Je kikker heeft een ander outfit aan!quote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent zo weer thuis!Schoon ondergoed, pyama en gaan!
Ik ben een beetje dom met de ava's. Er staat een rij van 20 ava's oid, maar ik kan de onderste 10 niet selecteren, waar staan die krengen!quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kikker heeft een ander outfit aan!
Het enige wat ontbreekt is 6 paar schoenen...je moet er toch een beetje leuk bij liggen in het ziekenhuisquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent zo weer thuis!Schoon ondergoed, pyama en gaan!
Thanx Coosiequote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef Coos het volgende:
Lays alvast succes gewenst voor de komende dagen.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Laysie maissie, veel succes de komende dagen, nog even en je hebt je decolleté weer terug![]()
D_K, zal jij een beetje lief zijn voor haar en het verplegend personeel
Tuurlijk ben ik lief voor haar! Ik zal haar eens een week alleen slaan met de rug van mijn handquote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Laysie maissie, veel succes de komende dagen, nog even en je hebt je decolleté weer terug![]()
D_K, zal jij een beetje lief zijn voor haar en het verplegend personeel
quote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef Laysa het volgende:
Thanx Liesl![]()
En dan ga ik nu lekker slapen...Doei![]()
![]()
Welke tantequote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Handen in de lucht en groeten aan je tante!
Boeit me niet, mijn oooh!quote:Op maandag 4 april 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter luisteren, die "Oooh" hoort bij het stukje van Faberyayo
Hij doet het ook erg goed op de werkvloer, ik geleauf dat we de laatste 3 uur enkel nog maar Jeugd van Tegenwoordig hebben lopen luisterenquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Boeit me niet, mijn oooh!
En ik heb gewoon een eigen clipje in mijn hoofd van dit nummer
Ik zie K voor me achter de laptop, die terugdeinst bij de Ooooh.quote:Op maandag 4 april 2011 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij doet het ook erg goed op de werkvloer, ik geleauf dat we de laatste 3 uur enkel nog maar Jeugd van Tegenwoordig hebben lopen luisteren
Le shuffle & le go!
Héé een jurkquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn streepjesshirt aan, best belangrijk!
Schijt, ik kan ze niet meer vinden op mijn chaosschijf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn streepjesshirt aan, best belangrijk!
Misschien staan ze op mijn laptop, zonder werkende batterij en met gesmolten adapater.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schijt, ik kan ze niet meer vinden op mijn chaosschijf.
Ik moet ze ergens hebben...quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien staan ze op mijn laptop, zonder werkende batterij en met gesmolten adapater.
Alleen als het Mootquote:
/kikker huiltquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Zelfs mijn windeauws zoekhondje kan alleen de nieuwe, kwade ava's vinden...
Ook wel eens minder druk trouwensquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier is het ook wel 's drukker geweest, trouwens.
De rest had waarschijnlijk even geen zin in het after-meet kliekjesgedoe, zoals dat na iedere meet gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:51 schreef mootie het volgende:
Coos - hoofdpijn
Lays-D_k - voorbereiden op ziekenhuis
En de rest is gewoon gemeen.
Ik vond het wel meevallen met het after-meet kliekjesgedoe, dus ik ben gewoon gemeen zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De rest had waarschijnlijk even geen zin in het after-meet kliekjesgedoe, zoals dat na iedere meet gaat
Hertjes zijn lief (en lekkerquote:
Het is je gegund...quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef Laysa het volgende:
Ik kom ff pimpen met het feit dat ik op dit moment denk wel voor duizenden euro's naar binnen krijg
Zeg maar tegen ze dat ze voorzichtig doen. Niks rukkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:29 schreef Laysa het volgende:
Donderdag gaan ze mn slang '' dr uit rukken''
Ik hou van dubbelzinningheidquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg maar tegen ze dat ze voorzichtig doen. Niks rukken![]()
Zozo, je krijgt voor duizenden euro's naar binnen. Je weet dat deze zin anders opgevat kan worden he?
Het begint te broeien...maar op dit moment gewoon nog echt goed te doen...ik ben al blij dat het gewoon zover isquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar even serieus, heb je veel pijn of valt het mee?
Kusje erop
Ja natuurlijk. Nog even doorzetten en het is achter de rug gelukkigquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het begint te broeien...maar op dit moment gewoon nog echt goed te doen...ik ben al blij dat het gewoon zover is
Opschepperquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef Laysa het volgende:
Ik kom ff pimpen met het feit dat ik op dit moment denk wel voor duizenden euro's naar binnen krijg
Ja ik zit nu op de Remo en op de flolan...Elk half uur flolan omlaag en de remo omhoog...Ze hebben me nu op een infuusspuit gezet...dus ik heb een paal als nieuw vriendjequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opschepper![]()
Wat hebben ze vandaag gedaan, is je nieuwe lijn al aangesloten?
Dat wordt knokken als D_K bij je op bezoek komtquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik zit nu op de Remo en op de flolan...Elk half uur flolan omlaag en de remo omhoog...Ze hebben me nu op een infuusspuit gezet...dus ik heb een paal als nieuw vriendje
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt knokken als D_K bij je op bezoek komt![]()
Dus je nieuwe medicijn gaan ze opbouwen en je oude afbouwen en als alles volgens plan gaat gaat donderdag je slang eruit.
Dat is nog maar 2 nachtjes slapen
Dat hoop ik ook voor je en ik hoop dat het de komende dagen zo soepel mogelijk voor je zal verlopenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat ik dan daarna naar huis mag...en anders vrijdag
Dank je wel lieffiequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je en ik hoop dat het de komende dagen zo soepel mogelijk voor je zal verlopen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:14 schreef mootie het volgende:
Hihi Lays, lekker in bedje met haar roze notebook
Ach je bent het waardquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef Laysa het volgende:
Een klein beetje. Maar we hebben daar dozen staan met kerstspullen en weet ik veel wat voor meuk nog meer. Die dozen beginnen nu dus uit elkaar te zakken. Moet dus op zoek naar nieuwe dozen waar ik die zooi in kan proppen als het eenmaal droog is.quote:
Blegh wat een gedoe...sterktequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Een klein beetje. Maar we hebben daar dozen staan met kerstspullen en weet ik veel wat voor meuk nog meer. Die dozen beginnen nu dus uit elkaar te zakken. Moet dus op zoek naar nieuwe dozen waar ik die zooi in kan proppen als het eenmaal droog is.
Een 2 persoonskamer en de mevrouw die naast me ligt gaat ws vanavond en anders morgen naar huis....en recht tegenover de balie dus altijd wat te zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:32 schreef spuitje het volgende:
Heb je een beetje een mooi plekje in het ziekenhuis Laysa? Voor zover dat in een ziekenhuis kan dan.
Goh, wat een luxe toch tegenwoordig in die ziekenhuizen. Ik heb de tijd van 6-persoonskamers nog meegemaakt. Lag er eentje bij me op de kamer die 's nachts 87 keer moest piesen. Dat was niet zo heel erg, maar dan deed ze van die houten slippers met een hakje aan. Iedereen weer wakker door de herrie die die dingen maakten. En er viel niet over te praten, die dingen moesten aan als ze uit bed was. We hadden ze eigenlijk moeten verbrandenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Blegh wat een gedoe...sterkte![]()
[..]
Een 2 persoonskamer en de mevrouw die naast me ligt gaat ws vanavond en anders morgen naar huis....en recht tegenover de balie dus altijd wat te zien
Dat is dus echt giga balen!! Kun je geen bezwaar indienen? Omdat je een invalidenparkeerkaart hebt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Coos het volgende:
Net weer een bon van ¤ 70 van zo'n smerige kutNSB-er van de parkeerpolitie.![]()
Hele straat vol geparkeerd zet de auto vijf minuten op de stoep om boodschappen uit te laden en er zit een bon op. Die klootzak zal toch mijn zeker mijn invalidekaart hebben moeten gezien en dan ook nog voor de deur. Niet effe aanbellen of zo. Nee gelijk schrijven.![]()
Dat ie een enge ziekte krijgt!!!!!
Dat is ook niet zo vreemd met zo'n invalidenkaartquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Coos het volgende:
Net weer een bon van ¤ 70 van zo'n smerige kutNSB-er van de parkeerpolitie.![]()
Hele straat vol geparkeerd zet de auto vijf minuten op de stoep om boodschappen uit te laden en er zit een bon op. Die klootzak zal toch mijn zeker mijn invalidekaart hebben moeten gezien en dan ook nog voor de deur. Niet effe aanbellen of zo. Nee gelijk schrijven.![]()
Dat ie een enge ziekte krijgt!!!!!
Die zin snap ik niet Deis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo vreemd met zo'n invalidenkaart![]()
Zon invalidenkaart! Het was een grapje, sorry als het verkeerd viel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Die zin snap ik niet Deis.
Ja natuurlijk ga ik bezwaar maken!!!!!!!!!
Whehehee....een invalidenkaart ziet er heel anders uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zon invalidenkaart! Het was een grapje, sorry als het verkeerd viel.
[ afbeelding ]
Wehequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Na lang lullen en of ik hem voortaan kon bellen om mijn boodschappen naar binnen te brengen is de bon geseponeerd.![]()
Pap?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, even de borg betalen voor de afstandsbediening van de televisie bij de balie. Als je geen patiënt bent in het ziekenhuis dan word je dat na een paar dagen eten wel.![]()
Morgen krijg ik heksenbrouwsel! Jammie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |