Als je nou wat gaat stoken tussen je (stief)ouders.quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef Mrtbro het volgende:
Hey,
Ik ben 16 jaar en ben dus verliefd op mijn stiefzus ( ik ken haar nou 3,5 jaar en voel al een paar maanden wat voor haar ) Maar die laatste paar maanden ben ik ook veel meer met haar omgegaan.. zij verteld mij alles en ik eigelijk haar ook (zover ik weet). Terwijl ze het ook wel is over ander jongens heeft.
Maar ik zit met een probleem.. 4 jaar geleden zijn mijn ouders uit elkaar gegaan. en hebben eigelijk een soort partnerruil met elkaar gedaan, dus haar ouders zijn nu mijn stiefouders en andersom ook.
Zou iemand weten wat ik hiermee moet? Aan de ene kant wil ik wil wat met haar maar aan de andere kant is het misschien niet verstandig.
P.S. Ik voel echt wat voor haar. Dit is niet zoiets van: ik vind je leuk :
Elk advies is welkom en vragen worden uiteraard zo spoedig mogelijk beantwoord
What... the... fuck..quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef Mrtbro het volgende:
Maar ik zit met een probleem.. 4 jaar geleden zijn mijn ouders uit elkaar gegaan. en hebben eigelijk een soort partnerruil met elkaar gedaan, dus haar ouders zijn nu mijn stiefouders en andersom ook.
Omdat het dus raar is wanneer de kinderen van een stel ook iets hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef Isthisit het volgende:
Waarom zou het in hemelsnaam niet kunnen dan? Wel bizar trouwens dat met die partnerruil
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat lijkt me juist heerlijk. Je kunt haar makkelijk vragen om in het park te gaan liggen, zonder dat dit verdacht is. Daar kun je dan spelletjes met haar gaan doen, een beetje voelen en kijken of ze dat toelaat. Als ze schrikt, kun je nog altijd zeggen dat het Vriendschappelijk is bedoeld als "Stiefbroeder-zijnde" en dat je haar wilt beschermen.
Ik had ook wel een stiefbroer willen hebben, daar heb ik regelmatig over gefantaseerd.
neeeeequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat lijkt me juist heerlijk. Je kunt haar makkelijk vragen om in het park te gaan liggen, zonder dat dit verdacht is. Daar kun je dan spelletjes met haar gaan doen, een beetje voelen en kijken of ze dat toelaat. Als ze schrikt, kun je nog altijd zeggen dat het Vriendschappelijk is bedoeld als "Stiefbroeder-zijnde" en dat je haar wilt beschermen.
Ik had ook wel een stiefbroer willen hebben, daar heb ik regelmatig over gefantaseerd.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:40 schreef hexta het volgende:
[..]
neeeee
toch weer getopt.
"sorry, maar het was vriendschappelijk, ik zat aan je tieten om je te beschermen!"
Damnitquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |