Als je nou wat gaat stoken tussen je (stief)ouders.quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef Mrtbro het volgende:
Hey,
Ik ben 16 jaar en ben dus verliefd op mijn stiefzus ( ik ken haar nou 3,5 jaar en voel al een paar maanden wat voor haar ) Maar die laatste paar maanden ben ik ook veel meer met haar omgegaan.. zij verteld mij alles en ik eigelijk haar ook (zover ik weet). Terwijl ze het ook wel is over ander jongens heeft.
Maar ik zit met een probleem.. 4 jaar geleden zijn mijn ouders uit elkaar gegaan. en hebben eigelijk een soort partnerruil met elkaar gedaan, dus haar ouders zijn nu mijn stiefouders en andersom ook.
Zou iemand weten wat ik hiermee moet? Aan de ene kant wil ik wil wat met haar maar aan de andere kant is het misschien niet verstandig.
P.S. Ik voel echt wat voor haar. Dit is niet zoiets van: ik vind je leuk :
Elk advies is welkom en vragen worden uiteraard zo spoedig mogelijk beantwoord
What... the... fuck..quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef Mrtbro het volgende:
Maar ik zit met een probleem.. 4 jaar geleden zijn mijn ouders uit elkaar gegaan. en hebben eigelijk een soort partnerruil met elkaar gedaan, dus haar ouders zijn nu mijn stiefouders en andersom ook.
Omdat het dus raar is wanneer de kinderen van een stel ook iets hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef Isthisit het volgende:
Waarom zou het in hemelsnaam niet kunnen dan? Wel bizar trouwens dat met die partnerruil
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat lijkt me juist heerlijk. Je kunt haar makkelijk vragen om in het park te gaan liggen, zonder dat dit verdacht is. Daar kun je dan spelletjes met haar gaan doen, een beetje voelen en kijken of ze dat toelaat. Als ze schrikt, kun je nog altijd zeggen dat het Vriendschappelijk is bedoeld als "Stiefbroeder-zijnde" en dat je haar wilt beschermen.
Ik had ook wel een stiefbroer willen hebben, daar heb ik regelmatig over gefantaseerd.
neeeeequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat lijkt me juist heerlijk. Je kunt haar makkelijk vragen om in het park te gaan liggen, zonder dat dit verdacht is. Daar kun je dan spelletjes met haar gaan doen, een beetje voelen en kijken of ze dat toelaat. Als ze schrikt, kun je nog altijd zeggen dat het Vriendschappelijk is bedoeld als "Stiefbroeder-zijnde" en dat je haar wilt beschermen.
Ik had ook wel een stiefbroer willen hebben, daar heb ik regelmatig over gefantaseerd.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:40 schreef hexta het volgende:
[..]
neeeee
toch weer getopt.
"sorry, maar het was vriendschappelijk, ik zat aan je tieten om je te beschermen!"
Damnitquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja, jij verdraait de boel weer tot een bizarre situatie waarin hij zomaar in haar Tieten zou moeten gaan knijpen. Dat is onrealistisch. Zoiets moet subtiel gaan, een beetje wrijven en dan misschien langzaam richting de intieme zones. Met ondersteunend taalgebruik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:40 schreef hexta het volgende:
[..]
neeeee
toch weer getopt.
"sorry, maar het was vriendschappelijk, ik zat aan je tieten om je te beschermen!"
Wtf heb jij voor een rare ideeën over stiefbroer en stiefzus relaties..?? hahaha.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, jij verdraait de boel weer tot een bizarre situatie waarin hij zomaar in haar Tieten zou moeten gaan knijpen. Dat is onrealistisch. Zoiets moet subtiel gaan, een beetje wrijven en dan misschien langzaam richting de intieme zones.
Ik kan me niet voorstellen waarom niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wtf heb jij voor een rare ideeën over stiefbroer en stiefzus relaties..?? hahaha.
Dat hoeft mij stiefzus echt niet bij me te doen.. zelfs niet als ik zwaar bezopen ben.
Bij mij wel, die stiefzus van jou...quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wtf heb jij voor een rare ideeën over stiefbroer en stiefzus relaties..?? hahaha.
Dat hoeft mij stiefzus echt niet bij me te doen.. zelfs niet als ik zwaar bezopen ben.
Dat zou je wel willenquote:
Zou je mijn vraag willen beantwoorden? Ik ben erg benieuwd naar je antwoord.quote:
Tering hey, jij moet echt een keer gruwelijk volgeblaft worden of niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wanneer jullie het huis delen, verschijnt ze mogelijk in redelijk blote kleding gedurende de zomerperiode. En je ziet haar weleens staan in haar ondergoed op haar kamer, per ongeluk, dat soort situaties.
gaan jullie bloemen plukken in de zomermaanden... ja, lijkt me allemaal zo logisch...
Zit hier in tranen hahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:54 schreef hexta het volgende:
[..]
Tering hey, jij moet echt een keer gruwelijk volgeblaft worden of niet?
Waar kom jij vandaan? Je gebruikt namelijk termen die ik moet googelen om de betekenis te achterhalen... ( getopt, volblaffen)quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:54 schreef hexta het volgende:
[..]
Je kan er niet omheen, geef maar gewoon antwoord.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan? Je gebruikt namelijk termen die ik moet googelen om de betekenis te achterhalen... ( getopt, volblaffen)
Ik slaap in een één persoons bed met mijn stiefzus en in de zomer delen we een tent.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zou je mijn vraag willen beantwoorden? Ik ben erg benieuwd naar je antwoord.
Neem nu een stiefzus die er redelijk tot goed uitziet. Zij wordt aan jou voorgesteld. Ze glimlacht lief en beiden delen jullie het lot van een gebroken gezin.
Wanneer jullie het huis delen, verschijnt ze mogelijk in redelijk blote kleding gedurende de zomerperiode. En je ziet haar weleens staan in haar ondergoed op haar kamer, per ongeluk, dat soort situaties.
Gezamenlijk kijken jullie tv-programma's in de koude wintermaanden, gaan jullie bloemen plukken in de zomermaanden... ja, lijkt me allemaal zo logisch...
niiiiiiice.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik slaap in een één persoons bed met mijn stiefzus en in de zomer delen we een tent.
Lekker met onze zweterige lijven tegen elkaar..
Ja en van het één komt het ander en voor je het weet snijd ze je pielemuis eraf.quote:
Zegt ie tegen de ongekroonde koningin van ONZ...quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:54 schreef hexta het volgende:
[..]
Ergens kan ik het begrijpen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik word voor Troll uitgemaakt, terwijl ik hier de enige ben die TS wel kan begrijpen. Iedereen roept: "Nee man", maar ik me wel kan voorstellen hoe hij ligt te fantaseren. Hij moet geholpen worden.
Tijd voor een kroon danquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zegt ie tegen de ongekroonde koningin van ONZ...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja en van het één komt het ander en voor je het weet snijd ze je pielemuis eraf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet geholpen worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik word voor Troll uitgemaakt, terwijl ik hier de enige ben die TS wel kan begrijpen. Iedereen roept: "Nee man", maar ik me wel kan voorstellen hoe hij ligt te fantaseren. Hij moet geholpen worden.Descending into the abyss.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef hexta het volgende:
[..]Ultiem genot met je stiefzus, jeweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
WAAROM in hemelsnaam niet? Heb jij vroeger nooit liggen fantaseren over je lerares die net iets te ver voorover boog of over je buurvrouw die van die korte rokjes droeg? Zij zijn onbereikbaar, maar sluipen toch je fantasieën binnen, niemand kan daarbij komen. Jij, Alleen, op je kamertje. Mij maak je niets wijs.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ergens kan ik het begrijpen..
maar ik wil me écht niet voorstellen heo hij ligt te fantaseren.
Ik had alleen maar ouwe taarten als leraressen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
WAAROM in hemelsnaam niet? Heb jij vroeger nooit liggen fantaseren over je lerares die net iets te ver voorover boog of over je buurvrouw die van die korte rokjes droeg? Zij zijn onbereikbaar, maar sluipen toch je fantasieën binnen, niemand kan daarbij komen. Jij, Alleen, op je kamertje. Mij maak je niets wijs.
Deze jongen heeft het toevallig getroffen met zijn Stiefzuster. Geen bloedband, gewoon een schone jongedame met waarschijnlijk een prettig karakter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |