Wat vraagt ze, of je kinderen krijgt als je het staand doet?quote:
Het ging om dr badjas maar het gaat natuurlijk eigenlijk altijd om Jo en niet om Flip of wie dan ook :pquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat vraagt ze, of je kinderen krijgt als je het staand doet?
[..]
Dus hij vraagt of d'r badjas niet uit kan, en zij zegt het gaat om mij en niet om jou?quote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het ging om dr badjas maar het gaat natuurlijk eigenlijk altijd om Jo en niet om Flip of wie dan ook :p
quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
vraag me af wie die missie`s steeds bedenkt.......degene mag zich diep gaan schamen
Eronder... veeeeeeeeeer onder het niveauquote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef bollokus het volgende:
die humor van alexis echt boven mijn nivo of eronder dat weet ik niet
[..]
Als Maik en Mo beide niet lachen is het gewoon niet grappig.quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef bollokus het volgende:
Versabommiequote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
vraag me af wie die missie`s steeds bedenkt.......degene mag zich diep gaan schamen
een heeeeeeeeeeel ander levelquote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eronder... veeeeeeeeeer onder het niveau
Je moet als je het gedaan hebt....de vrouw moet dan gelijk een handstand doen en dan een half uur volhouden...........dan zakt het naar benedenquote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Humor en Alex in 1 zinquote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef bollokus het volgende:
ze vroeg of hij haar even wou aaien op haar rug. zij heeft z'n badjas aan. dus hij zegt: heb je niet iets dunners ?quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus hij vraagt of d'r badjas niet uit kan, en zij zegt het gaat om mij en niet om jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |