quote:
Hehe ze doet het niet verkeerd nee...quote:
Zeg je nuquote:
Ja idd, wtfquote:
Nichts muss, alles kann, Schaetzi.quote:
Jij gaat nog aan mij denken zaterdagquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nichts muss, alles kann, Schaetzi.
Ik hoop het!quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij gaat nog aan mij denken zaterdag
Sexta feiraquote:
Ja zij ook al he?quote:
Hangt van je definitie van vrijdag af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Neen! Je mag mijn hand niet hebben!quote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef WinterBreeze het volgende:
BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL BEDEL
Ja, jullie ook!quote:Op maandag 4 april 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zij ook al he?Hier ook al...
Ik hoop dat ze weer beter is dan!
Ruilen voor een derde been?quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen! Je mag mijn hand niet hebben!
quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
Eindelijk weet ik waar die B voor staat in missBblond
quote:
Toen welquote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ooit wel ja. Ik was zo'n witblond meisje vroeger
En brein staat voor jouw NSB-antipiratenkant?quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
Eindelijk weet ik waar die B voor staat in missBblond
Blond is voor kindjes, donker voor vrouwen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
volgens mij staat dat dr ook wel goed ja, net als dat lange haarquote:
Ik weet niet, ik val er ook maar zo in...quote:
quote:
Nee, nu heb je dyslexie.quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toen had je nog een axcuus, nu niet meer
Weet jij wel hoe geil wij zijn, lieverd?quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, is onderhand een wekelijks iets ofzo
quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe geil wij zijn, lieverd?
Echt, veel te geilquote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe geil wij zijn, lieverd?
Omdat tijn nou niet bepaald de bonerkoningin van de wereld is, wel...quote:
Je lult raarquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat tijn nou niet bepaald de bonerkoningin van de wereld is, wel...
Ik wil me er bij jou niets van voorstellen, sorry Peu.quote:
Ik ben raar. Je neemt me maar zoals ik ben.quote:
Since when?quote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blond is voor kindjes, donker voor vrouwen.
Dan schets ik even de oorzaak voor je, dronker haar iets krullend tot net boven de schouders, lang, zeer slank, goed verzorgd en intellectueel ontwikkeld. En ze zoent heerlijkquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil me er bij jou niets van voorstellen, sorry Peu.
Het scheelt dat ik rare mensen wel kan waarderenquote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben raar. Je neemt me maar zoals ik ben.
Igualmentequote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik rare mensen wel kan waarderen
*zweep en kettingen erbij pakt*quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, is onderhand een wekelijks iets ofzo
quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sommige hebben nou niet het gift van een hoog iq he dus tja
Al in een vorige Singles per decreet vastgesteld door B en mij.quote:
quote:
En nu is je haar aubergine kleurigquote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, ik doe niks met decreten. Vandaarquote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al in een vorige Singles per decreet vastgesteld door B en mij.
Heb je weer zitten slapen, blondje?
Zo erg ben je nu, denk meteen het ergstequote:
Ja maar door huppel durf ik het niet meer zo te noemenquote:
Ik denk je wel donker.quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik doe niks met decreten. Vandaar
I like my blonde hair
Hoest met Mutsje, ze komt nooit meer?quote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar door huppel durf ik het niet meer zo te noemen
ik las toch even "ik dek..."quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, mag ik? Ik ben normaal lief tegen je
quote:
Jawel soms.. vorige week nog met haar gezopen en lol gehadquote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoest met Mutsje, ze komt nooit meer?
Ik geloof dat ze wel van een hengst af en toe houdt...quote:
quote:
Tov. Ik moet d'r nog meeten. Of beter niet?quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel soms.. vorige week nog met haar gezopen en lol gehad
Ze is in het echt veel leukerquote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tov. Ik moet d'r nog meeten. Of beter niet?
Nog welquote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lach tot de hel en terug, dat weet je toch
Huppel is engquote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tov. Ik moet d'r nog meeten. Of beter niet?
mmmhwa, ligt er aan wat je leuk vindquote:
Net zo leuk als jij?quote:
Says who?quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mmmhwa, ligt er aan wat je leuk vindze is wel typisch
Daar kan ik niet over oordelen he..quote:
dat is ook gewoon dat ik eng vind, niet hel op zich, wel dat jij zelfs daar nog lachtquote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lach tot de hel en terug, dat weet je toch
Weet je dat ik er serieus over heb nagedacht m'n haar eens zwart te verven?quote:
moiquote:
Eng kan ik hebben. Stil, verlegen, oninteressant niet.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is ook gewoon dat ik eng vind, niet hel op zich, wel dat jij zelfs daar nog lacht
Nooit meer doen plies.quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je dat ik er serieus over heb nagedacht m'n haar eens zwart te verven?
Je weet wel waar ik van hou toch?quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen he..
Nou... Doei danquote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eng kan ik hebben. Stil, verlegen, oninteressant niet.
Huppel is best wel stil en verlegen ja.quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eng kan ik hebben. Stil, verlegen, oninteressant niet.
Uhuhquote:
Volgens mij begrijp je me verkeerd!quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Huppel is best wel stil en verlegen ja.
Als huppel er is, dan weet je dat, ook voordat ze er is, ze wordt aangekondigdquote:
Zij is vergeleken bij jou een sterk, tikje onzeker, twijfelend katje dat uit de boom zit te kijken?quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh
Maar ik weet niet of huppel en ik te vergelijken zijn..
Ik weet nog goed dat ze door de bus in mijn pittoreske stadje schreeuwde (omdat er kinders in de bus zaten): WIE WIL ER OP HET KNOPPIE DRUKKEN???quote:
Die breng ik wel tot bedaren...quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als huppel er is, dan weet je dat, ook voordat ze er is, ze wordt aangekondigd
quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zij is vergeleken bij jou een sterk, tikje onzeker, twijfelend katje dat uit de boom zit te kijken?
Daar herken ik dr wel in jaquote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat ze door de bus in mijn pittoreske stadje schreeuwde (omdat er kinders in de bus zaten): WIE WIL ER OP HET KNOPPIE DRUKKEN???
Nee, dat denk ik nietquote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me verkeerd!
Whahahaquote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat ze door de bus in mijn pittoreske stadje schreeuwde (omdat er kinders in de bus zaten): WIE WIL ER OP HET KNOPPIE DRUKKEN???
Das mijn type!quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Neuh, ik hoorde haar door 3 deuren heen aankomenquote:Op maandag 4 april 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij haar ook in de bus geduwd?
Ze viel met de deur in huis?quote:Op maandag 4 april 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, ik hoorde haar door 3 deuren heen aankomen
Arme EZ had het zwaar met ons, die moest de hele zondag bijkomen van het kabaalquote:Op maandag 4 april 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, ik hoorde haar door 3 deuren heen aankomen
Kan me voorstellenquote:Op maandag 4 april 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arme EZ had het zwaar met ons, die moest de hele zondag bijkomen van het kabaal
Zoiets ja, iemand moest denk ik achteraf uitleggen aan de buren wat er aan de hand was.quote:
Ez heeft het zeker zwaarquote:Op maandag 4 april 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arme EZ had het zwaar met ons, die moest de hele zondag bijkomen van het kabaal
Ach nee, die man was hartstikke blij met ons!quote:
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach nee, die man was hartstikke blij met ons!
quote:
quote:
Zijn moffen welkom?quote:
quote:
Ach. Zelfs mensen uit Rotterdam zijn welkom geloof ik.quote:
Nog geen ideequote:
Hij heeft gisteren duidelijk laten weten dat ie Twente haatquote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach. Zelfs mensen uit Rotterdam zijn welkom geloof ik.
Doe normaal joh. Gek.
ongewapend en met 3 fietsen om terug te gevenquote:
Terechtquote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren duidelijk laten weten dat ie Twente haat
Hij is Ajacied!quote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren duidelijk laten weten dat ie Twente haat
fietsen?quote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ongewapend en met 3 fietsen om terug te geven
Dat is geen reden om mij niet leuk te vindenquote:
Die komt hier niet voorbijquote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
fietsen?
ik vervuil de Rijn voor je
Je zegt coooolaquote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen reden om mij niet leuk te vindenIk haat voetbal!
Maar ze slikt wel alles inquote:
Geweldig toch?quote:
dat weet ik. Maar denk je dat 3 ton plutonium je niks doet?quote:
Dat doen brabo's beter!quote:
Boer zoekt vrouw.quote:
doettutnie, kutmoffen...quote:
Ik woon in Helmond he....waar denk je dat de straatverlichting hier op brand?quote:Op maandag 4 april 2011 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat weet ik. Maar denk je dat 3 ton plutonium je niks doet?
Geloof het of niet... Maar er zijn mannen die dat niet tof vindenquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik woon in Helmond he....waar denk je dat de straatverlichting hier op brand?
niet op stroom
Hij heet Theo en eet teveel kauwgom?quote:Op maandag 4 april 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet... Maar er zijn mannen die dat niet tof vinden
quote:
knuffelmeisje houdt er ook niet van. boeit toch niet.quote:Op maandag 4 april 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thermische energie van gefrustreerde grammarnazi's.quote:waar denk je dat de straatverlichting hier op brand?
Their loss.quote:Op maandag 4 april 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
Boeit mij ook niet. Ze nemen me maar zoals ik benquote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
knuffelmeisje houdt er ook niet van. boeit toch niet.
yuki is koudbloedigquote:Op maandag 4 april 2011 22:36 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Thermische energie van gefrustreerde grammarnazi's.
Harm en Wilma op de fiets.quote:
Jij moet je mail eens even checken als je wilt.quote:
inkopper waiting to happenquote:Op maandag 4 april 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeit mij ook niet. Ze nemen me maar zoals ik ben
Waarom lijkt jouw avatar op Lurch van the Addams Family?quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet je mail eens even checken als je wilt.
roddelen is niet liev.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Harm en Wilma op de fiets.Achterhoekse meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twentse meisjes
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Neequote:Op maandag 4 april 2011 22:36 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Thermische energie van gefrustreerde grammarnazi's.
ik bedacht het me net toen ik je online zagquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet je mail eens even checken als je wilt.
Dies kaalquote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom lijkt jouw avatar op Lurch van the Addams Family?
katten kadavers?quote:
is niet roddelen, ze heeft t altijd koudquote:
Nee, da's Fester. Lurch is die lange slungel die niet praat.quote:
Surinaamse kinderhoertjes met AIDSquote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Achterhoekse meisjesTwentse meisjes
moet dat met koppel-teken dan?quote:
Ow. Ik praat wel eens hoor. Soms. Als het moet.quote:Op maandag 4 april 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, da's Fester. Lurch is die lange slungel die niet praat.
Jij bent duidelijk net effe een tikje expressiever dan ik ben.quote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
oh ieh ooh ah ah ting tang walla walla bing bang
Weekje Japan, zal d'r opfleuren...quote:Op maandag 4 april 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is niet roddelen, ze heeft t altijd koudzelfs in de zon als iedereen zit te zweten
tuurlijkquote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
Mooi. Een man die weet wanneer ie z'n mond moet houden.quote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ow. Ik praat wel eens hoor. Soms. Als het moet.
ah.. witch docter.. van de cartoons.. moest t opzoeken maar was wel een oh-ja-erlebnisquote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
Wieso?quote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk net effe een tikje expressiever dan ik ben.
Nu met ligt groeiend brabo accentquote:Op maandag 4 april 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Een man die weet wanneer ie z'n mond moet houden.
Had ik al verteld dat ik Tukker ben?
Hmmm... Nee. Nee, na een weekend Twente niet meerquote:
jammer, alleen op vrijdag dus?quote:Op maandag 4 april 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nee. Nee, na een weekend Twente niet meer
Nee hoor. Ik kan relatief makkelijk schakelen tussen accentenquote:
Dat was me niet ontgaan, jongedamequote:Op maandag 4 april 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Een man die weet wanneer ie z'n mond moet houden.
Had ik al verteld dat ik Tukker ben?
Eigenlijk moet ik een Twents ros in m'n UI nemen he. Maar dan denkt men dat ik voetbalsupporter ben, dat mag natuurlijk nooit gebeuren.quote:
Yuki, ze hebben het feesttopic geslotenquote:
dan paint je hem groen ofzo ipv roodquote:Op maandag 4 april 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een Twents ros in m'n UI nemen he. Maar dan denkt men dat ik voetbalsupporter ben, dat mag natuurlijk nooit gebeuren.
Natuurlijk niet. De vlag is wit met rood.quote:
Waarom zouden ze dat denken?quote:Op maandag 4 april 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een Twents ros in m'n UI nemen he. Maar dan denkt men dat ik voetbalsupporter ben, dat mag natuurlijk nooit gebeuren.
quote:
Groen is de kleur van de islam...quote:
Dat is het enige waar ze aan denken bij Twente?quote:
Ik probeerde hem nog tegen te houden...quote:
Ja, erg hèquote:Op maandag 4 april 2011 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki, ze hebben het feesttopic gesloten
je bent roddelwaardigquote:
En St. Patricks Dayquote:
Wat denk je zelf? Het zijn wel Fokkers hequote:Op maandag 4 april 2011 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het enige waar ze aan denken bij Twente?
halal stoofvlees, ook lekker.quote:
Volgens mij aan Villareal.quote:Op maandag 4 april 2011 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het enige waar ze aan denken bij Twente?
Van je vrienden moet je het maar hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik probeerde hem nog tegen te houden...
Hoest meis?
En Deep Green (luister nu de muziek.quote:
Wachten op het volgende Schenkstroop/richard topickaap topic dan maarquote:Op maandag 4 april 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, erg hè
Binnen 24 uur dicht; ik had ze nog wel 3 dagen gegeven
Nee, die heb Lenin gepikt.quote:
dat is de kleur van de islam na een zelfmoordaanslagquote:
Die falers moeten ze echt een IP-ban for life geven.quote:Op maandag 4 april 2011 22:47 schreef Barbusse het volgende:
Wachten op het volgende Schenkstroop/richard topickaap topic dan maar
Ik dacht dat ivm de vlag van Israel... Geloof ikquote:Op maandag 4 april 2011 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, die heb Lenin gepikt.
Oranje is de kleur van de lol en van succes
Waarom? Ze brengen vermaak. Misschien niet jouw vermaak, maar toch...quote:Op maandag 4 april 2011 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Die falers moeten ze echt een IP-ban for life geven.
Gaan we dan weer samen?quote:Op maandag 4 april 2011 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wachten op het volgende Schenkstroop/richard topickaap topic dan maar
Richard dm'de mij gisterenquote:Op maandag 4 april 2011 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Die falers moeten ze echt een IP-ban for life geven.
Klinkt mooi.quote:Op maandag 4 april 2011 22:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van je vrienden moet je het maar hebben
Goedtoffe avond gehad met collega's
Hoest daar?
Rasoptimist.quote:Op maandag 4 april 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, erg hè
Binnen 24 uur dicht; ik had ze nog wel 3 dagen gegeven
Constructieve kritiek dan he? Dat is het toverwoordquote:
Ehh? Dat joodse schriele sterretje dat uitnodigend de uitdagende moslimwereld inkijkt?quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ivm de vlag van Israel... Geloof ik
Vermaak? Ze zijn +200 voorspelbaar.quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef Barbusse het volgende:
Waarom? Ze brengen vermaak. Misschien niet jouw vermaak, maar toch...
Je zit nu 2 maanden gewoon in Aken?quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt mooi.
Chill eigenlijk, ook wel es lekker. 2 maanden niet reizen![]()
quote:
voor je het weet is je sterretje een rondjequote:Op maandag 4 april 2011 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehh? Dat joodse schriele sterretje dat uitnodigend de uitdagende moslimwereld inkijkt?
Mij niet!quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doet hij geloof ik bij iedere vrouw die hem tegenspreekt.
Wees vereerd, mij noemen ze slechts troll.
Yup. Maandje cursusgeven aan 6 Colombianenquote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je zit nu 2 maanden gewoon in Aken?
Ook wel lekker dat je knuffelmeisje dan dichterbij hebt![]()
Hij besloot met zeggen dat hij me niet aan zou durven spreken in real lifequote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doet hij geloof ik bij iedere vrouw die hem tegenspreekt.
Wees vereerd, mij noemen ze slechts troll.
Ik deed toch niet anders?quote:Op maandag 4 april 2011 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Constructieve kritiek dan he? Dat is het toverwoord
Die Datura neem ik niet nog een keer hoor...quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor je het weet is je sterretje een rondje
is dat beter of slechter dan dat ie uitbundig zou komen knuffelen?quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij besloot met zeggen dat hij me niet aan zou durven spreken in real lifeToen had ik het niet meer en heb ik 'm genegeerd
Daarom stel ik ook voor om het wat op te spicen. We beginnen een bullshit-bingo. Iedere keer dat woorden zoals anti-depressivia, lelijk, anti sociaal en aanverwante termen vallen, vinken we het af op een kaart. De user die als eerste zijn kaart vol heeft, wint een meet&greet met ze!quote:
Geen idee. Ik ken die knul niet goed.quote:Op maandag 4 april 2011 22:53 schreef clevy het volgende:
[..]
is dat beter of slechter dan dat ie uitbundig zou komen knuffelen?
laat hem voor een stilstaande trein springen en zijn enkel breken!quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij besloot met zeggen dat hij me niet aan zou durven spreken in real lifeToen had ik het niet meer en heb ik 'm genegeerd
Oh, dat soort dingen kan je ook mooi in het hvjjn topic doenquote:Op maandag 4 april 2011 22:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom stel ik ook voor om het wat op te spicen. We beginnen een bullshit-bingo. Iedere keer dat woorden zoals anti-depressivia, lelijk, anti sociaal en aanverwante termen vallen, vinken we het af op een kaart. De user die als eerste zijn kaart vol heeft, wint een meet&greet met ze!
en nu hangt ie aan een touw boven zijn trappengat te bungelen....tot ze hem ontdekken over 8 weken omdat de buren klagen over de stank.quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hehe, ik weet niet of dat zozeer gevoelens zijn. Je kan gewoon hele kratten bier inzetten op hun acties.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
laat hem voor een stilstaande trein springen en zijn enkel breken!Enkel breken? Beetje karig, MataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En na dat maandje?quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yup. Maandje cursusgeven aan 6 Colombianen
Zeker, nog maar 120 km...
Jij al aan de vaste man?
Misschien is dat de reden dat je geen dm van hem hebtquote:
Oh, bier is ook goedquote:Op maandag 4 april 2011 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehe, ik weet niet of dat zozeer gevoelens zijn. Je kan gewoon hele kratten bier inzetten op hun acties.
Zou het?quote:Op maandag 4 april 2011 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en nu hangt ie aan een touw boven zijn trappengat te bungelen....tot ze hem ontdekken over 8 weken omdat de buren klagen over de stank.
ik kan niks beloven.quote:
Jouw PI klopt niet, die zou eerder ditquote:Op maandag 4 april 2011 22:54 schreef ArTiC het volgende:
en nu hangt ie aan een touw boven zijn trappengat te bungelen....tot ze hem ontdekken over 8 weken omdat de buren klagen over de stank.
Mijn levenquote:Op maandag 4 april 2011 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden dat je geen dm van hem hebt
Successen behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst?quote:
Zijn ze daar niet al aan gewend dan?quote:Op maandag 4 april 2011 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de PI sloeg op de overlast voor de buren.quote:Op maandag 4 april 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Jouw PI klopt niet, die zou eerder dit [ afbeelding ] moeten zijn.
zien. Colombia moet es geregeld worden...quote:Op maandag 4 april 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
En na dat maandje?
120 km is te doenZeker op de autobahn
En neegeen knuffeljongen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Oh noesquote:
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
lees de financiële bijsluiter zou ik zeggen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Successen behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long![]()
Ik ben in een milde bui.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
zien. Colombia moet es geregeld worden...
1:45 Utreg-huis gisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel heel netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te hard rijden red ik trouwens echt niet
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
dat gaat vanzelf weer over.. pak de koe bij de horens en laat je gaanquote:I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health![]()
[..]
1:45 Utreg-huis gisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het Colombiaverhaal een beetje gemist geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Las wel iets over een afscheid; dus ik neem aan dat je een functie daar gaat krijgen?
Doe je goed!
Ik zou komend weekend ook lekker auto kunnen gaan rijdenAlleen brandstofprijzen houden me een beetje tegen atm
En tsja. Je kan niet alles hebben
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik wilde het es proberen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel heel netjesNiet te hard rijden red ik trouwens echt niet
Den Bosch-Heerlen is een verademing man!
Mijn lever is aan het werk op dit moment, dus mag hopen dat ie goed zitquote:
[..]
1:45 Utreg-huis gisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe je goed.. ik heb gister weer een prent gescoord vrees ik.. eikels stonden op de zandweg naast de sloot en hadden de camera op de achterzijde van een hectometerpaaltje gehangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
vanmiddag stonden ze weer met de camera tussen Utrecht en A'dam...5 rijstroken breed....max 100km/u en maar controleren![]()
voor de verkeersveiligheid?
mijn reedt
Inderdaad. Levers met RSI...quote:Op maandag 4 april 2011 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn lever is aan het werk op dit moment, dus mag hopen dat ie goed zit
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.![]()
Bonnenquotumquote:Op maandag 4 april 2011 23:01 schreef ArTiC het volgende:
vanmiddag stonden ze weer met de camera tussen Utrecht en A'dam...5 rijstroken breed....max 100km/u en maar controleren![]()
mijn reedt
We hebben geen kinderkanker, zijn niet aan de heroine en verkopen onze organen niet op de markt in Kinshasa!quote:Op maandag 4 april 2011 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb het Colombiaverhaal een beetje gemist geloof ikLas wel iets over een afscheid; dus ik neem aan dat je een functie daar gaat krijgen?
Doe je goed!
Ik zou komend weekend ook lekker auto kunnen gaan rijdenAlleen brandstofprijzen houden me een beetje tegen atm
En tsja. Je kan niet alles hebben![]()
Ja, Colombia wordt hem. Bogota.
Knap, ik reed de afgelopen week in een Volvo met 280pk, veel succes met inhoudenquote:Op maandag 4 april 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wilde het es proberen.
Den Bosch-Heerlen is een verademing man!Met de S80 lukt me dat beter, die is een stuk trager. Dan gaat de CC altijd op 140
is het rond?quote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben geen kinderkanker, zijn niet aan de heroine en verkopen onze organen niet op de markt in Kinshasa!![]()
Ja, Colombia wordt hem. Bogota."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Door een topic te openen en dan hem te gaan dmmen?quote:
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ze sporen gewoon niet die debielen die de snelheid daar hebben neergezet, kan makkelijk 130-140 daar. Mja boven de 100 wordt het voor veel Nederlanders moeilijk na te denken blijkbaarquote:Op maandag 4 april 2011 23:01 schreef ArTiC het volgende:
mijn reedt![]()
![]()
Ik wil weer zo'n mooie show van Peter R. de Vries.quote:Op maandag 4 april 2011 23:01 schreef clevy het volgende:
[..]
doe je goed.. ik heb gister weer een prent gescoord vrees ik.. eikels stonden op de zandweg naast de sloot en hadden de camera op de achterzijde van een hectometerpaaltje gehangen
De aarde is rond, dat is het enige.quote:
Nee man, nog es 2-3 weken wachten. Ik heb gezegd dat ik ook met andere dingen bezig ben.
Ben ik ook.
Altijd de optimist!quote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben geen kinderkanker, zijn niet aan de heroine en verkopen onze organen niet op de markt in Kinshasa!![]()
Ja, Colombia wordt hem. Bogota.
Nice! Gefeliciteerd!!
Voor (on)bepaalde tijd? Wat ga je er precies doen?
matennaaierij is dat jaquote:Op maandag 4 april 2011 23:01 schreef ArTiC het volgende:
mijn reedtik vind het echt triest en belachelijk. Iedereen rijdt er ook gewoon 120, zelfs in de spits, kan makkelijk
![]()
@Samzz, slaap lekker
Bottoms up yours.quote:Dan kan ie die drankjes van vanavond niet afbrekenDat, of ik heb het verkeerd gelezen.![]()
Hij gaat mijn topic kapenquote:Op maandag 4 april 2011 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door een topic te openen en dan hem te gaan dmmen?Met zijn gebrek aan sociale vaardigheden, jwtz
Het ergste is, ze willen daar weer traject controle invoerenquote:Op maandag 4 april 2011 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze sporen gewoon niet die debielen die de snelheid daar hebben neergezet, kan makkelijk 130-140 daar. Mja boven de 100 wordt het voor veel Nederlanders moeilijk na te denken blijkbaar
snurk ze!quote:I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
ik zie een tegenstellingquote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij gaat mijn topic kapenMet zijn gebrek aan sociale vaardigheden, jwtz
![]()
Ahhh, tief op hoor!quote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ergste is, ze willen daar weer traject controle invoeren
Je hebt een complete landingsbaan daar man!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nah, ik zou gaan posten in Hvjjn.quote:Op maandag 4 april 2011 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door een topic te openen en dan hem te gaan dmmen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
dan demonteer ik mijn kentekenplaten wel als ik daar moet zijnquote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ergste is, ze willen daar weer traject controle invoeren
![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~![]()
Een dubbele zelfsquote:Op maandag 4 april 2011 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ahhh, tief op hoor!
Je hebt een complete landingsbaan daar man!kunen prima 2 van die airbus A380 dingen tegelijk landen
Hij heeft geen sociale vaardigheden. En dat wist hij te verbergen voor alle mensen van zijn werk en zijn complete vriendengroep.quote:
ik wil niet landen, ik wil opstijgenquote:Op maandag 4 april 2011 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ahhh, tief op hoor!
Je hebt een complete landingsbaan daar man!
Ook die boete gaat weer omhoog, 160eu geloof ik dat het wasquote:Op maandag 4 april 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan demonteer ik mijn kentekenplaten wel als ik daar moet zijn![]()
![]()
jij hebt ook zo'n auto?quote:
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: