ZE IS EEN RAT, IK NOEM HET GEWOON NOG EEN KEER EEN RAT. R A T, EEN RAT!quote:Op maandag 4 april 2011 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje jammer voor haar nicht, die vind ik best aardig maar ik ga het toch lekker even roepen... dat heb ik wel verdient na al die weken streamen!
3 DAGEN HOEREREN VOOR 5000 EURO!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
LAURA.IS.EEN.SMERIGE.GOEDKOPE.ZLOTTYHOERRRRRRRRRRRRRRRRR! JA DAT IS ZE JA!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe het, of doe het niet. Maar dit is geen van tweeënquote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Mellietje19 het volgende:
Het is ook nooit goed... doet ze hem niet dat is het niet goed doet ze het wel is het ook niet goedpositiviteit is ver te zoeken hier volgens mij
weigeren dusquote:Op maandag 4 april 2011 21:22 schreef MaryChey het volgende:
[..]
had ze haar mond moeten houden , of weiferen
Nou, mijn ding is het niet. Arrogante zweefteef,... maar ik denk als je die strijkplank lekker vind dat je erg veel lol kan hebben.quote:
As er tv gemaakt wordt wil ze dr natuurlijk wel bij zijn he?quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Flow3r het volgende:
natuurlijk Mo weer als eerste erbij om uit te horen
What's the fun in that? Ze kunnen vast nog wel wat meer beelden gebruiken om te knippen en plakken voor een daily later deze week.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
ZE IS EEN RAT, IK NOEM HET GEWOON NOG EEN KEER EEN RAT. R A T, EEN RAT!
En toch blijft ie maar doorgaan he?quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Alex houdt je stomme harses, ze mag niks meer zeggen. Ze heeft trouwens al teveel gezegd.
Om ze te verknallen steeds?quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef sjampoeh het volgende:
waarom krijg laura steeds missies ???????????????????????????????????????????
Die gieren passen precies bij elkaarquote:Op maandag 4 april 2011 21:24 schreef Blackprinces het volgende:
Alex voelt nattigheid wat betreft kluisinhoud
prachtige cap met alex' grote glimlach... hij zou minder lachen als hij wist dat zijn nominatie op het spel stond. sleepte hij laura nu de slaapkamer binnen om haar bij karim in bed te dumpen.quote:
yep en ze moeten tv momenten hebben van Laura en haar missie...quote:Op maandag 4 april 2011 21:24 schreef mazaru het volgende:
Ze mag niks meer zeggen over wat er in de kamer is gezegd. Nee, duh!!! Dat hoeft ook niet meer. Het hele huis weet het al!
Ja dat klopt eigenlijk wel... Ze verdienen elkaar wat dat betreft...quote:
serieus, ze krijgt echt wel veel missies, vorige week al met het eten brengen naar maik en jo en nu weer dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |