Je kikker heeft een ander outfit aan!quote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent zo weer thuis!Schoon ondergoed, pyama en gaan!
Ik ben een beetje dom met de ava's. Er staat een rij van 20 ava's oid, maar ik kan de onderste 10 niet selecteren, waar staan die krengen!quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kikker heeft een ander outfit aan!
Het enige wat ontbreekt is 6 paar schoenen...je moet er toch een beetje leuk bij liggen in het ziekenhuisquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent zo weer thuis!Schoon ondergoed, pyama en gaan!
Thanx Coosiequote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef Coos het volgende:
Lays alvast succes gewenst voor de komende dagen.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Laysie maissie, veel succes de komende dagen, nog even en je hebt je decolleté weer terug![]()
D_K, zal jij een beetje lief zijn voor haar en het verplegend personeel
Tuurlijk ben ik lief voor haar! Ik zal haar eens een week alleen slaan met de rug van mijn handquote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Laysie maissie, veel succes de komende dagen, nog even en je hebt je decolleté weer terug![]()
D_K, zal jij een beetje lief zijn voor haar en het verplegend personeel
quote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef Laysa het volgende:
Thanx Liesl![]()
En dan ga ik nu lekker slapen...Doei![]()
![]()
Welke tantequote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Handen in de lucht en groeten aan je tante!
Boeit me niet, mijn oooh!quote:Op maandag 4 april 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter luisteren, die "Oooh" hoort bij het stukje van Faberyayo
Hij doet het ook erg goed op de werkvloer, ik geleauf dat we de laatste 3 uur enkel nog maar Jeugd van Tegenwoordig hebben lopen luisterenquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Boeit me niet, mijn oooh!
En ik heb gewoon een eigen clipje in mijn hoofd van dit nummer
Ik zie K voor me achter de laptop, die terugdeinst bij de Ooooh.quote:Op maandag 4 april 2011 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij doet het ook erg goed op de werkvloer, ik geleauf dat we de laatste 3 uur enkel nog maar Jeugd van Tegenwoordig hebben lopen luisteren
Le shuffle & le go!
Héé een jurkquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn streepjesshirt aan, best belangrijk!
Schijt, ik kan ze niet meer vinden op mijn chaosschijf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn streepjesshirt aan, best belangrijk!
Misschien staan ze op mijn laptop, zonder werkende batterij en met gesmolten adapater.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schijt, ik kan ze niet meer vinden op mijn chaosschijf.
Ik moet ze ergens hebben...quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien staan ze op mijn laptop, zonder werkende batterij en met gesmolten adapater.
Alleen als het Mootquote:
/kikker huiltquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Zelfs mijn windeauws zoekhondje kan alleen de nieuwe, kwade ava's vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |