Je kikker heeft een ander outfit aan!quote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent zo weer thuis!Schoon ondergoed, pyama en gaan!
Ik ben een beetje dom met de ava's. Er staat een rij van 20 ava's oid, maar ik kan de onderste 10 niet selecteren, waar staan die krengen!quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kikker heeft een ander outfit aan!
Het enige wat ontbreekt is 6 paar schoenen...je moet er toch een beetje leuk bij liggen in het ziekenhuisquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent zo weer thuis!Schoon ondergoed, pyama en gaan!
Thanx Coosiequote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef Coos het volgende:
Lays alvast succes gewenst voor de komende dagen.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Laysie maissie, veel succes de komende dagen, nog even en je hebt je decolleté weer terug![]()
D_K, zal jij een beetje lief zijn voor haar en het verplegend personeel
Tuurlijk ben ik lief voor haar! Ik zal haar eens een week alleen slaan met de rug van mijn handquote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Laysie maissie, veel succes de komende dagen, nog even en je hebt je decolleté weer terug![]()
D_K, zal jij een beetje lief zijn voor haar en het verplegend personeel
quote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef Laysa het volgende:
Thanx Liesl![]()
En dan ga ik nu lekker slapen...Doei![]()
![]()
Welke tantequote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Handen in de lucht en groeten aan je tante!
Boeit me niet, mijn oooh!quote:Op maandag 4 april 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter luisteren, die "Oooh" hoort bij het stukje van Faberyayo
Hij doet het ook erg goed op de werkvloer, ik geleauf dat we de laatste 3 uur enkel nog maar Jeugd van Tegenwoordig hebben lopen luisterenquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Boeit me niet, mijn oooh!
En ik heb gewoon een eigen clipje in mijn hoofd van dit nummer
Ik zie K voor me achter de laptop, die terugdeinst bij de Ooooh.quote:Op maandag 4 april 2011 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij doet het ook erg goed op de werkvloer, ik geleauf dat we de laatste 3 uur enkel nog maar Jeugd van Tegenwoordig hebben lopen luisteren
Le shuffle & le go!
Héé een jurkquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn streepjesshirt aan, best belangrijk!
Schijt, ik kan ze niet meer vinden op mijn chaosschijf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn streepjesshirt aan, best belangrijk!
Misschien staan ze op mijn laptop, zonder werkende batterij en met gesmolten adapater.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schijt, ik kan ze niet meer vinden op mijn chaosschijf.
Ik moet ze ergens hebben...quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien staan ze op mijn laptop, zonder werkende batterij en met gesmolten adapater.
Alleen als het Mootquote:
/kikker huiltquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Zelfs mijn windeauws zoekhondje kan alleen de nieuwe, kwade ava's vinden...
Ook wel eens minder druk trouwensquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier is het ook wel 's drukker geweest, trouwens.
De rest had waarschijnlijk even geen zin in het after-meet kliekjesgedoe, zoals dat na iedere meet gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:51 schreef mootie het volgende:
Coos - hoofdpijn
Lays-D_k - voorbereiden op ziekenhuis
En de rest is gewoon gemeen.
Ik vond het wel meevallen met het after-meet kliekjesgedoe, dus ik ben gewoon gemeen zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De rest had waarschijnlijk even geen zin in het after-meet kliekjesgedoe, zoals dat na iedere meet gaat
Hertjes zijn lief (en lekkerquote:
Het is je gegund...quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef Laysa het volgende:
Ik kom ff pimpen met het feit dat ik op dit moment denk wel voor duizenden euro's naar binnen krijg
Zeg maar tegen ze dat ze voorzichtig doen. Niks rukkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:29 schreef Laysa het volgende:
Donderdag gaan ze mn slang '' dr uit rukken''
Ik hou van dubbelzinningheidquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg maar tegen ze dat ze voorzichtig doen. Niks rukken![]()
Zozo, je krijgt voor duizenden euro's naar binnen. Je weet dat deze zin anders opgevat kan worden he?
Het begint te broeien...maar op dit moment gewoon nog echt goed te doen...ik ben al blij dat het gewoon zover isquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar even serieus, heb je veel pijn of valt het mee?
Kusje erop
Ja natuurlijk. Nog even doorzetten en het is achter de rug gelukkigquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het begint te broeien...maar op dit moment gewoon nog echt goed te doen...ik ben al blij dat het gewoon zover is
Opschepperquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef Laysa het volgende:
Ik kom ff pimpen met het feit dat ik op dit moment denk wel voor duizenden euro's naar binnen krijg
Ja ik zit nu op de Remo en op de flolan...Elk half uur flolan omlaag en de remo omhoog...Ze hebben me nu op een infuusspuit gezet...dus ik heb een paal als nieuw vriendjequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opschepper![]()
Wat hebben ze vandaag gedaan, is je nieuwe lijn al aangesloten?
Dat wordt knokken als D_K bij je op bezoek komtquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik zit nu op de Remo en op de flolan...Elk half uur flolan omlaag en de remo omhoog...Ze hebben me nu op een infuusspuit gezet...dus ik heb een paal als nieuw vriendje
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt knokken als D_K bij je op bezoek komt![]()
Dus je nieuwe medicijn gaan ze opbouwen en je oude afbouwen en als alles volgens plan gaat gaat donderdag je slang eruit.
Dat is nog maar 2 nachtjes slapen
Dat hoop ik ook voor je en ik hoop dat het de komende dagen zo soepel mogelijk voor je zal verlopenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat ik dan daarna naar huis mag...en anders vrijdag
Dank je wel lieffiequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je en ik hoop dat het de komende dagen zo soepel mogelijk voor je zal verlopen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:14 schreef mootie het volgende:
Hihi Lays, lekker in bedje met haar roze notebook
Ach je bent het waardquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef Laysa het volgende:
Een klein beetje. Maar we hebben daar dozen staan met kerstspullen en weet ik veel wat voor meuk nog meer. Die dozen beginnen nu dus uit elkaar te zakken. Moet dus op zoek naar nieuwe dozen waar ik die zooi in kan proppen als het eenmaal droog is.quote:
Blegh wat een gedoe...sterktequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Een klein beetje. Maar we hebben daar dozen staan met kerstspullen en weet ik veel wat voor meuk nog meer. Die dozen beginnen nu dus uit elkaar te zakken. Moet dus op zoek naar nieuwe dozen waar ik die zooi in kan proppen als het eenmaal droog is.
Een 2 persoonskamer en de mevrouw die naast me ligt gaat ws vanavond en anders morgen naar huis....en recht tegenover de balie dus altijd wat te zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:32 schreef spuitje het volgende:
Heb je een beetje een mooi plekje in het ziekenhuis Laysa? Voor zover dat in een ziekenhuis kan dan.
Goh, wat een luxe toch tegenwoordig in die ziekenhuizen. Ik heb de tijd van 6-persoonskamers nog meegemaakt. Lag er eentje bij me op de kamer die 's nachts 87 keer moest piesen. Dat was niet zo heel erg, maar dan deed ze van die houten slippers met een hakje aan. Iedereen weer wakker door de herrie die die dingen maakten. En er viel niet over te praten, die dingen moesten aan als ze uit bed was. We hadden ze eigenlijk moeten verbrandenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Blegh wat een gedoe...sterkte![]()
[..]
Een 2 persoonskamer en de mevrouw die naast me ligt gaat ws vanavond en anders morgen naar huis....en recht tegenover de balie dus altijd wat te zien
Dat is dus echt giga balen!! Kun je geen bezwaar indienen? Omdat je een invalidenparkeerkaart hebt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Coos het volgende:
Net weer een bon van ¤ 70 van zo'n smerige kutNSB-er van de parkeerpolitie.![]()
Hele straat vol geparkeerd zet de auto vijf minuten op de stoep om boodschappen uit te laden en er zit een bon op. Die klootzak zal toch mijn zeker mijn invalidekaart hebben moeten gezien en dan ook nog voor de deur. Niet effe aanbellen of zo. Nee gelijk schrijven.![]()
Dat ie een enge ziekte krijgt!!!!!
Dat is ook niet zo vreemd met zo'n invalidenkaartquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Coos het volgende:
Net weer een bon van ¤ 70 van zo'n smerige kutNSB-er van de parkeerpolitie.![]()
Hele straat vol geparkeerd zet de auto vijf minuten op de stoep om boodschappen uit te laden en er zit een bon op. Die klootzak zal toch mijn zeker mijn invalidekaart hebben moeten gezien en dan ook nog voor de deur. Niet effe aanbellen of zo. Nee gelijk schrijven.![]()
Dat ie een enge ziekte krijgt!!!!!
Die zin snap ik niet Deis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo vreemd met zo'n invalidenkaart![]()
Zon invalidenkaart! Het was een grapje, sorry als het verkeerd viel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Die zin snap ik niet Deis.
Ja natuurlijk ga ik bezwaar maken!!!!!!!!!
Whehehee....een invalidenkaart ziet er heel anders uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zon invalidenkaart! Het was een grapje, sorry als het verkeerd viel.
[ afbeelding ]
Wehequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Na lang lullen en of ik hem voortaan kon bellen om mijn boodschappen naar binnen te brengen is de bon geseponeerd.![]()
Pap?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, even de borg betalen voor de afstandsbediening van de televisie bij de balie. Als je geen patiënt bent in het ziekenhuis dan word je dat na een paar dagen eten wel.![]()
Morgen krijg ik heksenbrouwsel! Jammie
Groen met bubbels?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, even de borg betalen voor de afstandsbediening van de televisie bij de balie. Als je geen patiënt bent in het ziekenhuis dan word je dat na een paar dagen eten wel.![]()
Morgen krijg ik heksenbrouwsel! Jammie
Het zal je gebeurenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_kid_is_terug.html
Dat soort dingen overkomt je nogal vaakquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef remlof het volgende:
Ik las heksenbrouwsex trouwens ergens, maar dat zal wel weer aan mij liggen
ja ja en een toetjequote:
Haaaaaaaaaaaaaaai Kikkertje doe dat tafelkleedje eens opzijquote:
Pas als ik mijn streepjesshirt terugheb.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaai Kikkertje doe dat tafelkleedje eens opzij
voele voe enzo he le paparplu le troittor ach en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey tof, le Haks spreekt ook le Frians!
heeft Soury hem gepikt....grijp die muisquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Pas als ik mijn streepjesshirt terugheb.
Shirt ligt ergens opgeborgen in de gewelven van de makers pcquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft Soury hem gepikt....grijp die muis
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft Soury hem gepikt....grijp die muis
attraper le voleurquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Shirt ligt ergens opgeborgen in de gewelven van de makers pc![]()
Le kut!
Als ze genoeg op heeft toch wel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo'n rode neus heeft ze helemaal niet!
elle n'est pas non plus que les grandes oreillesquote:
Et elle n'est certainement pas un nez rouge?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
elle n'est pas non plus que les grandes oreilles
Freins, il s'agit d'un nez rouge, l'air bien, et si vous regardez de temps, il trouve encore de plus en plus spontanémentquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Et elle n'est certainement pas un nez rouge?
Avez-vous un prosecco nez rouge?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Freins, il s'agit d'un nez rouge, l'air bien, et si vous regardez de temps, il trouve encore de plus en plus spontanément
ik niet misschien Muis maar denk het niet neusje vind ik best liefquote:
en wat een dom nummertje remlof, nee en dat piepstemmetje van die griet, gitaartje klinkt wel weer leukquote:
Die tekst:quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en wat een dom nummertje remlof, nee en dat piepstemmetje van die griet, gitaartje klinkt wel weer leuk
Huh je weet toch dat ik geen talenknobbeltje heb, waar zingt ze in hemelsnaam overquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Die tekst:
Nachts in die Badeanstalt
Und danach mit den Bullen aufs Revier
Der Kuss in der Schrankwand der Eltern
Ein Herz und zwei Namen im Fournier
Die ewige Bludsbrüderschaft
Und am nächsten Tag nicht mehr erkannt
Drei Stunden mit dem Taxi um den Block
Weil ich den Fahrer so niedlich fand
Drei Mädls im Bayern Trickot
In der Südkurve vom HSV
Der ehrliche Brief an den Chef
Und das eng tanzen mit seiner Frau
Die alberne Anbaggerwette im Urlaub
Und die Hochzeit danach
Latein als Leistungskurs
Diese Frisur und mein Plattenvertrag
Das alles wär nie passiert
Ohne Prosecco
Slaap lekker Heksie en ja ik zet morgen m'n zonnebril opquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:21 schreef Toverheks het volgende:
Tout le monde et bien dormir et demain le soleil brillera![]()
![]()
Wel een stuk handiger dan Frans, al dat gedoe met mannelijk en vrouwelijk was toch al niet mijn sterkste punt.quote:
Le Fransquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel een stuk handiger dan Frans, al dat gedoe met mannelijk en vrouwelijk was toch al niet mijn sterkste punt.
Niks, Fok! jou Google Ads! Mijn perfecte heaufdje heeft je shit niet neaudig!quote:Last van grove Poriën?
Klinisch bewezen producten va ¤4! Bestel online & betaal op rekening.
Is dat een aaifoon app?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niks, Fok! jou Google Ads! Mijn perfecte heaufdje heeft je shit niet neaudig!
Nee, doe het niet! Baarden zijn le win!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuke wallpaper voor je foon
Ik ben weg, effe baard van twee weken er af scheren
Die heb je in 3 dagen terug!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zoiets was ie:
[ afbeelding ]
Maar nu is ie weg
Mooi!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is anders allesbehalve koud buiten, je voelt goed dat er een warme dag aankomt
Daar voel ik anders niks vanquote:Op woensdag 6 april 2011 09:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is anders allesbehalve koud buiten, je voelt goed dat er een warme dag aankomt
Hoe gaat ie?quote:
Enn beetje pijnlijk, maar nog steeds peanuts hoor....Morgen is het ff spannendquote:
Das een mooie wijsheidquote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef Copycat het volgende:
Goed om te horen. En morgen is overmorgen ook weer verleden tijd.
'Gewoon' hooikoorts, ja...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:50 schreef Gert het volgende:
Ian heeft d'r op d'r bakkes getimmerd!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hč, gewoon hooikoorts zekers?
Morning. Lekker een stuk of drie, vier bakken koffie met vruchtensap en bammen kaas. Laptop. Het leven is zo simpel prettig te maken.
Doet dat zeer dan, "die slang eruit rukken" (om jouw woorden te gebruikenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Enn beetje pijnlijk, maar nog steeds peanuts hoor....Morgen is het ff spannend![]()
Heb overigens geslapen als een blok...Met mn slaapmaskertje op
Nee, het is bewolkt.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tof voor je! Is hetmooi weer waar jij woont, kun je van het zonnetje genieten!
Hier is het prachtig, net al even zitten lezen in de zonquote:Op woensdag 6 april 2011 14:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tof voor je! Is hetmooi weer waar jij woont, kun je van het zonnetje genieten!
Hier is het ook heerlijk, dus ik ben ook aan het buiten spelenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier is het prachtig, net al even zitten lezen in de zon
En dat ga ik nu ook doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:29 schreef mootie het volgende:
Hier is het prachtig, net al even zitten lezen in de zon
Te laat! Ik was je voor, gisteren, wel een beetje koud.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef Copycat het volgende:
Voor de allereerste keer dit jaar mijn flip flops aan. Een moment om te koesteren!
Dat gaan ze wel verdoven ja....anders mep ik de chirurg onder de tafelquote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Doet dat zeer dan, "die slang eruit rukken" (om jouw woorden te gebruiken) of gaat dat onder verdoving?
Sterkte Mera!
[ afbeelding ]
Ik sta op de planning om 10 uur...lekker vroegquote:Op woensdag 6 april 2011 14:31 schreef spuitje het volgende:
Laysa, hoe laat gaan ze morgen die slang eruit trekken? Kan ik zo rond die tijd even hevig gaan zitten duimen!
En Mera, hooikoorts is gewoon kloten! Zelf heb ik gelukkig nooit opgezwollen ogen, maar heb wel regelmatig enorme niesbuien.
Dat is fijn!! Hoef je na het wakker worden niet nog een hele dag tegen de ingreep aan te zien!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik sta op de planning om 10 uur...lekker vroeg
Nee heksje neemt dadelijk een bakje eten voor hem meequote:Op woensdag 6 april 2011 15:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is fijn!! Hoef je na het wakker worden niet nog een hele dag tegen de ingreep aan te zien!
BTW: eet D_K vandaag bij Heksie?
Hahaha, die Heks!! Komt ze zo dadelijk op haar bezem aangezoefd met een bakje eten voor D_K onder haar arm geklemd!. Smakelijk eten D_K!!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee heksje neemt dadelijk een bakje eten voor hem mee![]()
![]()
Oeh wat heerlijk, ik zou ze ook wel weer willen dragen, maar nu zo enorm zwanger zijn mijn birkenstocks de enige slippers die 'mogen'.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef Copycat het volgende:
Voor de allereerste keer dit jaar mijn flip flops aan. Een moment om te koesteren!
Gewoon afschietenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat betekent helaas dat de (belachelijke luidruchtige) buurkinderen in de tuin spelen.
Sterkte morgen, en dat gaat een lente hart worden !!!quote:
Mwah twee dagen kantoor en dan is het voorbij.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is pas woensdag en 't wordt mooi weer. Dat worden zware dagen.
Dat denk jij maar! Twee huizen verderop heeft een vent een Hobbyschuurtje gebouwd daar maakt hij miniatuurmodellen van allerlei materiaal. Die zit ook de hele zomer lang herrie te maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef Gert het volgende:
Heerlijke dag! Het joggen ging meteen ook een kilometer per uur minder snel wegens dat het zo warm was.
Daarna lekker in het achtertuintje met de krant en, uiteraard, even verderop een klusmongool met z'n black&deckert.
Dat gaat ook de hele lente en zomer door. Wat dat betreft kun je beter in een wijk met huurhuizen wonen.
Zouden mijn buurjongetjes van brandwerend materiaal zijn gemaakt?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat denk jij maar! Twee huizen verderop heeft een vent een Hobbyschuurtje gebouwd daar maakt hij miniatuurmodellen van allerlei materiaal. Die zit ook de hele zomer lang herrie te maken.
Ik zou natuurlijk kunnen uitproberen of dat schuurtje van brandwerend materiaal gemaakt is.
Wil je een dagje met ze naar AmsterDAM?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Zouden mijn buurjongetjes van brandwerend materiaal zijn gemaakt?
Of ik ontvoer ze en en dump ze in de tuin van Coosquote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je een dagje met ze naar AmsterDAM?
Moet je wel helpen graven.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Of ik ontvoer ze en en dump ze in de tuin van Coos
Ja maar dan moeten we die kinderen in een keer op vreten want m'n vriezer heeft de geest gegeven.quote:
Ze zijn 2 5 en 7, dus het zijn geen enorme kinderen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten we die kinderen in een keer op vreten want m'n vriezer heeft de geest gegeven.
Het gaat nu echt warm worden bij jullie. Morgen en overmorgen tegen de 30 graden.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef hondjes het volgende:
Hier hebben ze nog wel een machine...![]()
kutding is nog steeds bezig.
En de organen kunnen we altijd nog doneren.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn 2 5 en 7, dus het zijn geen enorme kinderen.
Ik zeg: Een Fok!meet, vreten we al die kutkinderen opquote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn 2 5 en 7, dus het zijn geen enorme kinderen.
Iemand anders moet ze de strot doorsnijden, dat durf ik niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg: Een Fok!meet, vreten we al die kutkinderen op
Kijk dat lukt me welquote:Op woensdag 6 april 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gesjellug samen kinderen schoppen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Puntlaarzenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gesjellug samen kinderen schoppen.
Zeikerd!quote:
En dan hinkelen? Ik blijf het onhanding vinden.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeikerd!![]()
Jij wilt kisten, ik geef je er alvast 1.
Of wachten tot er weer sneeuw valtquote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan hinkelen? Ik blijf het onhanding vinden.
Nou van mij mag t wel weer.quote:
Aaaahw, arme kikkert...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:19 schreef mootie het volgende:
Ik wil cola, en mijn sigaretten zijn op, en ik heb wijn gedronken dus ik kan niet meer rijden.![]()
Plannen is blijkbaar niet mijn sterkste kant/
Wist ik al vanaf de eerste trailer.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:52 schreef Copycat het volgende:
Succes vandaag, Laysa!
En The King's Speech is een erg leuke film. Die Oscarregen is niet meer dan terecht.
Knap zeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wist ik al vanaf de eerste trailer.
En of je haar wel goed zit.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:29 schreef Gert het volgende:
Nieuwe flitspaal ziet alles
’Ultramoderne 3D-techniek ook mogelijk in Nederland’
In Europees verband wordt hard gewerkt aan de ontwikkeling van een nieuwe flitspaal. De camera zal veel verkeersovertredingen tegelijk kunnen vastleggen, zoals bumperkleven, kind op voorbank, gordel niet om, mobiel bellen en zelfs de bandenspanning. [..]
AD
Bijna, moet hem nog afkijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef Copycat het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in het kader van dit soort verkeersovertredingen helemaal geen verkeerd middel vind.
Heb je de film ook helemaal gezien, Dementor?
Geweldig!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ik nu officieel geslaagd!! Whoeeeeeeeeeee!![]()
![]()
Le féésten, uiteraard!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
Jaaa! Dank je. Weet van blijheid even niet wat ik moet doen.
Buiten met een wijntje op je bankje gaan zitten en af en toe even heen en weer rennen, al juichendquote:Op donderdag 7 april 2011 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
Jaaa! Dank je. Weet van blijheid even niet wat ik moet doen.
Dan alleen het juichen en rennen, neem je de wijn vanavondquote:Op donderdag 7 april 2011 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zou een optie zijn, ware het niet dat ik over 2,5 uur moet werken.
Ik probeer druk mijn ouders en mijn vriendje te bereiken, maar ze nemen niet op.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan alleen het juichen en rennen, neem je de wijn vanavond
Dat is lullig, je wilt je nieuws toch graag kwijtquote:Op donderdag 7 april 2011 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik probeer druk mijn ouders en mijn vriendje te bereiken, maar ze nemen niet op.
Hoera!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:06 schreef hondjes het volgende:
Ik heb mijn zorgpas![]()
ik heb mijn zorgpas![]()
ik heb mijn zorgpas
Bijna weekend, doe twee dagen werken, pak 5 liter wijn en ga los.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zou een optie zijn, ware het niet dat ik over 2,5 uur moet werken.
Er staat European health insurance card....opquote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd Liesje!
En hondjes ook. Nu maar hopen dat ze die pas snappen in Spanje.
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ik nu officieel geslaagd!! Whoeeeeeeeeeee!![]()
![]()
Dat is een hele zorg minder!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:06 schreef hondjes het volgende:
Ik heb mijn zorgpas![]()
ik heb mijn zorgpas![]()
ik heb mijn zorgpas
He, dat is snel gegaan!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef Laysa het volgende:
Ik zie dat Liesje gefeliciteerd wordt? Gefeli Liesje![]()
![]()
Ga ik nu ff teruglezen![]()
We zijn overigens lekker thuis...
Ik had zelfs de slappe lach in de operatiekamerMaar dat kwam door de Oxazepam
![]()
maar dat onding is er uit![]()
En straks eet ik kip ala Heksje....en heks je paasstuk is echt heeeeeeeeeeeeel mooi![]()
Ja ik was ook blij verrast...Eerst was het vanavond...toen zei de zaal arts ach je mag ook zo wel hoor en toen ben ik als een razende mn tas gaan inpakkenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
He, dat is snel gegaan!
Maar fijn dat je weer thuis bent! Geniet van de kip a la sorcičre!
Ah fijn! En lekker thuis!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef Laysa het volgende:
Ik zie dat Liesje gefeliciteerd wordt? Gefeli Liesje![]()
![]()
Ga ik nu ff teruglezen![]()
We zijn overigens lekker thuis...
Ik had zelfs de slappe lach in de operatiekamerMaar dat kwam door de Oxazepam
![]()
maar dat onding is er uit![]()
En straks eet ik kip ala Heksje....en heks je paasstuk is echt heeeeeeeeeeeeel mooi![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah fijn! En lekker thuis!
Geniet er van en rustig aan hoor
Dank u dames....Ik ga zo denk ik ook ff lekker outquote:
doe wel een jurkje aan zo in je behatje te leggen krijgen ze een rare indruk vanquote:Op donderdag 7 april 2011 17:06 schreef mootie het volgende:
Nog maar weer een poging doen om mijn schoenen in te lopen, als jullie me niet meer zien lig ik ergens met gebroken enkels om hulp te roepen
Mijn kuiten! Wat doe ik mezelf aan!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe wel een jurkje aan zo in je behatje te leggen krijgen ze een rare indruk van
dat had ik gisteren, dacht gut laat ik eens mijn nieuwe laarzen met hoge hakken naar laysa en D-K aantrekken, nou thuis liep ik er ff op, denk nee doe maar even niet neem wel mijn platte laarzen met bontvachtje want op die hakken tram en metro in en uitstappen leek me toch niet zo een goed ideequote:Op donderdag 7 april 2011 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn kuiten! Wat doe ik mezelf aan!
En zo heb ik dus heel veel paar schoenen liggen, en dan toch gewoon het paar aantrekken waar je lekker op loopt.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat had ik gisteren, dacht gut laat ik eens mijn nieuwe laarzen met hoge hakken naar laysa en D-K aantrekken, nou thuis liep ik er ff op, denk nee doe maar even niet neem wel mijn platte laarzen met bontvachtje want op die hakken tram en metro in en uitstappen leek me toch niet zo een goed idee
Heb je toestemming gevraagd voor die spam?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:38 schreef remlof het volgende:
Zo, weekend
Al zal ik de komende dagen nog wel de nodige uren in www.mvsingles.nl steken.
Maar dat doe ik dan thuis wanneer het mij uitkomt
Het is geen spam, het is m'n werkquote:Op donderdag 7 april 2011 17:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je toestemming gevraagd voor die spam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |