Zo kwam de nominatie van Servio toen ook te vroeg in beeld.. Belooft veel goeds dusquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef paddy het volgende:
Ik zag ineens een balkje bij net 5 beelden nominaties gelekt bij bewoners
Is jammer dat het zo gebeurd iddquote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef dasaliz het volgende:
hmmmm... niet om het een of ander en niet dat het me stoort maar het valt me op dat de cos' de laatste tijd meer bestaan uit elkaar proberen te overtreffen zo grof mogelijk uit de hoek te komen dan serieus commentaar te leveren of uberhaupt te proberen om een goede grap te zetten.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als je mij tot die vuilspuiters rekent, je gaat je gang maar.
Twijfelen over mijn opvoeding hoef je niet, die was waardeloos.
Nog meer??
en dus gaat ze overdreven zielig op de bank zittenquote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef Day het volgende:
Lau heeft al te horen gekregen dat het mislukt is, hoor.
En nu peinst ze zich suf wat de sanctie is en hoopt en bidt dat Alex 'm krijgt.
grappig. dat dacht ik dus net ook...quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Het zijn steeds dezelfde (selecte groepje dat veelvuldig post), die als je hun postgeschiedenis bekijkt, overlopen van vuilspuierij over kandidaten en ander forumgasten, in die mate dat ik ernstig twijfel aan hun opvoeding.
Ik kan mij hier wel in vinden, er blijven steeds meer FOkkers weg hier enquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het zijn steeds dezelfde (selecte groepje dat veelvuldig post), die als je hun postgeschiedenis bekijkt, overlopen van vuilspuierij over kandidaten en ander forumgasten, in die mate dat ik ernstig twijfel aan hun opvoeding.
Laura doet gewoon wat zij wil doen, en ik vind dat goed en kranig in het spel staat.
Gewoon negeren die zweefteef. Zeiken doe je maar lekker op de plee wijsneusquote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als je mij tot die vuilspuiters rekent, je gaat je gang maar.
Twijfelen over mijn opvoeding hoef je niet, die was waardeloos.
Nog meer??
quote:Op maandag 4 april 2011 21:31 schreef DeWalrus het volgende:
Volgende missie: laat je volkwakken door Maik en pest Monique hiermee. 10 000 euro.
ik zag dat lau in de kvdw zat en zag enz van karim en haar missie is me ook duidelijk, maar heeft ze gewoon gevraagd aan karim wat hij over haar had gezegd ofzo ? dat gesprek buiten begreep ik niet helemaal vandaar..quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als je het precies wilt zien, even de SSTNL site kijken bij de video's, daar staat of komt de daily te staan
Kukident, je weets..quote:
Dat vind een select groepje leuk, ik mag dat gedrag net zo goed afkeuren als ik dat wil en daar ben ik heud niet de enige in. Je doet net of dit forum exclusief en alleen voor vuilspuiers bedoeld is en dat mensen zoals ik die op hun eigen manier anders zijn in hun posts niet welkom zijn en maar moeten vertrekken.quote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef Stability het volgende:
[..]
dat vinden wij nou leuk man ! en waarom ga jij niet op het libelle forum zitten? kan je lief doen en lieve dingen lezen
Dacht ik ook even maar ze ontwijkt elke poging tot zoenen van Alex, dus ze hoereert nog even door.quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef Day het volgende:
Lau heeft al te horen gekregen dat het mislukt is, hoor.
En nu peinst ze zich suf wat de sanctie is en hoopt en bidt dat Alex 'm krijgt.
Ok, nu ben ik het zat!quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Laura doet gewoon wat zij wil doen, en ik vind dat goed en kranig in het spel staat.
Ik ben het helemaal niet met je eens. Noem mij serieus eens wat Laura uberhaupt gedaan heeft.quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |