groene dingen op mijn bord liggen dan vlees.
Aan klagen die handelquote:Op maandag 4 april 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nogal ja.
Jupquote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef JJH het volgende:
http://www.geekologie.com(...)e_stuffed_pizza.php/
Dees kennen jullie natuurlijk allemaal al?
in duitsland hebben ze van die XXL restaurants dan krijg je een schnitzel die past niet op een gewoon bordquote:Op maandag 4 april 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in Oostenrijk noemen ze dit een Riesenschnitzel. Ik heb hem niet eens helemaal op gekregen.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in duitsland hebben ze van die XXL restaurants dan krijg je een schnitzel die past niet op een gewoon bord
Ik heb er 1 keer 2 van opgegeten... de baas van het hotel kwam na de eerste terug en vroeg of ik nog een kleintje wilde... dat was toch iets te veel van het goedequote:Op maandag 4 april 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in Oostenrijk noemen ze dit een Riesenschnitzel. Ik heb hem niet eens helemaal op gekregen.
Oh, juist. Nou, bedankt voor de toelichtingquote:
Hendigquote:Op maandag 4 april 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar een kilo van dat vlees gaat wel lukken
Had geen zin om het hele verhaal te typenquote:Op maandag 4 april 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, juist. Nou, bedankt voor de toelichting
SPuit 11.quote:
Dat heb je met dat soort dingen vaker ja. "als je er 2 op krijgt, is de derde gratis"quote:Op maandag 4 april 2011 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er 1 keer 2 van opgegeten... de baas van het hotel kwam na de eerste terug en vroeg of ik nog een kleintje wilde... dat was toch iets te veel van het goede.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef JJH het volgende:
Wanneer is je steak te groot?
[ afbeelding ]
Als ie niet meer op de BBQ past.
Luchtzakjes?quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je met dat soort dingen vaker ja. "als je er 2 op krijgt, is de derde gratis"![]()
Als eens Windbeutels gegeten? Lokale speciaiteit in de Harz. Ook leuk
random post uit KLB als antwoord doen!quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Antwoorden verzinnen is ook huiswerk gemaakt
Trusten.quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef Trevland het volgende:
Lui, ik ga toch maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
TS kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 4 april 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
random post uit KLB als antwoord doen!
Slagroomsoezen kalibertje atoombomquote:
Ik had hem nog niet gezien hierquote:
Mja, die derde die lag 's nachts in de wc-potquote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je met dat soort dingen vaker ja. "als je er 2 op krijgt, is de derde gratis"![]()
Als eens Windbeutels gegeten? Lokale speciaiteit in de Harz. Ook leuk
Noordwijk hoor ik net iemand roepenquote:Op maandag 4 april 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
Dus KSC-eet-meet in Detroit voor die burger!
Daar gaan we gewoon met z'n allen aan beginnen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
Dus KSC-eet-meet in Detroit voor die burger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |