Oke dan. Nja, laten we het beste hopen.. en het liefst in de vorm van in 1x raak nuquote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Rob gaat nog 1 keer zijn zaad inleveren (gelukkig voor de eisprong, anders was het deze maand weer geen kans). Dan kijken wat de uitslag is, als deze positief is, en ik moet echt 6 maanden wachten, dan gaan we een andere gyn zoeken
ja jullie moeten deze maand allemaal duimenquote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke dan. Nja, laten we het beste hopen.. en het liefst in de vorm van in 1x raak nu
Tuurlijk doe ik datquote:Op maandag 4 april 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja jullie moeten deze maand allemaal duimen
Ik wil een januari 2012 voetballertje
Ik vind brood van de dag ervoor niet lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even brood klaarmaken voor Robski en dan richting boven.... ben oegh
ja ik ook nietquote:Op maandag 4 april 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind brood van de dag ervoor niet lekker
Maar... welterusten
Wel lief.quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook niet
Maar ik ga niet morgenochtend extra vroeg op staan om het brood van Rob klaar te maken
Ik neem nog een rummetje, heb ik nodig
Dat ken ik, al was ik deze keer compleet vergeten om richting nieuw topic te verhuizen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Druk ik niet op 'volg topic'. Ik vroeg me al af waarom er geen actie was.
Erg hè.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Nouuu, dat loog er toch niet omhoor. Die solo's van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |